13.rész

8.8K 269 2
                                    

Harry Styles

- Még elég korán van, nem megyünk el futni? - kérdezte Audrey. A kanapén feküdtem a fejem Audrey ölében volt, aki a hajammal játszott. Imádtam, ha a hajamat piszkálta mindig jól eső borzongás futott át rajtam.

- Nem futottunk ma már eleget? -morogtam csukott szemmel.

- De az is igaz. - kuncogott. - Melyik nap lesz a premier?

- Kedden délután 3-tól. - kicsit kómás voltam megnyugtató volt, ahogy a hajamat simogatta egy ilyen nap után.

- Alszol egyet? - kérdezte mire bólintottam. Audrey adott egy puszit a számra mire halványan elmosolyodtam és pár perccel később elnyomott az álom.

***

Audrey hasán feküdtem mikor felébredtem egy takaró volt ránk terítve. Kinéztem az ablakon már sötét volt. Kimásztam Audrey mellől felkaptam a cipőmet kisurrantam az ajtón és elmentem a közös házhoz megbeszélni a többiekkel a holnapi teendőket. Persze miután elvittem Audreyt suliba. Szeretem suliba fuvarozni, talán azért mert tudom, hogy nem tud hazamenni nélkülem és így délután is láthatom. Oda értem a közös házhoz a villanyok égtek, ami azt jelentette, hogy mindenki itthon van. Szuper. Elfordítottam a kulcsomat a zárba, ami egy kattanással jelezte, hogy nyitva van.

- Hallo! - kiabáltam az előszobából, amíg becsuktam magam után az ajtót.

- A nappaliban Hazz! - kiabált vissza Louis. Átmentem a nappaliba, ahol mindenki ott volt Pault is beleértve. Ajjaj, sejtem mi lesz a vége.

- Sziasztok. - huppantam le Niall mellé a kanapéra. - Mi a helyzet? - kérdeztem végig nézve a „kis" társaságon, ami összegyűlt a nappaliba.

- Na, most, hogy Harry is ideért. - kezdte Paul. - Tisztázzuk a holnap teendőiteket srácok. 9-től délig a stúdióba lesztek cd felvételen aztán lesz egy fotózásotok az új albumhoz- olvasta fel a papírján lévő programokat. Majd felém fordult. - Harry neked és Audreynak lesz, egy tv-s szereplésetek ahol el kell mondanod, hogy Audrey a barátnőd persze a fiúk is ott lesznek. Feltudod, őt venni valahol? - Na, tessék tudtam, hogy ezt fogja mondani, de nem, akarom Audreyt a tv-ben bemutatni mindenkinek így is utálja, ha mindenki rá figyel, még ha ki sem mondja, látom, hogy zavarban van, ha mindenki rá figyel.

-  Paul..

- Nem Harry nem akarok kifogásokat, hallani a mai nap után. Minden pletyka lap rólatok csámcsog. - nem akartam bevallani, de valamilyen szinten igaza volt azt sem akartam, hogy váratlanul letámadják Audreyt az utcán paparazzik. Nagyot sóhajtottam.

- Rendben, de eljöhet velünk a premierre? - kérdeztem kiskutya szemekkel.- Különben is Perrie és Eleanor is ott lesz.

- Miután tisztáztátok a dolgokat igen. - Nagy kő esett le a szívemről ha azt mondja, hogy nem el sem mentem volna a hülye premierre.

Audrey Benett

Kinyitottam a szemem. A nappali sötétségbe volt burkolózva és Harry is eltűnt. De akkor nyílt a bejárati ajtó. Megrémültem, hogy valami betörő, de amikor meghallottam Harry káromkodását, amikor lelökött valamit magamba nevettem majd visszafeküdtem mintha még aludnék. Hallottam a lépteket, amik egyre közelebbről jöttek majd éreztem a száját a számon, ahogy egy puszit adott rá. Nem akartam még lebukni, hogy ébren vagyok, de amikor megéreztem a friss sajtos pizza illatát a hasam akkorát kordult, hogy szerintem még a szomszédban is meghallották Harry felnevetett, amit már én sem bírtam először csak elmosolyodtam majd felnevettem. Harry bevágódott mellém én pedig a mellkasához bújtam és próbáltam elrejteni az egyáltalán nem lányos röhögő görcsömet. Egy kicsit megnyugodtam Harry puszikat adott az arcomra és a hajamra egyaránt.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now