97.rész

4.7K 193 12
                                    

Harry Styles

A konyhába mentem miután Audrey faképnél hagyott. Lou ott könyökölt a pulton, míg a telefonját nyomkodta.

- Elmondanád, hogy mégis mi történt, amíg nem voltam itt? - morogtam majd magam alá húztam az egyik széket.

Lou felnézett a telefonjából majd ki az ajtón, hogy biztos legyen benne Audrey nem hall minket.

- Becsapta maga után az ajtót. - mormoltam.

- Az én hibám. - sóhajtott. - Megkérdeztem, hogy miért nem aludt eleget. Erre azt felelte, hogy te elmentél este a fiúkkal nekem meg hülye módon nem jutott eszembe, hogy falaznom kell, míg az esküvőszervezővel beszélted meg a részleteket. - magyarázta. Én pedig kezdtem kapizsgálni mire fogunk kilyukadni - Azt hiszi, hogy megcsalod, mert női parfümöt érzett rajtad a mi kamunkat pedig nem vette, be, hogy a többi fiú is veled tartott az este folyamán.

- A picsába. - túrtam a hajamba majd az arcomat dörzsöltem.

- Harry valamivel rángasd ki ebből a tudatból, mert nem hogy jövő héten, de még utána sem lesz kit elvenned feleségül. - suttogta.

- Igazad van. - mormoltam. - Megmutatom ma neki az új házat.

- Harry nem teheted! - esett le az álla. - Mi történik, ha összefuttok egy rakás emberrel, aki a helyet készíti elő?! - hadonászott.

- A munkát csak a jövő hét elején fogják elkezdeni Lou ne aggódj. Az esküvő szombaton lesz. - mormoltam.

- Akkor is ez kockázatos. - sóhajtott.

- Nem érdekel. - mordultam fel majd a székemet hátralökve indultam el a hálóba.

Nem vesződtem a kopogással, hanem egyből berontottam. Audrey az ablak előtt állt arcát kezeibe temetve. A szívem elszorult, ahogy végigmértem megroggyant vállait.

- Hogy juthat eszedbe ilyen ostobaság, hogy hűtlen vagyok veled?!

Szép kezdés Harry rontsd még csak jobban el.

Audrey megpördült, dühös könnyáztatta szemeit rám szegezte. - A barátnők megérzik az ilyesmit.

Felnevettem.

- Hát akkor ezt igen rosszul érezted szépségem. - kacagtam.

- Valóban?! - jött felém dühösen. - Akkor megtudnád magyarázni ezt az orrfacsaró női parfümöt az ingeden?! - bökte meg a mellkasomat.

Elkaptam az ujját majd egy csókot nyomtam rá.

- Még nem. - vigyorodtam el.

- Harry ez nem egy vicc. - könnyezett be. - Ne vegyél, poénra kérlek. - csuklott el a hangja keze a markomban remegett és attól tartottam mindjárt összeesik a karjaim között.

- Na. - horkantottam majd felkaptam a karomba és finoman lefektettem az ágyra én pedig fölé másztam. - Audrey kérlek légy türelmes és bízz bennem. - suttogtam szemeibe nézve. - Sohasem tudnálak megbántani ennyire.

- Egyszer már megtetted. - olvasta a fejemre, míg dacosan a szemembe nézett.

Összerezzentem majd behunytam a szememet.

- Értsd meg, hogy ti vagytok az életem. - próbálkoztam újra, míg egyik kezemmel a pocakját simogattam. - Nem. Csallak. Meg. - mondtam nyomatékosan a szemébe taglalva a szavakat. - Szeretlek szépségem. - suttogtam állát cirógatva majd ajkához hajoltam, de nem csókoltam meg hanem vártam. Vártam, hogy ő engedje meg.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now