Harry Styles
Leparkoltam a közös házunk előtt majd gyorsan berohantam Audrey a kocsiba maradt. Felrohantam az emeletre be a szobámba a telefonomat felkaptam az ágyról majd lesiettem a földszintre. Mikor leértem átvágtam a nappalin még Louis is utánam kiabált.
- Harry nem vagy forma 1-es pilóta! - ordította mire mindenki felnevetett.
- De még lehetek! - kacsintottam rá az ajtóból majd kimentem. Láttam, hogy Audrey telefonál, de visszafogtam magam, ahogy beültem a kocsiba.
- Oké akkor találkozunk, szia Ben. - mondta a telefonba. Mikor észrevette, hogy már mellette ülök, és a homlokomat ráncolom adott egy puszit rá.
- Amikor dühös vagy és a homlokodat ráncolod, egy kis V alak van itt. - mutatott a szemöldököm közé kuncogva. Próbálta oldani a feszültséget és a gondolataimat elterelni, ami sikerült is egy ideig. Pontosabban addig, amíg oda nem értünk.
- Miért hívott? - morogtam, amikor kiszálltam és megragadtam a kezét és bevezettem a házba.
- Harry, együtt dolgozunk és mivel úgy volt, hogy a premieretek napján dolgozom...- húzta el a száját mire szemeim elkerekedtek. Nem lehet, hogy nem jön el velem a miatt a kis buzi fotós miatt.
- Egy fotózáson kell neki segítenem hétfőn. - folytatta gyorsan mikor látta a reakciómat. A megkönnyebbülés járt át és kifújtam a levegőt, amit eddig bent tartottam. - Nem értem, hogy lehetsz féltékeny Benre. - fordult meg majd levette a kabátját és a cipőjét. Én is így tettem majd magamhoz rántottam, testünk között egy cm se tátongott. Oda hajoltam az ajkához.
- Azt akarja, ami az enyém. - lehetem a szájára mire elpirult. Rá vigyorogtam majd adtam egy puszit a szájára. Megfogtam a kezét majd bevezettem a konyhába már biztos éhes volt.
- Éhes vagy? - kérdeztem tőle, míg elmentem a hűtőhöz majd kinyitottam hát nem igazán volt benne semmi ritkán vagyok itthon. Max akkor, amikor szabadságunk van.
- Nagyon. - fogta a hasát.
- Hát rendelhetünk pizzát vagy, Kínait nem vásároltam be. - vakargattam a tarkóm. Ránéztem Audreyra aki alig bírta visszafogni a nevetését. Átszeltem a köztünk lévő távolságot. Egy bárszéken ült elé álltam így egy magasak voltunk. Átkaroltam a derekát ő a kezeit átvetette a nyakamon és a mellkasomba kuncogott. - Kinevetsz? - mormoltam a nyakába majd egy puha csókot leheltem rá mire megrándult, ja igen ő nagyon Csikis.
- Én soha. - nézett ártatlanul a szemembe majd beharapta az ajkát. Megfogtam az állát majd finoman megcsókoltam. Játékosan beleharaptam az alsó ajkába mire felkuncogott. Annyira édes volt ez a hang. Felső ajkamat megnyalta majd nyelve mohón birtokba vette a szám. Elhúzódtam tőle mielőtt még valami mást is csináltam volna, amit megbánok.
- Mit választasz? - kaptam a kezembe a telefonom.
- Téged. - húzott közelebb majd mohón falni kezdte az ajkaimat. Nyelvünk egymással harcolt, míg átöleltem a derekát és közelebb húztam magamhoz. Ha most nem hagyjuk abba, akkor nem tudom, mit csinálok. Lihegve váltunk el egymástól, de már nem bírtam magammal. Homlokunk összeért, míg vigyorogtunk egymásra.
- Ne kísértsd a sorsodat bébi, mert nem jársz jól. - vigyorogtam rá perverzen mire leugrott a székről a fülemhez hajolt majd belesuttogott.
- Ahhoz előbb el kell kapnod nagyfiú. - suttogta majd beleharapott a fülembe és már ott sem volt. Csak álltam ott és pislogtam. Ez most incselkedik velem?! Hát jó legyen. Megrendeltem a kaját majd vigyorogva vonultam ki a konyhából és mentem megkeresni a ház elég nagy volt ő meg nem ismerte. Átmentem a nappaliba ott nem volt. A földszintet át kutattam megnéztem a fürdőbe a játszós szobába ahol a fiukkal szoktunk x boxozni. Aztán felmentem az emeletre. Megálltam a folyosó közepén ahonnan mindent be lehetett hallani elővettem a telefonom, elrejtettem a számomat majd megcsörgettem. Pár pillanat múlva meghallottam a szobám ajtaja mögött egy halk szitkozódást. Elvigyorodtam majd halkan bementem a szobámba nem volt, sehol de a gardróbom felöl hallottam, hogy mocorog. Telefonja még mindig csörgött majd felvette.