51.rész

8K 219 3
                                    

- Szia, szépségem. - hallottam a mély búgó hangot, ami ahhoz a fiúhoz tartozott, akitől repes a szívem.

Hátrafordultam majd megcsókoltam Harryt a nyakát átkarolva. Puha ajkai enyémeken mozogtak. Nem szerettem, ha nem volt mellettem, de ezekért a találkozásokért megérte. Viszont boldogabb lettem volna, ha nem kell sehova se mennie. Harry puszikkal vált el vigyorogva.

- Szia. - vigyorogtam, míg a haját piszkáltam hátul.

- Mindig ilyen üdvözlést kérek. - karolta át a derekamat majd felemelt és újra megcsókolt. Belevigyorogtam csókunkba és a lábaimat kereszteztem a derekán, majd orraink összeértek egy eszkimó pusziban.

- Mit főzöl nekem szerelmem? - kukkantott hátra a vállam felett, de eltakartam a szemét.

- Majd meglátod. - fordítottam a fejét vissza majd nyomtam egy csókot a szájára. - Meglepetés. - mormolta az ajkára.

- Hmm, szeretem a meglepetéseket. - vigyorodott el.

Darcy hangja kiszűrődött a nappaliból, valami megtetszett neki emiatt pedig izgatottan felkiáltott.

- Neki is hiányoztál - tettem le a lábamat a földre és egy utolsó puszi után útjára engedtem a fenekére csapva. - Menj. - vigyorogtam

- Csak a tied. - kacsintott rám majd a kezemet megfogva húzott magával. - Gyere csak velem szépségem.

Az ajtókeretnek dőlve néztem, ahogy Harry odasunnyogott Darcyhoz majd váratlanul kiemelte a kis hinta ágyból és magához emelte. Adott egy puszit az arcára.

- Szia, hercegnőm. - köszöntötte Darcy pedig mosolyogva rúgkapált a levegőbe, míg apukája tartotta. Darcy kezébe ott volt Harry Amerikai zászlajú kendője, ami a kedvence lett, és amit még én kaptam Harrytől. Anélkül létezni nem tudott. Látszott, hogy Harrynek hiányzott a kislánya ölelgette puszilgatta játszott vele. Mosolyogva figyeltem őket, ahogy Harry lefektette Darcyt a játszós takaróra, ami felett csupa zörgő színes játék lógott majd Harry is lefeküdt, de neki csak a feje ért be a takaróra.

- Ellesztek? - kérdeztem, mert folyatatni akartam a főzést, amivel nem haladtam, sokat mert nem akartam annyi időre egyedül hagyni Darcyt.

- Naná. - fordította felém a fejét.

Rákacsintottam majd visszamentem a konyhába. Harry utazó táskája az ajtóban volt a szanaszét dobált csizmáival. Elvigyorodtam, ahogy láttam a sietségét. Felvittem a szobába a táskáját csak ezután tértem vissza a konyhába. Harry elég korán érkezett még csak 2 óra volt én pedig reménykedtem, hogy időben kész leszek a vacsorával.

***

- Harry kész a vacsora. - jöttem ki a konyhából a kezemet törölgetve miután összepakoltam, és az ebédlőt megterítettem - Meg kell etetnem Darcyt is.

A nappali kész csatatér lett, ahogy mindenféle játék előkerült. Harry a kanapén aludt rajta pedig Darcy heverészett. Harry nyilván kimerült volt az időzónák miatt kislánya pedig nem könyörült, rajta ami megmosolyogtatott. Darcy puszikat hagyott Harry arcán, de nem, úgy ahogy mi szoktuk csak odaillesztette a száját és az arcán szuszogott. Harry nem ébredt fel Darcy pedig előre hátra ringatózott, hogy megkapja apukája figyelmét. Mintha azt mondaná, hogy: "Kelj fel apu anya vár" A haját markolászta, míg hangokat adott ki, amik értelmetlen szavaknak hangzottak.

Újabb puszit adott neki mire Harry elmosolyodott majd amikor Darcy rám nézett tekintetével azt sugallva: "Látod? Nem akar felkelni"egy puszit nyomott az arcára majd elfordult amikor Darcy észrevette. Ő is adott egy puszit Harry arcára majd visszafordult felém. Apukája újabb puszit adott neki Darcy pedig visszafordulva hozzá letakarta az egyik szemét mintha azt mondaná:" Hagyjál, most anyára figyelek" Harrynek össze volt borzolva a haja és álmos szemeit Darcyn tartotta.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now