78.rész

5.4K 183 14
                                    

                  

Reggel Harry ébresztő órájára kelni eléggé kiábrándító.

Forgolódtam, ráfeküdtem, hogy a zajnak véget vessek, ami csak pár próbálkozás után sikerült. Lepillantottam az alattam elterülő Félisten vőlegényemre, aki látszólag aludt viszont én túl régóta ismerem, hogy bedőljek az ilyen trükköknek.

- Harry tudom, hogy ébren vagy. - dörmögtem a bőrébe államat mellkasán pihentetve.

- Nem. Nem tudod. Ezért ébresztesz fel egy csókkal. - rekedtes hangján mondta majd szájával csücsörített.

Kuncogtam, majd megadtam neki az ébresztő csókját.

- Imádom a reggeli hangod. - bújtam a nyakához majd puszikkal szórtam be bőrét.

- Hmm, tudom. - kezeit derekamra kulcsolta majd feljebb húzott, míg bőrünk összeért. Addig ügyeskedett, amíg fejét a nyakamba nem temette, hogy aztán mély levegőt vegyen és beszívja az illatomat. - Én pedig a bőröd illatát. - dörmögte. Nagyot sóhajtott majd felnézett rám. - Jó reggelt szépségem. - mormolta majd csókot nyomott a számra. - Fel kell kelnünk ugye? - biggyesztette le ajkát.

- Igen. - bólintottam.

- Nem akarok. - sóhajtott majd átfordult így én alá kerültem ő pedig mellkasomon nyugtatta tovább a fejét, míg kezeit derekam köré fonta.

- Muszáj. - piszkáltam a haját mosolyogva.

- Beteget jelentek. - mormolta majd puszit adott mellkasomra.

- Nem. - mondtam pihegve, míg ő folytatta a puszikat.

- Hm. Biztos? - lejjebb haladt fedetlen mellkasomon. Mivel egy sport melltartóba aludtam szabad útja volt.

Hajába markoltam mire az ő torkát egy mélyről jövő morgás hagyta el. Magamhoz húztam az arcát majd elvigyorodtam, míg ő felettem pihegett az arca kipirult.

- Ez tetszik mi? - vigyorogtam.

Harry lassan elvigyorodott.

- Szeretem az agresszív oldalad. - nyomott csókokat végig a karomon. - Szexis. - susogta a fülembe.

Megborzongtam.

A lábamat a dereka köré kulcsoltam, amikor megpróbálkozott felemelkedni. Csípője ritmikusan simította végig az enyémet.

- Meggondoltad magad?- pillantott rám lihegve. A libidónk a magasban és ő incselkedik velem.

A számat nyitottam, hogy beleegyezően szóljak, amikor a kis baba ketyeréből kihallatszódott Darcy hangja.

Elvigyorodtam Harryre pillantva.

- A csatát megnyerted, de a háborút nem fogod. - szűkítette össze a szemét majd a száját az enyémhez préselte és felpattant az ágyból.

Nagyot sóhajtottam és nyújtóztam, míg Harry meg nem jelent az ajtóba Darcyval.

- Újabb fog a láthatáron. - vigyorgott, míg bemászott mellém az ágyba. Harry az ágy közepére rakta kisbabámat, aki amint meglátott elkezdett kapálózni felém.

- Szia, baba. - Egy hatalmas mosollyal az arcomon néztem, amíg elért hozzám. Harry közben a hátam mögé ült kezeivel átölelte a derekamat. - Olyan bizonytalan vagyok. - fintorogtam, ahogy babámat néztem, aki felém mászott.

- Mivel kapcsolatban? - bújt a nyakamhoz Harry.

- Hogy már ilyen kis önálló. - vettem ölembe kisbabámat. - Valamilyen szinten örülök neki, de fáj a szívem is belegondolni, hogy sokkal kevesebb dologhoz kellünk már neki és ez csak csökkenni fog idővel.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now