Egész este nem tudtam aludni, állandóan azon kattogott az agyam amit Niall mondott.Bárhogy is értelmezem a mondatot csak egy logikus magyarázat van erre.
Harrynek barátnője van.
A gondolataimat a telefonom pityegésre zavarta meg miszerint privát üzenetem jött twitteren méghozzá Nialltől.
Szia Audrey, át tudnál jönni 1 óra múlva? xx
Furcsálltam ezt az üzenetet, de nem hagytam szó nélkül fontosnak tűnik. Elkezdtem bepötyögni a választ.
Persze :) mondd a címet egy óra múlva ott vagyok. xx
Miután Niall megadta a címet, gyorsan elmentem lezuhanyozni a tükörbe belese mertem nézni, de ez sajnos elkerülhetetlen volt. Nem néztem ki olyan rosszul, amióta találkoztam Harryvel kivirultam az arcomon a megszokott fehérség helyett egy kis pír díszelgett a bőrömön szám nem volt kiszáradva és egy kis színe is volt. A tengerkék szemem pedig csillogott. 2 nap emberek.. 2 nap. Miután kifestettem magam, felvettem a fehérneműmet meg magamra kaptam egy pólót és így ahogy voltam egy francia bugyiba és egy bő pólóba elindultam le a konyhába valamit enni. Mikor beértem rögtön kiszúrtam egy papírdarabkát a pulton azonnal felismertem anyám kézírását.
„Drágám, apuval sürgősen el kellet utaznunk egy ügyfélhez New Yorkba, hívunk amint tudunk vigyázz a házra. A számládon hagytunk elég pénzt amivel elleszel, mert lehet hogy egész héten nem jövünk ,ügyesen az iskolába szeretünk anya apa"
Na erről beszélek én amikor azt mondom hogy szar ha a szüleid ügyvédek. Hirtelen elmennek a világ másik végére és elintéznek azzal, hogy egy rakás pénzt raknak a számlámra. Megnéztem a telefonomat és tényleg jött egy üzenetem a banktól egyenleg infó miszerint még 10 000 fontot utaltak a 6 000 fontomhoz, ami a számlámon volt.
- Persze le is vagyok fizetve. -mormoltam fejcsóválva.
De sosem ellenkeztem nem nehezítettem meg a szüleim életét azzal hogy kicsapongó életmódot éljek amúgy sem vagyok olyan.
- Egyedül maradtunk, huh Bestiám? - mondtam szomorúan a kutyusomnak, aki a mondatomra eltakarta az egyik szemét a mancsával. Ez a mozdulata megmosolyogtatott, amire ő is láthatóan vidám lett és boldogan vakkantott egyet és csóválta a farkát. Megnéztem a telefonomba a címet, amit Niall elküldött. Miután megállapítottam, hogy kevesebb, mint 20 percre van innen úgy döntöttem hogy elsétálok oda szőrös barátommal. Befejeztem a „reggelimet" felrohantam a fürdőszobámba fogat mosni. Miután ezt megtettem kimentem a teraszomra. Gyönyörűen sütött a nap és eléggé tavaszias időjárás volt ahhoz, hogy egy rövid ujjúba mászkáljon az ember. Egyébként is az itt élő emberek annyira hozzávoltak ehhez szokva. Mi már mondhatni immunisak vagyunk a hidegre. Átmentem a gardróbomba hogy magamra kapjak egy laza szettet a hozzávaló kiegészítőkkel, a hajamat oldalra fontam felvettem a napszemüvegem,rátettem kutyámra a pórázát felkaptam a telefonomat és elindultam.
Rengeteg ember volt kint az utcán, ahogy elhaladtam a park mellett láttam deszkásokat, akik szintén örültek a jó időnek meg persze párokat is akik padokon ültek összebújva. Amikor elmentem a deszkások mellet át a parkon utánam fütyültek, amire elpirultam és lehajtott fejjel mentem tovább. Nem követtek ezt betudtam annak, hogy nem mertek a közelembe jönni a kutya miatt. Féltek, hogy rájuk támad, ha belépnek a személyes terembe, ami igaz is volt. Erre különös képen figyeltek a szüleim, hogy a kutya védelemre be legyen tanítva, ha esetleg arra kerül a sor, hogy a gazdáját meg kelljen védenie. Bekanyarodtam az említett utcába és megálltam a ház előtt. Egyáltalán nem lepődtem meg a hatalmas luxus villa láttán kb. a mi házunk is ekkora. Hatalmas beton kerítés szegélyezte. Gomdoltam ez a híres közös villa. Sóhajtottam, Megnyomtam a betonfalba rejtett gombot majd a hatalmas vaskapu kinyílt és bezárult miután beléptem. 5 kocsifelhajtó volt 5 garázsajtóhoz. Gondolom mindegyiküknek volt egy külön - külön. Bekopogtam az ajtón majd hallottam a lépteket közeledni. Niall nyitott nekem ajtót hatalmas vigyorral az arcán.