64.rész

5.9K 181 7
                                    

Reggel kerestem a másik test melegét mellettem, de az ágyon csak hűlt helyét találtam. Elég rossz így kezdeni a napot.. Lassan felkeltem a pihe puha mennyországomból majd a fürdő felé vettem az irányt.

Reggeli készülődésem végeztével jutott el tudatomig mekkora csend honol a házban. Hajamat kiengedve hagytam majd rögtön kisiettem a fürdőből, hogy kislányomra vessek egy pillantást. Ám amint beléptem a szobájába vettem szemügyre a kihúzott függönyöket és a kiságy ürességét. Rögtön pánik kezdett kerülgetni, ahogy az egész házat üresen találtam. Futva tettem meg az utat hálószobánkig ahol máris a telefonomhoz nyúltam. Megnyugodtam, amikor láttam Harrytől kapott üzenetet, miszerint elvitte magával vásárolni kislányunkat miután ő a hűtőt üresen találta. Biztosított róla, hogy alaposan álcázta magát.

Az üzenetet olvasva valamiképpen megnyugodtam bár egy kevés zaklatottság maradt bennem Darcy nyilvános megjelenése miatt. Lehet, hogy túlzok ezzel kapcsolatban, de úgy gondolom, hogy gyermeknevelésre igenis alkalmas helyzetet kell teremteni, ami, még hogyha most nem is a későbbiekben nagy hatással lesz lányunk személyiségére. 

Fel alá sétáltam a házban, vagy a kanapén ültem és a telefonomat nyomkodtam addig, amíg meg nem hallottam a jellegzetes motorzúgást majd a bejárati ajtó zörgését.  Felpattantam a kanapéról majd az előszobába siettem.

- Megjöttünk. - dalolta Harry, egyik kezében egy barna zacskót egyensúlyozott, míg a másikban Darcyt fogta. Lábával rúgta be az ajtót.

Majd Darcynak bohóckodott tovább addig, amíg észre nem vett. A haját felfogta, míg egy sport pulóverbe rejtette felső testét. Szemüvege a feje tetejére tolva és úgy tűnik most hanyagolta a szokásos csizmáit, ami a védjegye lett, helyette egy sportcipőben lépkedett. Nem voltam meglepődve amikor Darcyn szinte ugyanezt a szerelést láttam.  Vigyora, ami arcán húzódott még nagyobb lett, ahogy felfedezett engem az ajtófélfának támaszkodva. Nem tehettem róla én is elvigyorodtam mikor egyre közelebb ért hozzám.

- Szia, szépségem. - állt meg előttem, míg szemével végigmért. Felpipiskedtem hozzá majd egy csókot nyomtam a szájára majd Darcyhoz fordultam.

- Szia, nagylány. - köszöntöttem majd kivettem Harry kezéből. A fejemre hintett egy csókot, míg elhaladt mellettem a konyhába.  Követtem Harryt a konyhába majd leültem az egyik bárszékre és figyeltem, ahogy pakolászik.

- Mikor keltél fel? - kérdezte.

Az órára pillantottam, hogy megtudjam az időt.

- Kb. Háromnegyed órája. - feleltem.  - Te pedig, hogy hogy ilyen korán keltél? - kérdeztem Darcyn tartva a szemem.

- Reggelit szerettem volna neked készíteni, de a tojásokat véletlenül összetörtem. - vakarta a fejét, míg a pulton támaszkodott. Felnevettem. Nem tehettem róla. Nem is ő lenne.

- Ilyenkor elgondolkozom, hogy nem haltál éhen, amikor egyedül laktál itt.

- Hé, én igenis tudok főzni! - szólalt fel.

- Néha. - kuncogtam.

- De a jó hír, hogy a pékség nyitva volt. - vigyorgott majd elém rakta a reggelim, ami friss péksütemény volt.

Darcy az etető székében ült, míg mi Harryvel megreggeliztünk. Darcyt is megetettem, amíg Harry még tömte magát.

- Már csak 2 hétig vagyok az országban Audrey. - emlékeztetett kávéját szürcsölgetve, míg a pultnál támaszkodott.

- Tisztában vagyok vele. - sóhajtottam.

- Hogy döntöttél? - kérdezte.

Nagyot sóhajtottam.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now