16.rész

8.7K 266 4
                                    

Audrey szemszöge

Miután kiröhögtük magunkat a kocsiban Steph leparkolt a fiúk háza előtt ahol már kicsit megnyugodtunk, de nem tartott sokáig, amikor kiszálltunk és beértünk a házba már alig bírtuk visszafogni a röhögő görcsünket így mindenki egyszerre kezdett el hahotázni Liam már a hasát fogta a földön úgy nevetett. 10 perc múlva már kicsit lenyugodtak a kedélyek és mindenki a kanapén csücsült. Steph rendelt 5 nagy pizzát, amit hamar ki is hoztak. Steph és Niall fejenként megevett egyet. Hát nem mondom, tudnak enni. Megnéztünk 2 filmet a második film elején már nagyon álmos voltam így Harry karjaiban nyomott el az álom.

Harry Styles

A film elején Audrey elaludt. Az ölembe vettem elköszöntem a többiektől majd felvittem a szobámba. Még mindig a ruhájába volt ezért gondoltam átöltöztetem a pólómba. A nadrágját kicseréltem a boxeremre, de persze a fehérneműjét rajta hagytam. A hasáról húztam le a pólóját, amikor a szememmel megláttam a tetoválását a csípőjén. Végig simítottam a mintán mire Audrey felébredt.

- Mit csinálsz? - mormolta. Vigyorogva felé másztam majd adtam egy csókot a szájára. - Ezt mért kaptam? - a szemöldökét ráncolta, ahogy a vigyorgó fejemet tanulmányozta aztán a homlokára csapott és belefúrta a fejét a párnába mire felkuncogtam. - Láttad igaz? - motyogta csöndesen a párnába. Felnevettem a reakcióján. Hogy lehet ilyen szégyenlős ártatlan úgy, hogy tetoválása van? Én imádom őket mindig is imádtam, ha egy lánynak van tetkója. Magam felé fordítottam az arcát. - 2 éve csináltattam, amikor úgy éreztem nem kapok elég figyelmet a szüleimtől gondoltam ezzel felkeltem az érdeklődésüket. Hülyeség volt megcsinálni az óta ezerszer megbántam.- szipogta majd megtörölte a kézfejével a szemét, de továbbra sem nézett rám.

- Audrey ne bánd, nekem tetszik. - Végig simítottam a végtelen jelen a csípőjén, amibe a hope szó volt beleírva. Levettem a felsőmet, hogy megmutassam neki mintákat a mellkasomon. Megfogtam a kezét és rátettem az egyik madárra mire felnézett rám nézett és egy pillanatra elmosolyodott, de a mosoly nem érte el a szemét.

- De te fiú vagy..- mormolta lehajtott fejjel. Az álla alá nyúltam, hogy a szemembe nézzen.

- Te meg lány. - vigyorogtam rá majd adtam egy puszit a szájára. - És különben is ez csak egy apró tetoválás nincs szétvarrva az egész tested. - Elgondolkozott a szavaimon majd elvigyorodott.

- Talán igazad van. - mondta, míg lehúzott magához. Fel akartam húzni magam, de nem engedte a két lábát a derekam köré kulcsolta a kezével a nyakamba csimpaszkodott. Kitaláltam valamit, mivel rajtam már csak egy szál boxer volt felálltam velünk az ágyról egyenesen a fürdőszoba felé mentem Audrey még mindig a rajtam csüngött és az arcát a nyakamba fúrta megharapta a vállamat mire felmordultam éreztem a vigyorát a bőrömön adott egy puszit oda ahol az előbb még megharapott majd vigyorogva a szemembe nézett és én visszavigyorogtam rá. Nem vette észre, hogy a kis akciója közben besétáltam a zuhany alá. Hátra nyúltam a csaphoz majd megnyitottam a vizet Audrey felsikított, amikor a víz a hátára zúdult.  A fejét ingatta majd vigyorogva megcsókolt. Nyelvét átvezette a számba mire elmosolyodtam ahhoz képest milyen kis félénk volt az elején határozottan megváltozott, aminek én nagyon örültem. Beletúrt az immáron vizes hajamba mire belemarkoltam a fenekébe. Kéjesen belenyögött a csókunkba, úgy éreztem mindjárt felrobbanok. Oda nyomtam a falhoz majd mohón falni kezdtem az ajkát. Tudtam, hogy csak kínozzuk magunkat, de nem érdekelt szerettem Audreyt minden hibájával együtt. Áttértem a nyakára szívtam majd belekaptam a puha bőrébe mire felnyögött rámarkolt a hajamra és felhúzta az arcomat az övéhez, hogy ajkunk újra egybe forrjon. Kitapogattam a felsője hátán a cipzárt és lassan lehúztam. Lábait lerakta a földre, de a keze még mindig a nyakam körül volt. Elengedte a nyakamat, ahogy a pólóját lehúzta a karjáról. Ott állt előttem egy melltartóban és a boxerembe, ami még át is volt ázva. Nagyot nyeltem majd felpillantottam piruló arcára az ajkát harapdálta és zavarában más fele nézelődött. Oda hajoltam a füléhez és bele suttogtam.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now