Reggel Harryt rajtam feküdve találtam. Feje a hasamon nyugodott, míg egyik kezével a derekamat ölelte a másikkal az én kezemet fogta, ami a hajában pihent. Meztelen testünk összegabalyodott a takaró alatt Harry lába pedig lelógott az ágy végénél.
Steph-el megbeszéltük a tervünk további részleteit. Az első az volt, hogy akkor lépünk le, amikor még az összes fiú alszik. A második az volt, hogy rajtuk kívül mindenkit hazaküldtünk, amikor a bulinak vége lett, a harmadik pedig, miután mi lelépünk Steph-el bezárjuk őket a házba és hagyunk nekik egy levelet, amiben el magyarázzuk, miről van szó.
Már csak egy baj volt: ha kimászom Harry alól fix, hogy felébred.
Az ajtó nyílt mire én odakaptam a fejemet. Steph kukucskált be majd vágott egy fintort a pózunkra.
- Segíts! - tátogtam.
Steph feltartotta a mutató ujját és először levette a magas sarkú cipőjét majd beosont a szobába.
- Mit csináljak? - kérdezte.
- Add ide a kezed. - hadonásztam egy kézzel.
Steph gyanakodva, ugyan de felém nyújtotta a kezét, kicsit közelebb tereltem az ágyhoz majd az én kezemet kibogoztam Harry hajából mire ő mocorogni kezdett. - Audrey. - motyogta majd a kezem után tapogatózott Steph pedig felé nyújtotta a kezét Harry pedig ugyanúgy visszarakta oda ahol volt.
- Most? - tátogta Steph.
- Cirógasd a haját te hülye. - csaptam homlokom magam.
- Ja, jó. - Steph elkezdte az ujjait mozgatni Harry pedig nagy levegőt vett majd újra egyenletesen szuszogott tovább.
Óvatosan kimásztam alóla míg Steph keze Harry hajában volt. Mikor már felálltam Steph mellé a fülébe suttogtam. - Gyorsan felöltözök, addig ne vedd el a kezed. - adtam ki az utasítást mire Steph bólintott.
- Olyan puha. - tátotta el a száját.
Rákacsintottam majd tovább kerestem a ruháimat.
- Audrey. - Harry hangosabban szólított mire gyorsan odalibbentem mielőtt utánam kezd tapogatózni. Az egyik párnámat ölelte át majd újra megnyugodott.
Miután felöltöztem gyorsan kibogoztuk Steph kezét Harry hajából majd kiosontunk a szobából.
- Niall nem ébredt fel? - suttogtam, ahogy lefelé menet elhaladtunk az ő szobájuk előtt.
- Ezt nézd. - Steph kinyitotta az ajtót, ami feltárt egy keresztbefekvő Niallt. A feje lelógott az ágyról.
- Steph a fejébe fog szállni a vér. - ingattam a fejem kuncogva.
- Uh. -szisszent fel. - Igaz. - gyorsan berohant a szobába majd a fejét az ágyra emelte és nyomott egy puszit az arcára.
- Elvetted a kulcsát? - kérdeztem. Steph meglengette előttem a kulcsait.
- Te is elvetted Liamét is Harryét? - kérdezte mire én is feltartottam a két kulcsot.
- Nagyon jó már csak a pótkulcs kell, és mindent be kell zárni. - mondtam majd szétszéledtünk a házban.
Steph és én megírtuk a levelet a fiúknak majd Louis arcára tettük, aki a kanapén horkolt. A ház kész csatatér lett. A fedő sztorink a nagytakarítás lett. Legalább nem unatkoznak, amíg itt vannak.
Stephel leintettünk egy taxit, amivel hazamentünk.
Mikor hazaértem felhívtam Harry anyukáját, hogy neki is elmondjam mit találtunk ki Stephanieval ő bőszen helyeselt majd felajánlotta, hogy maradjak ott a két hétre az ő házukban. Elfogadtam az ajánlatát belegondolva abba, hogy Harry kevésbé lesz dühös, amikor megtudja, hogy az anyukájánál vagyunk és nem egy szállodába egyedül. Miután beszéltem Anne-el felmentem az emeletre, hogy bepakoljak a bőröndömbe mivel nekem nincs mindenhol ruhám, mint Harrynek. Lezuhanyoztam rendbe szedtem magam a tegnapi buli után.