7.rész

11.5K 339 3
                                    

Harry Styles

Nem kellet sok, hogy valami hülyeséget csináljak. Belemosolyogtam a csókunkba, amikor már nem bírta a kínzásom és a száját erősen az enyémhez nyomta. Levegőhiány miatt váltunk el csak egymástól, de még jobban tettük, hogy elváltunk különben nem tudom mi lett volna, szerintem itt falnám fel. Le kellet nyugodnom de Audrey nem könnyítette meg a dolgom. Az ajkát rágcsálta, amikor odanéztem. Oda hajoltam a füléhez.

- Jól sejtem, hogy ez volt az első csókod szépségem? - morogtam a fülébe miközben megpusziltam a füle mögötti részt, amibe beleremegett és nyelt egy nagyot majd bólintott. Odabújt a mellkasomhoz és belefúrta az arcát, amin felnevettem. - Az előbb még nem voltál ilyen szégyenlős. - öleltem át a derekát mire még jobban belefúrta az arcát a mellkasomba és a pólómat markolászta.

- Nézzünk egy filmet? -kínáltam neki menekülő útvonalat ebből a helyzetből. Csak magamat győzködtem ezzel. Igazából az az én menekülő tervem volt, mert ha továbbra is így hozzám préseli, magát kiderítem, meddig terjed az a pír a mellkasán.

- Igen az jó lenne. - mondta heves bólogatás kíséretében. Majd kézen fogott és lementünk a nappaliba. Leültem a hatalmas tv elé a kanapéra, míg ő a tv alatti polcon kotorászott a filmek között.

Bevallom tetszett a látvány.

- Vígjáték, Horror, Romantikus, vagy Romantikus vígjáték?- kérdezte még mindig kotorászva.

- Hmm. Legyen romantikus vígjáték. -

- Jó választás Styles. - kacsintott rám mire én is elnevettem magam. Hihetetlen ez a lány az előbb majdnem elsüllyedt szégyenében most meg itt incselkedik velem. - De várj, először át öltözöm, még mindig utcai cuccba vagyok. - mondta magán végig nézve, majd felrohant az emeletre. Pár perccel később megjelent egy rövid ujjú pólóba és egy shortba a haját felkontyolta a feje tetejére és egy rózsaszín kendőt kötött rá, ami illett a rózsaszín rövidnadrágjához a lábára egy otthoni mamuszt húzott, ami olyan volt, mint egy csizma, az állam pedig a földet súrolta. Vajon tényleg nem tudja, hogy mit tesz velem? Berakta a filmet a lejátszóba. Még mindig nem tudtam, hogy mit választott már azt hittem valami csöpögős nyálas film lesz ehelyett az egyik kedvencem indult el. Kihúztuk a kanapét így már egy francia ágynyi helyünk volt Audrey hozott ágyneműt is. Lefeküdtem a párnára Audrey pedig befészkelte magát az oldalamhoz a feje a mellkasomon pihent. Amikor a film a közepénél tartott beesteledett és Audrey is békésen szuszogott a mellkasomon, angyali arcába belelógott pár tincs, amit az ujjaimmal kifésültem onnan mire mocorgott egy kicsit és teljes testével rám tekeredett. Kikapcsoltam a tv-t lerúgtam magamról a nadrágom majd én is elhelyezkedtem egy lágy puszit adtam a szájára ő pedig megnyalta a száját. Elkezdtem számolni, de 30-nál megint az ő száját tudtam csak nézni. Mély levegőt vettem, hogy lenyugodjak majd én is elhelyezkedtem.

- Jó éjszakát szépségem. - nyomtam egy puszit a hajára. Arcomat a hajába temettem majd belélegeztem az illatát és hamarosan elnyomott az álom.

***

Reggel a telefonomra keltem, ami a nadrágomba pityegett gyorsan kinyomtam nehogy felébresszem a mellettem lévő alvó szépséget, aki még mindig belém csimpaszkodva aludt. Megnéztem mennyi az idő, a telefonom szerint háromnegyed 10 van. Oda fordultam a mellkasomon szuszogó szépséghez, aki még mindig édesen aludt. Apró puszikkal hintettem be az arcát mire elkezdett mozgolódni és a mellkasomba fúrni a fejét.

Reggeli rekedtes kuncogásom töltötte be a nappali csendjét.

Felnézett rám, gyönyörű álmos szemeivel és elmosolyodott majd felült az ágyon kinyújtóztatta magát. Én is felültem, de visszarántottam Audreyt így beült a lábam közé és én meg megpusziltam az arcát.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now