39.rész

6.3K 205 2
                                    

- K-, köszi. - dadogta Steph míg én leesett állal álltam még mindig az ajtóba. Gyorsan oda rohantam a polchoz, hogy megnézzem a teszteket. Az összes pozitívot mutatott. Úristen! Terhes vagyok!

- Audrey, jól vagy? - kérdezte Steph míg lassan odajött hozzám.

- Nem. - nyögtem ki.

- Mi a baj? - jött közelebb Harry. Megráztam a fejemet, hogy egy kicsit kitisztuljon.

- Semmi különös. Csak meglepődtem. - mondtam. Harry látszólag megnyugodott majd otthagyott minket a fürdőszobába. Rémültem néztem felváltva Stephre és a tesztekre.

- Nyugodj meg. Semmi baj nem lesz. - mondta nyugodtan. - Először is holnap el kell, menjünk egy orvoshoz. Ezek a tesztek tévedhetnek.

- Steph 10 db teszt téved? - kérdeztem hisztérikusan. A hajamba túrtam majd lesöpörtem a polcról a teszteket a földre. - Holnap amúgy sem jó. Semmit sem dolgoztam. Egy db képem nincs a fiúkról.

- Akkor holnap után. - mondta Steph. Nem igazán figyeltem rá a kezemet a hasamhoz vezettem majd megérintettem. Egy új érzés kerített hatalmába amint végigsimítottam rajta. Egy új élet növekszik bennem. A közös babám a szerelmemmel. Hogy fogom én ezt neki elmondani? - Hogy akarod neki elmondani? - kérdezte suttogva. Megvontam a vállam. Steph kifújta a levegőt majd a teszteket a kukába dobta és átölelt.

- Én megyek. Te pedig feküdj le aludni. Vigyázzatok magatokra. - kacsintott rám a hasam felé mutatva. Elmosolyodtam. Hallottam, ahogy elköszön, Harrytől majd ki megy a hotelszobánkból.

Vettem egy nyugtató zuhanyt, ami részben hatott is.

Mit fog ehhez szólni Harry? Dühös lesz vagy boldog? Nem merem neki elmondani. Még nem állok rá készen. Miután lefürödtem magamra tekertem egy törölközőt és bementem a szobába.

Harry az ágyon feküdt és szokásához híven a telefonját nyomkodta. A szememet forgattam majd elindultam a szekrény felé, hogy kivegyem az alvós cuccaimat.

Visszaindultam a fürdőbe, de Harry elkapta a karomat.

- Miért nem öltözöl előttem? - kérdezte.

Nem mondhattam azt, hogy nem akarom, hogy észrevedd a testemen, hogy terhes vagyok. Bár a hasamon nem látszik semmi, de a mellem már így is a kétszerese, amit eddig nem értettem de most már leesett mégpedig, hogy terhes vagyok!

- Mert. - mondtam hülyén majd kiszabadítottam a karomat a fogságából és bevonultam a fürdőbe átöltözni magam után bezárva az ajtót. Én is tudok ruhát választani pont ilyenkor. Észre se vettem, hogy egy feszülős pólót vettem ki egy rövidgatyával. Gratulálok Audrey. Már nem érdekelt, úgyhogy felvettem azokat a bugyival és kimentem a fürdőből.

Harry furán nézett rám mikor kiértem. Én nem fogom, bírni ezt a titkolózást nem bírok előtte titkolózni. Bemásztam Harry mellé az ágyba, de ő még mindig nézett.

- Miért nézel? - kérdeztem felé fordulva. A legjobb, ha úgy viselkedek mintha semmi sem történt volna, és nem lennék tőle terhes.

- Gyönyörű vagy. - suttogta, míg végig simított az arcomon. Elmosolyodtam és nyomtam egy csókot a szájára. - És az enyém. - mormogta a számba, míg közelebb húzott magához így testünk egybesimult. Elhelyezkedtem Harry mellkasán és lassan elaludtam.

***

- Harry gyere, már elkésel! - ordítottam neki a fürdőszobába. Már egy órája bent volt. Én nem tudom, mit csinál magával ennyi ideig még Zayn sem készülődik ennyit.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now