- Mit szólnál, ha levágatnám a hajam? - kérdeztem Harrytől másnap reggel frissen üdén és kielégülten.
- Meddig?- húzta össze a szemét.
- Vállig. - mutattam egy megfelelő méretet, amit jónak láttam. Persze csak az agyát húztam. Harry szemei elkerekedtek mire felkuncogtam. - Hagyjuk. - nyomtam egy puszit az arcára. - Felejtsd el.
- Ne ijesztgess. - mormolta a hátamat cirógatva.
A libabőr kirázott az érintésétől.
Harry felkuncogott majd újra magára húzott. Szembe találtam magam nem egy, hanem kettő gödröcskével. Egy elragadó vigyorral és két ragyogó zöld szemmel.
- Szia, szépségem. - mormoltam vigyorogva. Harry felhúzta a szemöldökét, míg én kezemet mellkasán összefűztem és államat azon nyugtattam.
- Ennek nem fordítva kéne lennie? - vigyorodott el lustán.
A fejemet ráztam. Kezemet az arcához vezettem majd végighúztam rajta.
- Nem, te az én szépségem vagy. - mutatóujjamat végighúztam szépen ívelt száján.
- Meghiszem azt. - átkulcsolta kezeit derekamon majd feljebb húzott magán.
Levegő után kaptam. Meztelen testünk egymáshoz simult én pedig kész voltam letörölni Harry arcáról azt az öntelt vigyort.
Elvigyorodtam majd jobb kezemmel végigsimítottam mellkasán le a hasáig majd a csípőcsontját érintve le a combján majd vissza fel. Kezemet nem vettem el a csípőjén nyugtattam.
Harry mocorgott alattam pupillája kitágult a vigyor pedig lefagyott az arcáról. Kezemmel két oldalt támaszkodtam meg majd csókot nyomtam a nyakára, majd a mellkasán, a tetkóin szépen lassan haladva lefelé mikor az olajágaknál jártam Harry ziláltan nézett le rám.
- Mit tervezel szépségem? - kapkodta a levegőt.
- Valamit ki akarok próbálni. - suttogtam elpirulva. Felpillantottam Harryre, aki száját eltátotta szemét nagyra nyitotta, ahogy rájött mit tervezek. A takarót markolta a száján vette a levegőt. Nem válaszolt így szabad jelzésnek vettem és lejjebb csúsztam a takaró rejtekébe.
- Uramisten. - nyögött fel levegő után kapva.
***
- Tele vagy meglepetésekkel. - mormolta Harry a fejem búbjára Harry később. A konyhában etettem Darcyt, amikor bejött. Nedves haja a vállára hullott és csak egy póló volt rajta.
Elpirultam.
- Meddig fogod még hangoztatni? - mormoltam pirulva.
- Amíg élek. - nevetett fel.
A hasába könyököltem.
- Bunkó. - mormoltam.
Kivette a kezemből Darcyt majd boldogan megpörgette a levegőbe. Felálltam a helyemről majd a teámért nyúltam és a pultnak dőltem és próbáltam elrejteni a mosolyom, amit Harry bohóckodása váltott ki.
- Hány éves is vagy? -kérdeztem kuncogva, míg ő Darcyval táncikált. - Öt? - találgattam.
- 6 éves vagyok, de nagyon fiatalos köszönöm. - kacsintott rám. A karórájára nézett majd elfintorodott.
- Indulnod kell? - kérdeztem.
- Sajnos. - húzta el a száját. - Nem vihetem magammal Darcyt?- kérdezte. - Később te úgy is csatlakozol hozzánk. - próbált meggyőzni.