Na, ezt nem.
Épp hogy beléptünk Audreyval a stúdióba, amikor észrevettem egy nagyon nem kedvelt kis patkányt, aki a díszletet és a kamerát állítgatta. Ben megérezhette a gyilkoló tekintetem, amivel méregettem. Fejét felemelte majd szemei elkerekedtek, amikor egymásra meredtünk.
- Harry. - Audrey megérintette a karomat, hogy rá figyeljek, de nem tudtam nem figyelmen kívül hagyni, hogy ennek a seggfejnek fog modellt állni.
- Ezt elfelejtetted velem közölni. - néztem rá majd fejemmel Ben felé böktem.
- Nem voltam benne biztos. - motyogta szégyellve magát.
Nagyot sóhajtottam. Nem akarok többet veszekedni vele. Fejét állánál fogva felemeltem majd egy puszit nyomtam ajkára.
- Semmi baj szépségem. - mormoltam, míg szemébe néztem.
- Hazamehetünk. - ajánlotta fel.
- Nem. -ráztam meg a fejem. - Menj, nyűgözd le őket. - kacsintottam rá. Audrey elmosolyodott majd felpipiskedett hozzám és az ajkamra adott egy csókot.
Néztem formás fenekét, ahogy elsétált a sminkesekhez majd leültem a kanapéra, ami a falhoz volt tolva. Darcyt az ölembe ültettem, hogy türtőztessem magam és ne pattanjak fel mérgemben az elkövetkezendő órában.
***
- Egész jól bírtad. - kuncogott fel az anyósülésről Audrey. - Csak 3-szor ordítottál rá, hogy maradjon a kamera mögött a helyén. - ütögette alsó ajkát elgondolkozva.
- Soha többet. - morogtam. - Soha többet nem akarom látni. - ujjaim elfehéredtek a kormányt szorongatva.
Audrey kezét az enyémre simította.
- Nyugi nagyfiú. Téged szeretlek, hozzád megyek feleségül és veled Megyek haza. - nyomott egy csókot az arcomra. - Ben kicsit lemaradt nem gondolod? - biccentette oldalra a fejét.
- De. - morogtam.
- Nincs okod féltékenynek lenni. - suttogta a fülembe. A libabőr is kirázott, amikor így a fülembe suttogott. Istenem kívánom. Megint.
- A fejedbe vetted, hogy megőrjítesz? - pillantottam rá. Audrey elpirult. - Várd ki, míg hazaérünk. - kacsintottam rá.
A visszapillantóba tekintettem, hogy Darcyt nézzem, ahogy az ablakon kifele bámul, míg cumizik. Ilyenkor olyan nehéz elaltatni. Pedig muszáj lesz aludnia, ha újra elviszem magammal. Már alig 2 hét van hátra a hazai fellépésekből.
- Nem akar aludni? - fordult hátra Audrey.
- Nem nagyon. - mondtam majd kinyitottam a vaskaput és végigmentem a hosszú felhajtón.
- Te jobban le tudod fárasztani, mint én. - kuncogott Audrey. - De előtte megetetem.
Leparkoltam az ajtó előtt majd leállítom a motort. Audrey már ment is, hogy kivegye Darcyt az üléséből. Én is hátramentem majd kihalásztam Audrey csomagjait és Darcy táskáját majd bezártam a kocsit. Gyorsan iszkoltam be a házba hogy ne kapjon nyakon az eső, ami abban a pillanatban kezdett el szakadni, hogy beléptem a házba.
- Szuper. - morogtam majd bezártam a bejárati ajtót is.
Felmentem az emeletre, hogy a csomagokat letegyem. A stylist 2 nagy szatyor ruhát és kiegészítőt adott Audreynak a kifutó darabokból. Ha tudtam volna, hogy fehérnemű fotózás is lesz, biztos nem engedem el.
Audreyval a folyósón futottam össze. Darcyt tartotta a kezébe.
- Megvolt a zaba? - közeledtem vigyorogva Darcy felé majd kivettem szerelmem kezéből.