17.rész

7.4K 258 3
                                    

Harry Styles

Niall felém nyújtott egy csésze kávét, amit idegtől remegő kézzel elvettem. Nagyon dühös lettem, nem láttam még Audreyt így reagálni senki másra rajtam kívül és ez dühített a legjobban. Mondhatni, hogy egy féltékeny idióta voltam. Levágódtam az egyik székre Louis mellet és a csészét forgattam a kezemben amíg Audrey be nem jött. Amint belépett az ajtón és ránéztem a piruló arcára és a kezembe összeroppantottam a poharat. Audrey szemei elkerekedtek szája o alakot formált, ahogy végignézte, hogy szétzúzom a bögrét, aminek a tartalma megégette a kezemet abból  pedig ömlött a vér. Mintha mi sem történt volna álltam fel és mostam le a kezemről a szilánkokat és a vért. A többiek ugyanúgy megvoltak lepődve mint baratnőm de senki nem szólt semmit csak Audrey jött mellém hogy segítsen, de nem engedtem neki. A konyha elcsendesedett még a légy zümmögését is lehetett volna hallani.

- Harry hagyd abba, hagy segítsek. - kérlelt.

- Nem kell. - morogtam, míg a kezemet mostam a csap felett.

- Harry add ide a kezed! - szólt rám élesebben mire bennem felment a pumpa nekem ne parancsolgasson senki!

- Nincs szükségem a segítségedre! Elmondtam!- üvöltöttem a képébe. A szeme elkerekedtek és megteltek könnyel a hangom hatására egy lépést hátrált. A konyhában síri csönd állt be mindenki lefagyott. Niall szemei elkerekedtek keze megállt a levegőben.

- Soha többet nem beszélhetsz így velem. - morogta.

Audrey a levegőjét is visszafojtotta majd kiviharzott a konyhából. Hallottam, ahogy a bejárati ajtó nyitódik és csukódik.  Kifújtam a levegőt, amit eddig visszafogtam. Elzártam a csapot majd elvonultam a többiek ledöbbent tekintete elől fel a szobámba. Becsaptam magam után az ajtót majd bedőltem az ágyamba. Akkora egy idióta vagyok! Leordítottam, mert segíteni akart! De akkor is idegesít, hogy ki lehetetett, akivel beszélt. Ő az enyém nem akarom elveszíteni. Pedig lehet, hogy pont most veszítettem el..

Audrey Benett

Futottam hazáig közben a könnyeim megállíthatatlanul folytak.  Még sosem bánt így velem senki. Senki sem üvöltött le, azért mert segíteni akartam neki. Harrytől ez még rosszabbul esett. Becsaptam magam mögött a bejárati ajtót majd felrohantam a szobámba. Még a szüleimet is figyelmen kívül hagytam, akik a konyhába főzőcskéztek együtt. Az ő kapcsolatuk tökéletes 20 éve boldog házasságban élnek együtt még sosem hallottam őket egyszer sem veszekedni mindig ott vannak egymásnak. Most velük sem foglalkoztam csak magamra zártam az ajtót és bevetődtem az ágyamba. És csak zokogtam. Az én bestiám a fejemet bökdöste és nyüszített ő megérezte, ha valami bajom van. Nem tudom mivel érdemeltem ki azt, hogy Harry így rám ordított semmi rosszat nem csináltam. Minden rendben volt, amikor lementünk. Addig, amíg nem hívott Ben. Harry féltékeny! Egyszerre bántott és melengette a szívemet a gondolat hogy Harry féltékeny, de a negatív dolog több volt. Ha féltékeny az azt is jelentheti, hogy nem bízik bennem. Pedig Ben csak egy ártatlan kávézásra hívott délután. És tudod mit Harry?! Már csak azért is elmegyek. Semmi okot nem adtam rá hogy féltékeny legyen de ha ezt akarja akkor adok én neki okot. Elővettem a telefonom és visszahívtam Bent. Azt mondtam neki, hogy ma nem érek rá mivel úgy volt, hogy Harryvel töltöm a napot, de ezek után látni sem akartam.  Tárcsáztam Bent 3 csörgés után felvette.

- Hello királylány nem sokáig bírtad a hangom nélkül úgy tűnik. - hallottam, hogy mosolygott, ami engem is mosolygásra késztetett.

- Hát lebuktam. - vigyorogtam én is. - Úgy tűnik még is csak szabad vagyok még áll a kávézás?

- Persze fél óra múlva ott vagyok előtted.

- Oké. Szia, Ben majd találkozunk.

- Inkább előbb, mint utóbb hercegnő. - mondta majd leraktam. Gyorsan felálltam és átrohantam a gardróbomba hogy átöltözzek még mindig a tegnapi ruhámba voltam. Kiválasztottam a ruháimat majd bevetődtem a fürdőszobába. A ruháimat lerángattam magamról beraktam a szennyesbe majd beálltam a zuhany alá. A hajamat felkötöttem, hogy ne legyen vizes. 5 perc alatt lezuhanyoztam, magamra kaptam a törölközőmet. Meg törölköztem majd tiszta fehérneműt húztam magamra és felöltöztem. A fejem elkezdett fájni ezért felkaptam magamra az állandó szemüvegem és máris jobb lett. Egy hete nem hordtam nem csoda, hogy előjött a fejfájásom. Pont kész lettem, amikor csörögni kezdett a telefonom mi szerint Ben megérkezett. Lerohantam a lépcsőn, amiért majdnem pofára estem, de apa elkapott. Adtam mindkettőjüknek egy-egy puszit elköszöntem majd ki slisszoltam az ajtón. Kint egy fekete BMW állt a kapu előtt. Ben támaszkodott neki az utas felöli ajtónál. Fekete haja tökéletesen beállítva egy fekete ing volt, rajta amin aranyozott fém papírrepülők voltak, amiről eszembe jutott Harry, hogy mesélt arról a nyakláncáról. A fekete bőrdzseki sem maradhatott el a fekete conversel és csőnadrággal. Olyan volt mintha most lépett volna ki egy divat magazinból. nem értem ő mért csak fényképezik, bár ebben nem vagyok biztos. Tuti, hogy modellkedik is. Mikor észrevette, hogy közeledem szélesen elmosolyodott.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now