Audrey Benett
Reggel kómásan nyomtam ki az ébresztő órámat, ami az éjjeliszekrényen volt. Harry nem kelt fel rá.
Szegény iszonyú másnapos lesz. Lábaink összevissza fonódtak egymásba és egész testével rám tekeredett és édesen szuszogott a mellkasomon. Nem volt szívem felébreszteni olyan békésen aludt. Próbáltam kimászni a fogása alól, ami miatt csak morgott egyet és szorosabban csimpaszkodott belém. Kuncogtam, ahogy nyitott szájjal horkol a hosszú szempillái majdnem megérintették az arcát. A hajával játszottam mire elmosolyodott és lassan kicsiket pislogva nyitotta ki a szemeit egyenes felém.- Szia, álomszuszék hogy aludtál? - nyomtam egy puszit az arcára mire kiadott egy édes hangot és a fejét még jobban a mellkasomba fúrta nemtetszését kimutatva, hogy fel kéne kelnie az ágyból, mellőlem. - Harry elfogok késni te még, aludj nyugodtan majd elmegyek magamtól. - hirtelen kipattant a szeme erre a mondatomra feltornázta magát ülő helyzetbe majd ki mászott az ágyból.
- Azt már nem. Megígértem és be is tartom az ígéretem. - kikászálódtam én is az ágyból még mindig Harry pólójában és boxerében voltam. - Hmm. Jól állnak rajtad a ruháim. - kacsintott pimaszul majd elindult a fürdőszoba felé, de megállt és egy pimasz mosollyal az arcán még a válla fölött visszanézett rám.
- Nem szeretnél csatlakozni? - húzogatta a szemöldökét, mire hozzávágtam egy párnát, amit ő kikerült különben az arcába landol. - Jólvan jólvan megyek. - vigyorgott majd eltűnt a fürdőszobába.
***
Miután felöltöztünk és megreggeliztünk átmentünk a mi házunkba ott megetettem a kutyát, lezuhanyoztam és felöltöztem. Elköszöntem Harrytől ő visszament a fiúkhoz én meg elindultam az iskolába most kivételesen az audimmal mentem. A suli felé bementem egy starbucksba kikértem a kedvenc cappucinómat. Nem mondanám, hogy nem bámultak meg, ahogy kiszállok a kocsiból és bemegyek a kávézóba.
Az iskola előtt leparkoltam a szokásos helyemre lezártam a kocsit, ami egy pityegéssel jelezte, hogy biztosítva van. A suli előtt észrevettem, Bent ahogy a telefonját nyomkodja, és azt sem hagyom figyelmen kívül, hogy a lányok megbámulják, és úgy vonulnak, el előtte mintha a kifutón lennének. Talán tudják, hogy Ben fotós? Nem hiszem, csak szimplán ribancként viselkednek egy helyes fiu előtt és persze produlkálják magukat. De Ben egyikre sem fordított nagyobb figyelmet csak ült a padon és a telefonját nyomkodta időnként felnézett, mintha keresett volna valakit. A kérdést, hogy kit rögtön meg indokolta amikor észrevett és elindult felém. A haja tökéletesen áll a fekete kockás ingét nem tűrte be a fekete csőnadrágjába. A fekete inge felé húzott egy fekete bőrkabátot, amit nem húzott össze. Nem csodálom, hogy minden lány átváltozik ribanccá a közelében. Ben nem rossz hapsi, de nekem már ott van Harry, amiről ő nem tud. De elvileg ismerik egymást Harryvel akkor csak dumálnak még.
- Szia, királylány! - ölelt, meg amikor odaérek hozzá.
- Szia Ben hát te? - kérdeztem meglepetten fura, hogy őt itt látom, remélem nem valami randiszerűségre akar elvinni.
- Megkérdeztem a főnököt, hogy melyik suliba jársz, mert nem adtad meg a számodat múltkor. -megint a telefonszámok.
- Á értem akkor gyorsan megadom. -mondtam, míg beírtam a telefonjába a számomat majd elmentettem.
- Kösz királylány - mondta egy kacsintás kísértében. - Rohanok. Holnap találkozunk?
- Persze szia Ben.
- Szia, királylány.
Ha tekintettel ölni lehetne, én már rég halott lennék. Minden egyes lány szúrós szemekkel méregetett amikor Ben elhajtott a porschéjával. Lehajtott fejjel igyekeztem a suli lovardája felé. Mikor be értem kicsit megnyugodtam hogy alig vannak bent és remélhetőleg ők sem látták a kis műsort az udvaron. Átmentem az öltözőbe gyorsan átvedlettem a lovas ruhámba. Átmentem a nyergesbe és kivettem Rafaello nyergét és csutakolós holmiját és elindultam a karámja felé. Az istálló végében helyezték el az én gyönyörűségemet ugyanis nem igazán jött ki a társaival sem kivéve az egyik elsős lány Arab telivér kancáját természetesen.