89.rész

4.9K 207 10
                                    

- Mintha gondjaid lennének a járással. - hallottam meg Harry nevetéstől visszafojtott hangját a lépcső aljáról.

Éppen próbáltam lebotorkálni a hatalmasnak érződő lépcsőfokokról. Harry meg csak ott állt talpig tökéletesen és egy elégedett hím tekintetével nézte a szenvedésemet.

- Ha-ha. - nevettem rá minden gúnyos arckifejezésemet összegyűjtve.

- Én megígértem. - rántott vállat.

- Vicces gyerek vagy. - morogtam, míg végre leértem a lépcső aljára. Kifújtam volna magam, ha Harry nem akadályoz meg benne. Megragadta a csípőmet majd magához préselt. - Harry elfogunk késni. - néztem fel a pofátlan vigyorába.

- Hmm, még van egy kevés időnk indulás előtt. - hajolt le a nyakamhoz.

- Nem a nyakamat nem! - húzódtam el tőle majd hátrébb léptem.

Harry végignézett rajtam majd a szemöldökét ráncolta és közelebb jött. Kezeit végighúztam meztelen vállamon.

- Nem sok ez egy kicsit? - kérdezte.

- Harry ez csak bőr. - kuncogtam, mert az érintése csiklandozta a karomat.

- Túl sok bőrt látok. - morogta majd nagy tenyereit a hátam aljára simította.

- Ezért hoztam ezt, hogy magamra vegyem. - tartottam fel a kardigánom. - De nem hagytad, mert rögtön kijött a birtoklási vágyad. - nyomtam egy csókot a szájára.

Kiléptem az öleléséből majd magamra vettem a kardigánom majd a táskámért mentem, ami a kanapén kapott helyet.

- Kész vagy? - kérdezte Harry mögém állva.

- Túl sok vitamint szedsz. - mormogtam.

- Talán. - vigyorgott.

Nagyot sóhajtottam a táskámat ellenőrizve, hogy megvan-e minden, ami a mai koncert folyamán kellene.

Nem a banda koncertére mentünk. Harrynek sikerült jegyet szereznie a Coldplay koncertre, amit a nagy arénában tartanak. Harry holnap délután indul Amerikába az új albumukat népszerűsíteni. Nem mintha szükségük lenne rá.

- Mehetünk? - kérdezte.

Bólintottam majd együtt mentünk le a garázsba, hogy elinduljunk a koncert helyszínére.

***

- Jól vagy? - kérdezte Harry a fülembe suttogva, míg a derekamat karolta át. A lehelete a fülemet érte.

- Igen minden király. - támaszkodtam meg vigyorogva az előttem lévő korláton, ami az alattam lévő mélységtől és tömegtől óvott meg. Természetesen Harry VIP jegyeket szerzett, ami egy kisebb erkély volt. Csupán csak 10-en álltunk ezen a részen mi pedig legelöl. Harry a derekamat ölelte át hátulról.

- Hogy tudtad ezt elintézni? - fordultam hátra felé.

- Hát az egy jó kezdet, ha jóban vagy a banda tagjaival. - vigyorodott el majd egy csókot nyomott a számra.

- Hát persze. - mormoltam vigyorogva.

Harry megcsókolt, míg a fények kialudtak és a koncert elkezdődött. Harryvel koncertre járni igazán szórakoztató volt. Míg a lassabb dalok mentek mély baritonja a fülemben hallatszódott, de a pergősebb részeknél együtt táncoltunk. Tinédzsernek éreztem magam, aki egy este kimenőt kapott az élettől, hogy felhőtlenül jól érezze magát egy olyan emberrel, aki számára a világot jelenti.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now