Csak néztem Harryt, ahogy áttáncol a szobán Darcyval a kezében ahelyett, hogy pakolt volna a bőröndjébe. Kislányom lelkesen hajtogatta apukája nevét, míg ő körbement vele a szobában. Harry lelkesen kornyikált és vágta a pofákat Darcynak.
- Hogy te mekkora bohóc vagy. - szólaltam fel még mindig le sokkolva az ajtóban állva.
Harry észrevette, hogy az ajtóban tátom a számat Darcyt lerakta az ölébe majd elkezdett felém osonni, míg énekelt: Little black dress what's your favourite song?
Felnevettem, ahogy elkapta a derekamat majd magához húzott és engem rángatott már jobbra, balra. Természetesen nem is Harry lenne, ha nem botlana el a saját lábába. Kicsit későn észlelte azt, hogy dől én pedig vele. A szeme elkerekedett én pedig próbáltam megtartani az egyensúlyomat, de Harry keze még mindig a derekamon volt így esett ő a kanapéra én pedig pontosan rá.
Nem is fájt annyira, mint gondoltam, hogy fog. Harry testével felfogta az ütést.
Felnéztem az arcába, mert azt hittem, hogy rögtön elkezd bombázni a kérdéseivel, de mikor felnéztem rá ő meg le rám egyszerre pukkantunk meg a nevetéstől. Harry úgy nevetett, hogy a feje is belevörösödött.
- Na, jó engedj. - kuncogtam még mindig, míg próbáltam felkecmeregni róla.
- Hmm, nem is tudom nekem kényelmes így. - csókolt a nyakamba.
- Az lehet, de hogy fogjuk elérni a gépet, ami 4 óra múlva indul? - kérdeztem, míg kisimítottam kipirult arcából a haját.
- Ne aggódj, szépségem a mi gépünk akkor indulunk, amikor akarunk. - mormolta majd számra nyomott egy csókot.
- Az lehet. - váltam el tőle. - De akkor sem akarom megváratni a többieket.
- Várj csak. - feltartotta az ujját és ekkor eszméltem fel, hogy a zene még mindig szól. - Let me kiss you. - énekelte.
Nevetve ráztam a fejem, de azért nyomtam egy csókot az ajkára majd feltápászkodtam róla.
- Nem várod meg better than words-t? - vigyorgott rám pimaszul.
- Nem. - nyújtottam rá a nyelvem. - Szóval te és a két bal lábad csináltak valami hasznosat is? - néztem körül a szobán, de úgy láttam, hogy már minden rendben van. Harry vett Darcynak egy kisebb zöld bőröndöt, ami megpakolva állt az utazó táska mellett.
- Miket gondolsz rólam. Természetesen csak akkor kezdtem el táncolni, amikor már mindennel kész voltam.
- Nagyon helyes. - cirógattam meg az állát majd egy csókot nyomtam rá.
Hirtelen jött rosszul létemmel az egész pillanatot hazavágtam, borzalmas émelygés tört rám és már rohantam is a mosdóba. Becsaptam magam után az ajtót és még arra is volt időm, hogy bekulcsoljam mielőtt a wc fölé görnyedve kiadtam magamból az igen szegényes reggelimet.
- Audrey? - Harry kopogtatott az ajtón, de mint máskor most sem engedtem, hogy így lásson.
- Menj Harry. - a hangom alig jutott el az ajtóig.
De Harry meghallotta.
- Egy fenét megyek el megígértem, hogy segíteni fogok mindig. - szitkozódott.
Legutóbb pont látogatóban voltunk Harry szüleinél, amikor az asztalnál jött rám a rosszul lét.
Harry kellemesen beszélgetett nevelőapjával, míg Anne a sült húst rakta le elénk az asztalra. Nagy levegőt vettem a finom illatból és azzal a lendülettel rándult össze a gyomrom.