Avicii legújabb zenéje lengte be az alaksori konditermet, míg én bőszen dolgoztam le a kalóriákat a futópadon. Imádtam az ilyen pörgős számokra futni így a válogatás közül nem hagytam ki a híres Dj-k munkáit sem.
Már nagyon érett a találkozásom a konditeremmel az utóbbi időben így mikor reggel felébredtem gyorsan felöltöztem addig, míg nem lankad a lelkesedésem és lejöttem Harry konditermébe. Illetve bocsánat.. A MI konditermünkbe. Ez volt a pontos megfogalmazás miután eladtuk az én házamat és ideköltöztem. Remélhetőleg Harry felkel ha Darcy is bár a mobilomon tudtam figyelni őt egy programmal, amit ráraktak. Csak ez kellet hozzá és egy kis kamera, ami összevolt kapcsolva a telefonnal így a képernyőn is láthattam a csepplányomat, ahogy az igazak álmát alussza. 30 perc futás után az erősítő gépekhez mentem majd a combomra dolgoztam és a hasamra. A sportmelltartómba és a rövid nadrágomba is melegem volt így bekapcsoltam a lég kondit. A gépek után 20 perc levezető futást gondoltam. Izzadt voltam és minél előbb le akartam zuhanyozni. Már vagy 10 perce futottam az agyam teljesen kikapcsolt csak a levegővételekre figyeltem, amikor a zenén keresztül meghallottam egy rekedtes hangot.
- Szép nadrág. - szólt, hogy meghalljam. Oldalra néztem és megláttam Harryt a lépcső melletti falnál támaszkodni. A haja a feje tetején volt összefogva és csak egy bokszert viselt magán. Azzal a szemtelen magabiztos vigyorral mért végig majd halkabbra vette a zenét.
- Felébresztettelek? - kérdeztem lihegve,ahogy fokozatosan levettem a tempót majd már csak lazán sétáltam aztán a gép leállt.
- Nem igazán. - rázta a fejét. Felkaptam a törölközőt majd megtöröltem az arcom és a nyakam. - Nagyon tetszik a nadrágod. - mormolta, míg engem méregetett, ahogy felé közeledtem. Elvigyorodtam majd a törölközőt letettem. Megálltam előtte majd a nyakát átkaroltam és nyomtam egy csókot a szájára. Felmordult a keze lentebb csúszott a fenekemre majd magához szorított.
- Ragadok, és csupa víz vagyok. - fintorogtam, ahogy próbáltam megakadályozni, hogy meztelen bőrünk összeérjen.
- Szeretem, ha nedves vagy. - mormolta a nyakamba, majd minden ellenkezésem ellenére magához húzott. Bőr ért a bőrhöz. - Legalább indokot adsz, hogy együtt zuhanyozzunk. - suttogta a fülembe majd az a mögötti részt csókolta meg. Annak ellenére, hogy melegem volt megborzongtam az érintésére.
- És miért gondolod, hogy én önként és dalolva mennék veled a zuhanyzóba? - húztam fel a szemöldököm.
- Mert én is ott leszek. - mormolta a számra, de nem hagytam, hogy megcsókoljon helyette kiszakadtam az öleléséből felkaptam a törölközőt majd elindultam fel a lépcsőn. Nem foglalkoztam a tiltakozásával felmentem a házba ott pedig a földszinti fürdőbe. A törölközőt a szennyesbe dobtam a ruháimmal együtt majd beálltam a kissé hideg víz alá, hogy lehűtsem magam aztán fokozatosan melegítettem és lemostam magamról az edzés nyomait. Frissen és levendula illatúan léptem ki a zuhany alól majd megtörölköztem és felvettem a fürdőköpenyem.
Kiléptem a fürdőből majd a konyhába mentem, hogy a reggeli teámat elfogyasszam illetve Harry kávéját is elkészítsem. Lábdobogást és baba hangokat hallottam így egy mosollyal az arcomon fordultam meg hogy szemügyre vegyem a kisbabámat a szerelmem kezében. Szemei felcsillantak, ahogy észrevett így én otthagyva a vizet forrni odamentem majd átvettem Harrytől kisbabámat.
- Szia, bébi. - vigyorogtam rá majd egy puszit nyomtam pufók arcára. - Harry ott a kávéd a pulton. - intettem az állammal a pult felé. Bólintott majd mindkettőnk homlokára csókot adott és a pulthoz ment. A nappaliba mentem, hogy megetessem Darcyt utána visszamentem a konyhába ahol már készen várt a gőzölgő teám. - Köszönöm. - álltam fel lábujjhegyre majd csókot nyomtam Harry szájára köszönetképpen.