- Elismételnéd, kérlek? - hallottam meg elvékonyodott hangját.
- Harry. - fújtattam. - Várandós vagyok.
Egy hatalmas kurjantást hallottam majd recsegést a vonal végéről és meglepett kiáltást, ami ezt hangoztatta: APA LESZEK! Aztán az egyhangú választ: MÁR AZ VAGY!
- Audrey várandós. - nem hozzám beszélt hozzám csak mondatfoszlányok jutottak el. - Hé, baby hogy vagy, a baba mennyi idős, fiú lesz vagy lány? - bombázott a kérdéseivel.
- Még alig 2 hetes nem tudni róla semmit csak azt biztosan, hogy van. - simítottam pocakomra a kezemet, még hogyha nem is látszódott semmi.
- Ez túl szép, hogy igaz legyen szépségem. - csuklott el a hangja ismét.
- Harry kérlek, mond, hogy nem sírsz. - kuncogtam.
- Talán baj? - kérdezte szipogós hangon.
- Dehogyis buca örülök, hogy örülsz. - mosolyodtam el míg leparkoltam a patika elé. - Megyek, megveszem a vitaminokat és mindent, ami még kell. Szeretlek. Siess haza.
- Én is szeretlek szépségem. - szipogott.
Mikor hazaértem lefektettem Darcyt a szobájába és neki álltam valami ebédet főzni magamnak. Tudva, hogy újfent nem csak magamra kell vigyáznom, vitaminokban gazdag ételt csináltam.
Harry 3 hét múlva jön vissza, ami még rengeteg unatkozást és szenvedést fog jelenteni pláne, ha fellépnek a rosszullétek.
Hirtelen megálltam az evésben.
- Az esküvő! - csaptam magam homlokon. Akkora leszek, mint egy bálna, hogy fog rám jönni a ruha. Nem mintha folyamatban lenne a tervezés. Azt sem tudom hol áll a fejem. Elmosolyodtam, amikor végigsimítottam a hasamon. - El sem tudod képzelni mennyire vártunk rád. - susogtam neki.
Pont befejeztem az evést, amikor meghallottam Darcy hangját majd egy mosollyal az arcomon mentem fel érte az emeletre majd etettem meg.
***
- Steph még azt sem tudom fiú lesz-e vagy lány. - forgattam meg a szemem.
Stephnek felmerült az a remek ötlete egy héttel később, hogy menjünk el sétálni. Ő az iker babakocsiban tolta Connort és Adamet, míg én Darcyt magam előtt.
- Nem baj fő, hogy fellegyél készülve mindenre. Mi van, ha ikrek lesznek? - bökött a kis szőkék felé, hogy megmutassa, bizony semmire sem lehetek egészen felkészülve. - Connor hagyd békén a testvéred. - Steph finom kivette a kezéből a játékát, hogy helyette egy plüsst adjon a kezébe. Adam éppen aludt, ami nagyon jó volt figyelembe véve azt, hogy folyton éhes volt persze ez Connor-ra is elmondható. - Kemény volt ez a 3 hónap. - sóhajtotta.
- Ez még csak jobb lesz. - vigyorodtam el. - Képzeld milyen jó lesz, amikor Adam visszaüt. - kuncogtam.
- Ne is mondd. - nyögött fel fájdalmasan.
Egy közeli parkban sétáltunk így délután, igaz nem volt olyan meleg, de a nap sütött ezzel kellemes időt varázsolva.
- Kezdődik. - mormogta Steph míg én megálltam Darcy kezébe cumisüveget adni.
Felnéztem rá majd követtem tekintetemmel mit néz. Vagy inkább kit.
Sőt.
Kiket.
- Az igen. - sóhajtottam, ahogy kiszúrtam egy csapat lányt, akik már minket is megfigyeltek most pedig izgatottan toporogtak és egymást győzködték ki mer idejönni hozzánk.