Pár perccel később Darcy elhallgatott majd Harry jelent meg a lépcső tetején a kezébe ringatta a picit.
- Anya éhesek vagyunk. - vigyorgott. Megforgattam a szemem majd felálltam a kanapéról és követtem Harryt a hálószobánkba. Átöltöztem, míg Harry az ágyon babusgatta Darcyt. Befeküdtem melléjük majd megetettem Darcyt aki utána rögtön elaludt. Kislányunkat középre helyeztem majd körbekerítettem párnákkal és szembe fordultam vele. Harry rögtön előkapta a telefonját és minden lehetséges szögből lefényképezett minket.
- Harry elég lesz. - mormoltam félálomba.
- Igazad van holnap is van nap. - nyomott egy csókot a számra majd elhelyezkedett Darcy másik oldalán.
- Köszönöm, hogy megadtad őt nekem. - mondta.
Áthajoltam Darcy felett majd nyomtam egy csókot mind a kettejük arcára.
- Nem csak rajtam múlt. - mosolyogtam. - Ő miattad is van itt. - simítottam végig hajas babám arcán.
- Hmm. Igazad lehet. - vigyorgott álmosan.
- Aludj. - nyomtam egy csókot a szájára. Harry egy puszit adott Darcy feje búbjára majd óvatosan közelebb húzódott hozzá.
Darcy inkább rám hasonlított, amikor még ilyen pici voltam bár Harry vonásai nagymértékben felfedezhetők voltak az arcán. Így hogy egymás mellett aludtak ugyanúgy néztek ki.
Néztem őket, amíg Harry lélegzete nem lett egyenletes majd én is behunytam a szemem és elaludtam.
***
1 hónap telt el Darcy születése óta. Azóta csak úgy sereglenek hozzánk a barátok. Harry teljesen oda van Darcyért és viszont. A keresztelésen már túlvagyunk Steph és Niall lettek a keresztszülei. Szerintem Niall örült a legjobban ennek amikor Steph végre engedte, hogy Dylan helyett ő legyen.
Dylan imádja Darcyt szinte minden hétvégén itt van vele. Mivel Harry még nem hajlandó megválni több időre Darcytól ezért az ő szülei és az én szüleim is hozzánk jönnek látogatóba.
Ma Harrynek fellépése lesz Amerikában így teljesen le van hangolódva, hogy egy napig nélkülöznie kell kislányát. Ma még vár rájuk egy interjú, amit itt Londonban vesznek fel, úgyhogy Harrynek 30 perc múlva ott kéne lennie a közös villába, hogy felkészüljön, de ő persze hogy még Darcyval mormol. Én imádom, hogy Darcy ilyen hétalvó egyáltalán nem kelt fel esténként egy héten az ilyesmi csak egyszer kétszer fordul elő, de Harrynek nem kéne folyton vele aludnia. Ha minden igaz Darcy hamarosan felkel, mert éhes lesz és akkor végre Harry is elkezd majd készülődni.
A baba figyelő mellettem volt a konyhapulton miközben csináltam a reggelit A pirítós és a tojás pont kész volt, amikor meghallottam Darcy sírását. A szívem szakadt, meg amikor sírni hallottam. Harry hangja hallatszódott a mikrofonon keresztül, ahogy próbálta nyugtatni kislányát majd pár perccel később megjelent a konyhaajtóba Darcyval a kezébe. Harry szomorú fejet vágott majdnem elsírta magát. Odamentem hozzá majd kivettem a kezéből Darcyt.
- Hé, szerelmem nyugi. - csitítottam. A cumis üveget felkaptam a pultról, amibe a saját anyatejem volt majd Darcy szájához emeltem, aki rögtön elhallgatott, amikor a szájához ért az üveg. Harryre néztem megnyugtatás képen hogy most már minden rendben. A szemei könnyesek voltak. Utálja ha Darcy sír.
- Hé, semmi baj nincs. - álltam elé. Lenézett Darcyra majd egy nagy levegőt vett, amikor látta, hogy a kisbabánk lelkesen eszik. Nyomott egy csókot a homlokara.
- Ne ijeszd meg apát így még egyszer. -mormolta.
- Megijedtél? - simítottam végig az arcán miután leült a székbe.