Mikor reggel kinyitottam a szemem erdő zöld szempárba ütköztem. Harry arcán a tipikus kisfiús mosoly díszelgett, míg egész testével rajtam tehénkedett.
- Szia. - mormoltam majd halványan elmosolyodtam, amikor gyengéd puszit éreztem a számon. Fejét mellkasomon pihentette. Kezeim rögtön utat találtak hajába, míg ő elégedetten dörmögött.
- Hello. - mormolta majd csókot nyomott a nyakamra. - Imádlak nézni, ahogy, alszol. - mormogta.
Szememet félig felnyitottam és gyanakvóan néztem rá.
- Olyan nyugodt vagy ilyenkor. - folytatta végigcirógatva az arcom. - Árasztod magadból a nyugalmat. - nyomott egy csókot a szívem fölé.
- Mit törtél össze? - mormoltam csukott szemmel a haját simogatva.
Felpillantottam.
Harry megmerevedett az ajkába harapott és a kezét kezdte el piszkálni majd magába motyorászott valamit, de nem értettem.
- Harry ne motyogj. - szóltam rá. - Mit törtél vagy rontottál el? Mibe estél el?
- Elestem. - mondta halkan majd szemembe nézett és lebiggyesztette a száját. - Bibis a térdem.
Nem tehettem róla felnevettem. Annyira aranyos volt, amikor ezt csinálta. Mindig azt hitte, hogy haragudni fogok rá, amiért tönkreteszi maga körül a környezetét. Az utóbbi hónapokban ez számtalanszor előfordult.
- Miben estél el? - kérdeztem most már kipirult arccal rámosolyogva.
- Egy virágban a teraszon. - mondta.
- Akkor gondolom a virág is felborult. - húztam fel a szemöldököm.
- Talán. - mocorgott.
- Ügyes. - vigyorogtam, majd puszit nyomtam a szájára. - Gyere hadd fertőtlenítsem le a térded. - megpróbáltam felülni, de ő a nyakamhoz bújt és puszikat szórt a fedetlen bőrömre.
- Nem olyan vészes. Szerintem nem fogok elvérezni. - mormolta.
- Gondoltam, hogy ide lyukadunk ki. - sóhajtottam fel.
Harry felém lendült, de én a vállánál fogva tepertem magam alá majd a csípőjére ültem kezeit a feje felé fogtam.
Csak bámultunk egymás szemébe majd én voltam az első, akinek ajkán halvány mosoly tűnt fel.
- Lenyugodtál?- mosolyogtam rá.
Tekintete mellkasomra villant, amit egy top takart combomról kék rövidnadrágom felcsúszott többet tárva fel bőrömből.
- Ezt komolyan kérdezed? - villantotta meg féloldalas mosolyát csípőjét pedig felemelte.
- Valakinek le kéne hűteni téged. - sutyorogtam mellkasa felett. Szám épphogy érintette selymes bőrét. Bal madarára nyomtam egy csókot.
- Kéne. - lihegte.
Elvigyorodtam gyorsan leszálltam az öléből és felpattantam az ágyról.
- De nem ma. - vigyorogtam majd otthagyva őt bevonultam a fürdőszobába maga után bezárva az ajtót.
- Csak gyere ki Audrey. - hallottam túloldaláról a hangját.
Elvigyorodtam majd beálltam a zuhany alá.
Felfrissülve léptem ki a langyos víz alól. Amióta ezen a meleg időjárású éghajlaton vagyunk, egyszerűen képtelen vagyok meleg vízben fürdeni vagy zuhanyozni. Ez a meleg kicsinál. Jó időbe telik mire megszokom. Nem ehhez vagyok hozzászokva.