58.rész

6.7K 201 3
                                    

Az eljegyzési bulink reggelén előbb ébredtem fel, mint Harry, aki szorosan fogott magához. Egymással szemben feküdtünk, fejünk, ami a párnán nyugodott összeért. Harry nyugodt szuszogását arcomon éreztem. Felpillantottam alvó arcára. A haja a szokásosnál is bozontosabb volt, hosszú szempillái majdnem az arcát érték. A szája elnyílt és olyan nyugodt és szép volt álmában. Adtam egy puszit a szájára mire elmosolyodott.

Lassan kimásztam mellőle, amire nem ébredt fel Hál Istennek.

Felöltöztem egy lenge pizsama nadrágba és egy fehér rövid ujjúba. Átmentem Darcy szobájába. Ajkaimra mosoly szökött, ahogy mozgásra lettem figyelmes a kiságyból. Darcy lelkesen rúgkapált duci lábaival, jobb kezében Harry kendőjét lengette ökölbe zárt bal keze a szájában járt.

- Szia, bébi. - vigyorogtam rá. Rám mosolygott, amikor kivettem a kiságyából majd cuppanós puszit adtam arcára.

Tisztába tettem majd megetettem utána a karomba vettem.

- Felkeltjük apát? - mormoltam pufók arcára. Lassan át sétáltam vele a mi szobánkba majd kinyitottam az ajtót, ami felfedte Harryt, ahogy elterül az ágyon alvás közben. Becsuktam magunk után az ajtót majd halkan oda osontam az ágyunkhoz. Harry immáron a hátán aludt meztelen felsőtestéről lecsúszott a takaró, ami már csak deréktól lefelé adott védelmet.

Leültem Darcyval a kezembe az ágyra majd csepplányomat apukája hasára ültettem. Darcy arcán hatalmas vigyor volt. Lelkesen gügyögött és hintázott. Harry feje lassan mozdult, ahogy fejét felé fordította álmos szemét kinyitotta és lustán elmosolyodott kislányát nézte. A keze mozdult két kezével közelebb húzta magához Darcyt.

- Hello bébi. - dörmögte reggeli rekedtes hangján, amitől a libabőr végigszáguldott rajtam. Darcy arcára nyomott egy puszit majd még egyet és még egyet.

- Szia. - nyomtam egy csókot én is a szájára.

- Hmm, szia, szépségem. - vigyorodott el elégedetten majd tarkómnál fogva húzott magához, hogy mélyebb csókban részesítsen. - Mindennap ilyen ébresztést kérek. - vigyorodott el. Darcy még mindig a hasán heverészett.

- Igyekszünk. - nyomtam egy csókot majd Harry oldalához simultam derekát átölelve.

- Hogy aludt az én egyetlenem? - simított végig Darcy göndör haján, aki nagy kék boci szemekkel nézett vissza rá. - Azok a szemek. - vigyorodott el. - Ezt tőled van. - nyomott egy csókot a fejem búbjára.

- Várd ki a végét. - vigyorodtam el. Felnéztem rá, míg ő jobb kezével a hátamat simogatta ő is engem nézett álmos arcával. Egy csókot nyomott a számra. Mikor elváltunk gyönyörű smaragd szemeivel fürkészte az enyémet.

- Tudod, amikor először megláttalak. - kezdte, míg egy tincset kisepert arcomból majd kezét visszatette védelmezően Darcy köré. - Először csak a meglepődött, ragyogó kék szemedet láttam. Soha életemben nem láttam olyan kék szemeket. - mosolyodott el. - Szerelem volt első látásra. - suttogta.

- Szemtelen voltál. - kuncogtam.

- Te pedig szégyenlős. - bökte meg az orrával az enyémet. - Szegénykém azt sem tudtad, hol vagy. - kuncogott mély hangján.

- De nagyon jó képeket csináltam. - mondtam büszkén.

- Nagyon ügyes voltál kicsim. - suttogta, míg szemembe nézett. - Ezért is veszlek el feleségül. - mosolyodott el.

- Azért mert ügyesen fényképeztelek? - húztam fel egyik szemöldököm vigyorogva.

- Azért mert most is itt vagy. - simított végig a fejemen.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now