Kezdek megőrülni.
Harry fél órája fel alá járkál Darcyval a kezében a sorok között. Harry szerint ami Darcynak tetszik, azt úgyis ki fogja mutatni valamilyen módon.
Azt nem vette figyelembe, hogy Darcy 1 éves lévén szinte mindenhez hozzáér, amit csak elér, apukája pedig gondoskodik róla, hogy mindent elérjen. A bevásárló kocsi félig tele van mindenféle kacattal, amit persze én rakok, vissza a helyére közben próbálok megfelelő játék után kutatni, ami valóban hasznunkra válik.
- Minden megvan? - fordult felém Harry majd a szinte üres kocsira vezette a tekintetét. - Hova lettek azok, amiket kiválasztott? - döbbent le.
- Harry. - sóhajtottam. - Nem kiválasztotta, hanem megfogta. Az nem ugyanaz. - csóváltam a fejem.
- Azért fogta meg, mert tetszett neki. - húzta fel az orrát.
- Azért fogta meg, mert ő egy 1 éves gyerek, aki mindent megfog pusztán a kíváncsisága miatt. - mondtam.
Harry erre nem felelt, hanem inkább fújtatott egyet és elindult a pénztár felé. Kicsit kiengedtem a bent tartott feszültséget miután láttam, hogy elhagyjuk a boltot. Az emberek kezdtek észrevenni minket.
Harry kifizette azt a csekély számú ajándékot, amik valóban hasznosak. Nagy dirrel, dúrral megfogta a szatyrokat. Megvárt, míg én is megfogtam egy szatyrot és szabad kezét összekulcsolta az enyémmel majd távoztunk az üzletből.
- Hány óra fele jönnek a vendégek? - kérdeztem mikor hazaértünk és lepakoltuk a vásárolt játékokat illetve én bevittem a konyhába az alapanyagokat két születésnapi tortához.
- Van még időnk bőven. - nyomott a vállamra egy csókot. - Szeretnéd, ha segítenék? - kérdezte, míg kipakoltam a szatyrokból.
- Nem kell, megoldom. - pipiskedtem fel és arcára nyomtam egy puszit. - 2 óra alatt végzek, addig tudnál vigyázni Darcyra?
- Igen szépségem bízd ide. - csókolt meg.
***
Megtöröltem a kezem egy rongyba majd hajamat sepertem el arcomból, amikor késznek nyilvánítottam a két tortát. Ez lesz Darcy első szülinapja vagyis az első alkalom, amikor a tortát is megkóstolhatja mindenképpen várni akartam ezzel a szülinapjáig.
- Harry segítenél egy kicsit? - kiáltottam ki a konyhából.
- Persze. - kiáltott vissza majd bejött a konyhába. - Ez igen baby. - vigyorodott el, ahogy meglátta a két hatalmas süteményt.
- Segítenél berakni a hűtőbe? - tettem a kezem csípőmre majd nyújtózkodtam kicsit. Kezdett újra fájni a hátam.
- Igen te csak ülj le szépségem. - nyomott egy csókot az arcomra. - Nem fogsz csalódni. - egy szék felé terelt ahova le is ültem onnan figyeltem Harry, hogy veszi kezébe az egyik tortát és szorítottam, hogy ne ejtse el.
- Mit szólnál ahhoz, ha előbb kinyitnád a hűtő ajtaját? - kérdeztem kuncogva.
Harry először a kezében tartott édességre pillantott aztán a zárt hűtőajtóra.
- Igaz. - bólintott majd visszarakta a pultra alkotásomat és kinyitotta a hűtő ajtaját ahonnan már elpakoltam így mindkettő torta kényelmesen elfért.
Darcy ezt a pillanatot választotta, hogy betipegjen a konyhába majd érdeklődve nézzen körbe. Kis szemei megtaláltak engem.
- Szia, törpe. - vigyorogtam rá.