21.rész

8.2K 247 8
                                    

Audrey szemszöge

Reggel arra keltem, hogy a kutya rajtam fekszik és kinyomja a szuszt is belőlem. Letoltam magamról majd kipattantam az ágyból mivel már 11 óra volt. 3-ra ott kell lennem a fiúknál. Gyorsan lerohantam a konyhába hogy magamhoz vegyek valami ennivalót. 

Miután jól bezabáltam rohantam fel a szobámba. Gyorsan lezuhanyoztam és kimostam a hajam. Felvettem a fehérneműt erre egy topot és elkezdtem csinálni a sminkem közben bekapcsoltam a hajgöndörítőt. A szememet kifestettem egy gyöngyház színű szemhéj festékkel, kihúztam feketével majd tettem fel mű szempillát is. A szemem kész is volt, már csak a hajam volt hátra.

Derékig érő hajamat begöndörítettem. Szerintem egy kg hajlakkot elnyomtam rá, hogy úgy álljon, ahogy én szeretném. Ránéztem az órára, ami 2:20-at mutatott gyorsan felpattantam majd levettem a pólómat, ami már tiszta smink volt. Felvettem a ruhámat megigazítottam magamon majd felvettem a cipőmet és lementem. Megkértem anyát, hogy vigyen el a közös házhoz nem akartam így az utcán megjelenni, vezetni meg ebben a magas sarkúban lehetetlen. 2:50 - volt mire oda értünk. Elköszöntem anyától majd óvatosan kiszálltam a kocsiból. Megigazítottam a ruhámat majd becsöngettem. A nagy vaskapu kinyílt én pedig besétáltam rajta. Harry nyitott ajtót, amikor odaértem. Te jó Isten! Nagyon jól néz ki! A fekete szívecskés inge volt rajta zakóval és az elengedhetetlen fekete csőnadrágjával a haja tökéletesen állt nem, úgy ahogy általában. Egy hatalmas vigyor jelent meg az arcán, ahogy végig nézett rajtam majd megragadta a kezemet és szó szerint behúzott a házba. Bent adott egy csókot a számra.

- Gyönyörű vagy, örülök, hogy melletted kell lennem az este, még a végén elrabolnak tőlem. - vigyorgott. Elpirultam majd szégyenlősen rá mosolyogtam.

- Gyere, a többiek már itt vannak. - húzott be a nappaliba, ami úgy nézett ki mint egy csatatér. A ruhák összevissza hevertek. Egy lila hajú lány Liam haját csinálta. Felnézett, amikor bejöttünk. Harry odavezetett hozzá majd bemutatott minket egymásnak.

- Audrey ő itt Lou Teasdale a mi csoda fodrászunk. Lou ő itt a barátnőm Audrey Benett. - mondta mire Lou felnevetett és kezet rázott velem.

- Lou, Lux hova lett? - nézett körbe Harry. Lux? Ki az a Lux? De a kérdésemre a választ megkaptam, amikor egy szőke kis energia bomba futott Harry felé és közben a nevét visította. Harry elengedte a kezem, majd leguggolt a csöppséghez, hogy felvegye az ölébe. Harry tárt karokkal várta a kislányt majd felkapta és megpörgette. Nagyon édes kislány volt.

- Audrey bemutatom Lux-ot a keresztlányomat. - mutatott a kis kékszemű felé. Elvigyorodtam, ahogy láttam, hogy Harry haját piszkálja.

- Lux édesem ne tedd tönkre anyu 2 órás munkáját. - könyörgött Lou neki. Micsoda?! Az anyja?! Ki nem néztem volna Lou-ból, hogy van egy lánya csak pár évvel lehetett idősebb mint mi. Harry felnevetett az arckifejezésemen, teljesen lefagytam.

- A lányod? - kérdeztem döbbenten.Lou vigyorogva bólintott. - Nem rossz. -vigyorogtam rá. Lou kacsintott egyet majd visszatért Liam hajához. Lux aranyosan kuncogott Harry karjaiba, ahogy játszott vele öröm volt nézni.  Harry karon ragadott majd elmentünk a kanapéhoz és leültünk a többiek mellé. Niall önmagát nem meghazudtolva egy szendvicset evett Zayn és Perrie még nem jöttek le úgy ahogy Eleanor és Louis sem. Pár perc után mindannyian megjelentek. Perrie gyönyörűen nézett ki a szőke haja hullámokban omlott a vállára egy ezüst ruhában volt. Eleanor sem nézett ki rosszabbul neki fekete ruhája volt csipke szegéllyel az alján a haja pedig fel volt kontyolva. Üdvözöltük egymást majd megjelent Paul miszerint el kéne indulni, ha időben oda szeretnénk érni. Mindannyian beszálltunk a nagy ezüst kocsiba. Két kocsival mentünk az egyikbe csak Paulék voltak. Körülbelül háromnegyed órát utazhattunk, amikor megérkeztünk a helyszínre London belvárosába. Volt egy vörös szőnyeg végig leterítve a bejáratig. a szőnyeg szélén kordonok voltak mellettük több ezer sikítozó rajongó. Tátott szájjal bámultam kifelé. Harry megszorította a kezemet, ami remegett az izgalomtól. Rám vigyorgott megcsókolt majd nyílt az ajtó. Őrült sikítozás volt, ahogy Harry kilépett integetett a rajongóknak majd megfogta a kezemet és kisegített a kocsiból. Ha lehetett volna fokozni azt a hangosságot, ami akkor volt, amikor kiszálltam akkor mind süketek lennénk. Harry átkarolta a derekamat úgy mentünk végig mögöttünk a többiek is felsorakoztak. A fiúk fotózkodtak a rajongókkal és autogramot osztogattak. Addig Perriékkel elvoltunk, elbeszélgettünk ott a vörös szőnyeg közepén. Mikor a fiúk visszajöttek mi ott vártuk őket. Harry adott egy puszit a számra mire elpirultam átkarolta a derekam és bementünk a moziba. Bent rengeteg híresség volt. Harry bemutatott Simonnak is. 10 perc társalgás után bementünk a terembe ahol vetítik a filmet. Én Harry és Eleanor mellé ültem. Harryvel végig nevettük az egész filmet. Tudtam, hogy nem normálisak de, hogy ennyire. Ha lehet csak még jobban megkedveltem őket. Harry az egész film alatt fogta a kezemet. Sok mindent megtudtam róla.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now