44.rész

7.4K 212 5
                                    

Audrey szemszöge.

Miután fura hangokat hallottunk az emeletről a fiúk Max hangerőre vették a tv-t és próbáltak megfeledkezni az egyáltalán nem félreérthető hangokról.

- Reméljük azért Steph nem fárasztja annyira le Niallt. - vigyorgott Lou mire mindenki felnevetett.

- Nem kéne. Holnap koncertünk lesz. - bólogatott Zayn szintén vigyorogva.

- Basszus tényleg. - csapott a homlokára Harry.

- Nem is te lennél, ha nem felejtenéd el. - mondtam neki.

- Jól van, na, teljesen elfelejtettem. Haza jöttél és tudod, mindjárt megszületik a lányunk és valahogy háttérbe szorult. - magyarázott.

- Érthető haver. - mondta Liam.

- Majd mi itt maradunk Audreyval. - mondta Eleanor.

- Jön ő is. - jelentette ki Harry.

- Harry nem tudom észrevetted-e de alig bírok már járni. - mosolyogtam rá bájosan.

- Megoldjuk. - vigyorgott rám.

- Harry nem jó ötlet. Rosszul is lehet a koncert közbe a hangzavartól. Ráadásul rengeteg rajongó lesz. - ellenkezett Louis.

- Hagyd, Louis már úgysem fogja meggondolni magát. - intettem le.

- Jól ismersz szerelmem. - nyomott egy csókot a számra. - A hátsó bejáratnál senki sem lesz.

- Ez így nem is rossz. - gondolkodott el Liam.

- Ugye. - vigyorgott Harry.

- Nagyon okos vagy. - cukkoltam.

- Tudom. - csókolt meg.

Zajt hallottunk a lépcső felől így mindannyian odanéztünk és megláttuk a mi kis agresszív párosunkat. Steph arca ragyogott, míg a Niall arca sem nézett ki másként. Egymás kezét fogták. Vigyorogva megálltak előttünk végül Niall szólalt meg. Végignézett a srácokon majd magabiztosan elvigyorodott.

- Igent mondott. - jelentette ki mire a fiúk felkiáltottak és felugrottak a helyükről, hogy gratuláljanak Niallnek. A lányokkal elvigyorodtunk. Steph izgatottan ölelt végig mindenkit. Mindenki tudta Niall tervét illetve én tudtam meg legkésőbb. Steph és a lányok levágódtak mellém majd Steph megmutatta a gyűrűjét. Elismerőem füttyentettünk.

- Az igen hugi. - mondta Perrie.

- Jó választás Niall. - adtam neki egy pacsit miután felálltam a kanapéról. Harry átölelte a derekamat. Igazából már rettenetesen fáradt voltam pedig még csak 6 óra volt.

A többiek lelkesen beszélgettek, míg az én szemeim majd leragadtak. Állva elaludtam volna.

- Fáradt vagy? - kérdezte Harry felém hajolva.

A fiúkkal pezsgőt bontottak és azt kortyolgatták. Bólintottam.

- Gyere, felviszlek. - mondta.

- Harry eszedbe se. - kezdtem, de akkor felkapott az ölébe pont, amit el akartam kerülni.

- Jó éjt Audrey! - kiáltottak utánam.

Harry felvitt a szobánkba majd letett az ágyra.

- Harry át kéne öltöznöm. - morogtam.

- Szeretnéd, hogy átöltöztesselek? - vigyorgott rám.

- Hülye. - bokszoltam bele a mellkasába. Lassan felkeltem az ágyról majd a szekrényem felé mentem.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now