37.rész

7.6K 218 13
                                    

1 órát aludhattam, amikor mocorgásra keltem. Akkor jutott eszembe, hogy kik is voltak az alvó társaim. Mikor kinyitottam a szemem oldalra néztem, hogy megnézzem Luxot. Jól gondoltam már kezdett ébredezni.

- Hé, Lux baba - simítottam végig az arcán mire rám kapta a fejét és elmosolyodott. - Ki aludtad magad? - kérdezte a csöppséget mire vigyorogva bólintott. Lassan felültem, amikor Lux az ölembe mászott. - Mit szeretnél csinálni? - kérdeztem tőle. Harry még mindig mellettünk mormolt. Fel sem kelt a mi kis társalgásunkra. Lux nem válaszolt csak játszott a Harry babájával. - Nekem van egy ötletem. - suttogtam a fülébe. Kíváncsian rám pillantott így folytattam. - Keltsük fel Harryt. - mosolyogtam rá mire huncutul elvigyorodott. Befogtam a fülemet, amikor Lux nagy levegőt vett.

- Hally bácsi! - kiáltotta mire Harry legurult az ágyról új megijedt. Luxal mind a ketten felnevettünk, ahogy Harry próbálta magát összeszedni a padlóról. Felemelte a fejét és sunyin ránk mosolygott.

- Én a helyetekbe menekülnék. - vigyorgott.

- Hé, rám ne nézz. Lux volt. - tettem fel a kezeimet ártatlanságot színlelve.

- Lux. - fordult a csöppség felé. - Audrey mondta, hogy ébressz fel? - kérdezte ravaszul mire nyeltem egyet és szép lassan felálltam az ágyról. Lux vigyorogva bólintott. Harry elvigyorodott majd lassan felállt és felém lépkedett.

Gyorsabb voltam. Kirohantam a szobából Harryvel a nyomomba. Már majdnem kijutottam az ajtón, amikor Harry hátulról átfogta a derekamat. Gyorsan megfordultam a szorításában és megcsókoltam. A fejét a kezembe fogtam az egyik kezemmel a hajába túrtam mire belenyögött a csókunkba. A másik kezemmel nadrágon keresztül finoman megszorítottam az ágyékát. Harry kéjesen felnyögött és tudtam, hogy itt az én időm. Gyengült a fogása a derekam körül így én gyorsan elszakadtam tőle és már kint is voltam az ajtón. Végig rohantam a folyosón egészen a liftig. Akkor nyitódott az ajtó, amikor odaértem. Gyorsan beszálltam a liftbe és imádkoztam, hogy még időbe záródjon be, hogy Harry ne érjen utol, ami össze is jött. Pont Harry előtt zárult be a lift ajtó így még láttam, hogy összeszűkített szemekkel nézett, de azért mosolygott. Integettem neki, majd amikor végleg bezárult az ajtó kifújtam a levegőt és a falnak dőlve vártam, míg leérek a földszintre.

Visszamentem a medencéhez a többiekhez. Lerogytam a napozóágyra Lou mellet. Lou felnevetett.

- Lux? - kérdezte.

- Rosszabb. -ráztam a fejem. - Harry. - mondtam mire felnevetett.

- Igen? - hallottam a rekedtes hangot a fülem mellet mire felugrottam. Lassan fordultam Harry felé egy kamu vigyorral az arcomon.

- Hé, Harry! Szia! - mondtam feszengve.

- Lou. - fordult az említett felé. - Lux evett és aludt is. - mondta. Lou bólintott majd az ölébe vette Luxot.  - És ha most megbocsátotok. - mondta majd felkapott a vállára. Én csak nyekkentem.

Pillanatokon belül már a medencében voltam. Gyorsan feljöttem a víz felszínére, hogy levegőt vegyek. Mikor kinyitottam a szemem észrevettem Harryt a medence szélén vigyorogni.

- Most már nyugodt a lelki ismereted? -kérdeztem, míg kimásztam a medencéből és Harry elé álltam. Ő semmit nem mondott csak vigyorgott majd megint belökött a medencébe. Feljöttem a víz felszínére majd haragosan néztem Harryre, aki még mindig csak vigyorgott.

- Most már igen. - vigyorgott.

- Örülök. - mondta majd kimásztam a medencéből. Egy törölközőért indultam, amikor Harry megint felkapott a vállára és befelé kezdett cipelni.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now