55.rész

6K 202 0
                                    

Mikor reggel felébredtem Darcy sírására Harry nem volt mellettem. Elnéztem a fürdő irányába, de az ajtó nyitva volt ott nem lehetett. Nem szokott előttem felkelni csak nagyon ritkán. Viszont Darcy még mindig sírt.

Felkeltem a meleg ágyból majd rögtön kisbabám szobája felé tartottam.

Mikor beléptem csak a kislámpa adott némi fényt ezért a nagylámpát is feloltottam, de csak, hogy éppen látni lehessen a szobában.

- Hé, gyönyörűm itt vagyok. - vettem magamhoz kisbabámat majd felkaptam a kendőjét és a cumiját majd elindultam vele a mi szobánkba, míg a karomban ringattam, hogy elcsendesedjen.

Leültem vele az ágyra majd megetettem utána pedig visszamentem a szobába és tisztába tettem. A végén már mosolygós arca nézett fel rám.

- Megkeressük apát? - vigyorogtam rá.

Adtam rá egy rugdalózót majd a kezembe vettem és elindultam a kis felfedező sétánkra. Szigorúan a házban, mert még mindig csak Harry pólója volt rajtam és a bokszere.

- Harry? - szólítottam, míg lementem a lépcsőn. A házban visszhangzottak lépteim, ahogy benéztem a konyhába miután a nappaliban nem találtam. Végig jártam az egész házat, de nem találtam. Homlokráncolva rohantam fel az emeletre a telefonomért miután Darcyt a kis trónjába ültettem majd vissza is rohantam hozzá miközben már hívtam a vőlegényem, hogy hol a fenébe tartózkodik. Csodálkozom, hogy eddig aludtam már 1 óra is elmúlt.

Harry a második csörgésnél válaszolt a hívásra.

- Hol a francban vagy? - tértem rá rögtön a lényegre.

- Szia, szépségem neked is jó hallani a hangod. - mondta szarkasztikusan.

- Szia. - mondtam duzzogva.

- Egy fellépésen vagyok. - mondta.

- Szólhattál volna. - ráncoltam a homlokom, míg lehuppantam a kanapéra.

- Még én sem tudtam. - nevetett fel. - 7 kor hívtak a fiúk, hogy hol a francba vagyok. - kuncogott.

- Nagyon ügyes vagy. - morogtam.

- De ideértem. - éreztem szavain, hogy vigyorog.

- Egy üzenetet dobhattál volna, hogy: Hé, te házisárkány elhúztam egy koncertre ne aggódj miattam.

- Nem találtad meg a házsártos menyasszonynak írt levelemet az éjjeliszekrényen? - vigyorgott.

- Hát nem. - mondtam dacosan. - Legalább felébreszthettél volna a baba ordítására keltem fel. - jegyeztem meg.

- Ne haragudj szerelmem, de nemsokára otthon vagyok. - váltott gyöngédre a hangja.

Fújtattam.

- Tudom, ne mond ki szerencsém, hogy imádod a képemet. - kuncogott.

- Pontosan. - vágtam rá.

- Mivel engesztelhetnélek ki szépségem? - kérdezte csábosan.

- Sütivel. - mondtam. Harry felkuncogott és elképzeltem a két gödröcskét az arcán.

- Igenis. Itt mindjárt végzünk, utána találkozunk. Kapcsold be a tv-t - mondta.

- Szia, Harry. - mondtam.

- Szia, szerelmem. - mondta szemtelenül. Még haragszok rá és ezzel ő teljesen tisztában van. - Apukád egy nagyra nőtt gyerek. - ültettem az ölembe Darcyt, aki a kezét rágcsálta. Új játék. Milyen gazdaságos.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now