32.rész

8.2K 247 6
                                    

Reggel elég korán felkeltem Harry még mellettem még húzta a lóbőrt. Eszembe jutott a mai napi évfordulónk. Harry karjait lehámoztam magamról, majd elővettem az ajándékot, ami az enyém is volt egyben, a dobozból. Nem kellet sokat vesződnöm a csomagolással az eladó nagyon aranyos volt és belerakta a gyűrűket egy gyönyörű szép díszdobozba. Mivel még 7 óra sem volt bevetettem magam a konyhába, hogy Harrynek ágyba vigyem majd a reggelijét.

Megcsináltam neki a kedvencét, ami a nutellás palacsinta volt. Töltöttem narancslevet, az ékszerdobozt ráraktam a tálcára. Harry már fent volt mikor beértem valakivel beszélt telefonon. A takaró még ugyan úgy rá volt terítve, ahogy hagytam. Mikor észrevett az ajtóba gyorsan lerendezte a beszélgetést és kinyomta a telefont.  A tálcát letettem az éjjeli szekrényre, de a gyűrűket elvettem róla. Ráültem a csípőjére mire ő felhúzta a lábait így a hátam a lábának támaszthattam.

- Jó reggelt. - simítottam meg az arcát. Hülye nem vagyok. Nem felejtettem el a fogadást. Úgy tűnik Harry ebben reménykedett, mert amikor már hajoltam fölé és ő szemtelenül elvigyorodott.

- Ezt elhitted. - leheltem a szájára.

- El. - vigyorgott. - Jó reggelt szépségem. - simított végig az arcomon. Erőt vettem magamon és átadtam az ajándékot.

- Ez a tiéd. - tartottam felé a kis dobozkát.

- Ajándékot vettél nekem az évfordulónkra? - kérdezte. Ez az évforduló téma elég vicces mert nem régiben ugyan úgy 16. jöttünk össze, mint fél éve. Mi nem vettük figyelembe azt a szünetet, ami volt mintha meg sem történt volna és ez így volt jó.

- Persze, hogy vettem. - rántottam vállat, míg a kezeimből kivette a kis dobozt. A szemeimet becsuktam, mert nem mertem oda nézni. Nem tudtam milyen reakcióra számíthatok majd. De mikor már egy ideje nem szólalt meg kinyitottam a szemem kíváncsiságból. Harry csillogó szemekkel nézte a tömör ezüst ékszert, ami az óriás kezeiben eltörpült.

- Tetszik? - suttogtam.

- Hogy tetszik-e? - mondta halkan. Nyeltem egyet félelmemben. A követkőzi pillanatban Harry lassan, mint a két gyűrűt a kis ujjára húzta óvatosan arrébb rakta a dobozt majd katapultálta magát az ölembe, aminek hatására hátra dőltem az ágyon így már felettem volt és sugárzó arccal nézett rám.

- Most úgy megcsókolnálak. - lehelte a számra.

- De nem teheted. A fogadás..- szemtelenkedtem.

- Szarok a fogadásra! - mondta és már az ajka az ajkamon. Mohón falta az ajkaimat, míg én a hajába túrtam ő a derekamat cirógatta. Bal kezemmel feltérképeztem meztelen mellkasát egészen az ágyékáig. Bokszeren keresztül simogattam mire belenyögött a csókunkba, amitől elvigyorodtam. Fordítottam a helyzetünkön így már felette voltam és a nyakát csókoltam és néhol meg is szívtam. Ő a fenekemet simogatta és a pólóm alatt kényeztette a melleimet. Mire észbe kaptam már nem volt rajtam póló csak a bugyim. Harry felém került így le tudta magáról rángatni a bokszerét és az éjjeli szekrény fiókjában matatott. Mikor felhelyezte az óvszert újra fölém került majd finoman belém csúszott. A lábaimmal átöleltem a derekát, míg ő a fejem mellet támaszkodott a két kezével.

Ha úgy vesszük ez az első alkalmam Harryvel, amire emlékezni is fogok. Az élvezettől a plédbe kapaszkodtam az ujjaim görcsösen tartották. A szoba tele volt a lihegésünkkel és a nyögéseinkkel.

- Audrey. - lihegte. Tudtam, hogy már nincs messze ezért a fenekébe markoltam mire felkiáltott.

Látni Harryt szét esni felettem nekem is megpecsételte a sorsomat rögtön utána rajtam is át áramlott a gyönyör. Harry rendezte a légzését majd finoman kihúzódott belőlem. Levette az óvszert majd a kukába hajította. Gyorsan visszamászott hozzám majd bebújt mellém és magunka terítette a takarót. Szorosan a mellére vont, amire adtam egy puszit.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now