- Mit csinálsz korán reggel szépségem? - két kar fonódott körém majd pihentek meg domborodó hasamon. Harry kora reggeli dörmögős hangjával támadott be én pedig féltem, hogy a lábam nem tart elég stabilan, amikor így beszélt hozzám.- Próbálom megfejteni ezt a csúcs kütyüt. - Mutattam az előttem elterülő hatalmas sütőlapra. Az egyik kezemben a használati utasítás volt a másikkal pedig mindenféle gombot benyomtam, már de egyik sem tette azt, amit én szerettem volna. Legfőképp azt, hogy bekapcsoljon.
- Nem olyan nehéz gyönyörűm figyelj. - Harry hosszú ujjával megérintette az ON gombot, ami közvetlenül az orrom előtt volt. Harry kuncogott, amikor én elpirultam.
Megfordultam a karjai között, míg ő a serpenyőben lévő tojásokat a tűzhelyre tolta. Mellkasába temettem arcomat, míg ő rajtam kuncogott.
- Reggelit akartam vinni neked az ágyba. - néztem fel rá lebiggyesztett ajkakkal.
Harry elvigyorodott majd csókot adott a számra.
- Nem baj én, szeretlek így látni. - csókokkal borította be a szemöldökcsontom aztán a halántékom. - Terhesen, mezítláb a konyhámban. - mormolta fülembe a szavakat. - Az én ingemben. - vigyorodott el. - De azért majd mélyen elbeszélgetünk erről a mezítlábas dologról. - húzta össze a szemöldökét. - A konyhában nincs padlófűtés szépségem. Nem szeretném, hogy megfázz. - kisimított egy tincset az arcomból.
Mosolyogva a nyakába csimpaszkodtam, arcát az enyémhez szorítottam, majd megcsókoltam, míg Harry átölelt majd felemelt a padlóról. A szájába vigyorogtam, ő pedig eszméletlenségig csókolta az arcomat.
- Na, jól van, most már engedj. Meg kell csinálnom a reggelit.
Esze ágában sem volt elengedni csak lerakott a földre és továbbra is ott szobrozott előttem az arcomat kémlelve. Nem tehettem mást megfordultam a karjai közt majd úgy csináltam tovább a dolgom.
Illetve csináltam volna, ha nem ingerelte volna a hormonjaimat minden percben.
A nyakam csókolgatásánál tartott, amikor felsóhajtottam. - Harry.
- Hétvégén elveszlek feleségül. - mormolta a fülembe.
A szemem tágra nyílt és rögtön megfordultam a karjai közt, de ő csak mosolygott rám és a fülem mögé fésülte a kontyból kiszabadult hajtincsemet.
- Holnap? - vigyorodtam el.
- Bizony.
A vállába bokszoltam.
- Mikor akartad elmondani? - néztem rá dühösen. - Azt hiszed, hogy 10 perc erre felkészülni?
Harry felkacagott én pedig megint csak elszégyelltem magam. - Mindent megterveztem baby. - ölelt át. - Semmiért nem kell aggódnod.
- Szerencséd, hogy ennyire imádom a képedet. - mormoltam.
- Igen bazi nagy szerencsém van. - vigyorgott rám.
- Akkor gondolom az sem véletlen, hogy Darcy 3 napja a nővérednél van. - sandítottam rá.
- Talán. - járkált a konyhába egy szál bokszerben majd felkapott egy almát a pulton lévő kosárból és beleharapott. - És talán az sem volt, véletlen, hogy Steph tegnap felhívott, a pénteki napot töltsd nála. - vigyorgott.
Az állam leesett.
Mi. A. Szar.
Harry rendületlenül vigyorgott tovább, míg én befejeztem a reggeli készítést és két tányérra osztottam a serpenyő tartalmát.