°°°Selaamm :)
[□■□■□]
●●●
işler boka sarmadan, acilen şaka olduğuna Fırat'ı ikna etmen lazım Çisem. Yoksa boku avuçladığının resmidir. Yanarım yeminle...
Yerimden uçarak Fırat'ın elinden telefonu kaptım hemen. "Dur oğlum şaka yapıyorum lan. Kız satanist falan değil. Benim senaryolardan biri sadece."
"Şüphe uyandırıyorsun Çisem. Sen genelde tipe göre uydurursun. Demek ki kızın tipi tip değil."
"Yav hayır yaavv... Sadece biraz marjinal bi tip o kadar. Saç kesimi farklı, burnunda hızma var. En önemlisi sene bilmemkaç olmuş hâlâ dergi falan okuyor yani öyle düşün."
Bi durdu düşündü kendi kendine. "Haa.! Öyle yani.?"
"Yaa! 'Haa' öyle işte."
"Ya kızım uzak dur şöyle insanlardan diyorum ama hiç rahat durmuyorsun ki sen. Anlat çabuk. Nedir bu kızın muhabbeti?"
Ohh... iyi bari. Ablam faslını kapattık böylece. Eğer ablam ortada hiçbir şey olmamasına rağmen, Fırat'la konuşup kızın kötü birisi olduğunu düşünseydi, direkt benim çalışma vizem kaldırılır, annemle babam muhtemelen uzun bir süre denetimli serbestlikle dışarı çıkmama izin verirlerdi herhalde.
Zamanında Ebrar diye bir şizofren yüzünden baya sorun yaşamış, kızı başıma bela yapmıştım ve sonunda Fırat dayanamayıp olayı ablama anlatınca, ablam devreye girmiş, kızı nihayet bertaraf etmiştik zorla da olsa hayatımdan.
Tabi sonrasında tehlikenin geçtiğini anlar anlamaz ablam fellik fellik sıçmıştı ağzıma hiç acımadan orasını anlatmıyorum bile.
Tamam, değişik tiplerle konuşmayı seviyorum falan ama bu harbi değişik çıkmıştı. Nerden bileyim ben.? Alnında 'bana yaklaşma' yazmıyor ki amk...
Sabırsız bir halde bir yandan köfte ekmeğini yiyip bir yandan da anlatmamı bekleyen Fırat'a, Gökçe'yle olan 2 günlük maceramdan bahsettim.
"Kız, kısa ve öz konuşuyor. Böyle tipler tehlikeli olur bak. Seninle konuşmaktan çok keyif aldığı da söylenemez anladığım kadarıyla. O kadar gelen-gidenin içinden daha münasip birini bulamadın mı oyalanacak? Gitmişsin yine en vitrine koyulmayacak ürünü seçmişsin kendine."
"Koca mı lan bu münasip birini bulayım, ne saçmalıyon amip?"
Kahkahasının ardından eline geçirdiği fırsatı tabii ki değerlendirdi yaffşak. "Yok kızım. Yeryüzünde sana göre münasip bir koca nerde bulacan zaten. Öyle birisi dünyaya gelmeyi reddeder seninle evli olacağını bilse.", Son lokmasını attı ağzına hayvan gibi, çeviremeden çiğnemeye başladı ağzının içinde iğrenç iğrenç. "Lan bak bence eşcinselsin sen haa... Koca yoktur şu koca dünyada da, karı vardır belki sana da?" Bir kez daha güldü. "Ulan şiir gibi konuştum yalnız. Türkçe öğretmenliğini sonuna kadar hak ediyorum bence ben."
"Sen dilenciliği bile hak etmiyorsun aslında ama konumuz şu an sen ya da ben olmadığımızdan mütevellit sana sadece şu konuda cevap veriyorum; eşcinsel olmadığımı lisedeyken anlamıştık hatırlarsan. O iş yaş. Geç onu. Zaten ne karı ne de koca istiyorum ben artık hayatımda."
"Lisedeyken sadece kızın biriyle öpüştün lan. Sonra da geldin bana 'Bi bok hissetmedim. Demek ki değilmişim?', dedin kapattın konuyu. insan bi'şey hissetmeden 'eşcinsel miyim acaba?', diye birisiyle öpüşürse ne anlar ki zaten? Ben hâlâ aynı tezimde ısrarcıyım yalnız. Bu düşüncemi bende değiştirecek hiçbir şey yapmadın bu zamana kadar. Sen kesinlikle hemcinsine ilgi duyuyorsun. Dikkatini çekip, çözmeye çalıştıkların hep kız çünkü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...