Audrey Benett
-A ruha marad?- kérdezte Harry kicsit csalódottan. Megszeppentem, ijedten ránéztem és hevesen bólogattam mire felnevettek. A kamerához tereltem őket és már kezdhettük is. A fiúk jófejek voltak és nem sok mindenben akadályozták a munkámat kivéve azt amikor 10 percenként kitaláltak valami hülyeséget. A stylistok segítségével folyamatosan váltogatták a ruháikat hol egyikük hol másikuk jelent meg új szerelésben.
- De aztán állítsd be rólam a képet a hátterednek. - kiáltott oda nekem Niall míg csak a róla készült képeket válogattam.
Felnevettem. - Álmaidban Niall!
A fotózás alatt volt idő a beszélgetésre is természetesen. Mindegyikük kinevetett amikor megkérdeztem mivel foglalkoznak mire csak értetlenül néztem rájuk. Nem tudtam mi a vicc tárgya.
- Várj te most tényleg nem tudod, hogy kik vagyunk? - komolyodott el Louis.
- Ne haragudjatok nem nagyon nézek tv-t. - pirultam el.
- Mi egy zenekar vagyunk. - világosított fel Zayn. - A nevünk One direction.
- Nem mond semmit?- kérdezte Niall.
A fejemet ráztam.
Niall színpadiasan a szívéhez nyúlt.
- Azt hiszem még sosem tiporták így sárba az önbecsülésem. - kapaszkodott meg Harryben míg a földre rogyott.
Kuncogtam.
- Ígérem jóvá teszem és meghallgatom az összes zenéteket. - mosolyogtam rá.
- Az a minimum! - kiáltott fel Louis. - Sőt pólókat és egyéb tárgyakat kell venned amin ott virít a fejünk!
- Így van! - szólt hozzá Liam is.
- Mit szólnátok inkább ahhoz ha vállalható képet választanék a címlapra rólatok? - vontam fel a szemöldököm.
Liam és Louis egymásra nézett. - Engem meggyőzött. - mondta Louis míg az állát támasztotta.
Elvigyorodtam. -Mindjárt gondoltam.
Már pakoltam össze a holmimat amikor Harry odajött vigyorogva.
- Remélem, mikor legközelebb találkozunk már én leszek a háttérképed. - Szemtelenül kacsintott és a féloldalas vigyorát is bevetette.
Az arcom paradicsom vörös volt minden bizonnyal.
- Legközelebb? - kérdeztem vissza.
- Hálás lennék ha találkoznál velem és a telefonszámod is megadnád. - mondta el végül is mire ment ki ez az egész.
Harry kiköpött dumagép volt. Rengeteg ilyen fiú volt körülöttem már az iskolában így pontosan tudtam, hogy mi érdekli őket leginkább.
Ránéztem és elvigyorodtam
- Persze megadom a telefonszámom. - mosolyogtam rá mintha tényleg sikerült volna felcsípnie.
Elmondtam neki a telefonszámom egyetlen egy számot megváltoztatva. Ha tényleg komolyan gondolja akkor szenvedjen meg jobban a figyelmemért.
- Hazavihetlek? - kérdezte miután elrakta a telefonját.
- Ööö kösz nem kocsival vagyok. - kaptam a hátamra a táskámat majd a fényképezős holmimat is a kezembe vettem.
- Égés! - kiáltották a fiúk mögöttünk.
- Oh akkor segítek cipekedni. - két kezével megfogta azt a kezemet amiben a súlyos állvány volt és a fényképezőm is. Kicsit sem törődött a fiúkkal.Ujjaival végigsimított az enyémeken míg kivette a kezemből. A bőröm kipirult a lélegzetem elakadt. Harry magában elmosolyodott.