Audrey Benett
Útközben eszembe jutott, hogy még mindig ez a nagyon kihívó ruha van rajtam gyorsan kapcsoltam. Át kell öltöznöm.
- Harry megtudnál, állni a házunk előtt? Átszeretnék, öltözni. - Nem szerettem volna, srácok előtt ilyen szerelésben megjelenni. Harry csak elvigyorodott a reakciómon, amikor ránéztem csak teli pofával vigyorgott. Játékosan megütöttem a mellkasát.
- Harry zöld a lámpa. - mondtam szórakozottan. Felkapta a fejét, de még mindig vigyorgott.
- Persze szépségem. - mondta az utat nézve.
Pár perccel később leparkoltunk a házunk előtt. - Sietek. - mondtam majd kipattantam a kocsiból. A kulccsal bajlódtam, amikor megéreztem két kézt a derekam mind két oldalán.
- Engem be sem hívsz? - dörmögte a fülembe. Hátrafordultam nyomtam egy puszit a szájára.
- Dehogynem. - húztam be a bejárati ajtón, amit maga mögött bezárt. Gyorsan felrohantam a szobámba Harryvel a nyomomba. Ledobtam az ágyamra a táskámat majd befutottam a gardróbomba, hogy valami kevésbé kurvás szerelést kaparjak össze. Összeszedtem a ruhákat majd elvonultam a fürdőbe és bezártam magam után az ajtót.
- Tudod, nem bánnám, ha előttem öltöznél. - hallottam Harry hangját az ajtó előtt.
- Esélytelen Styles. - mondtam neki vigyorogva bár azt ő nem láthatta az ajtó miatt.
- Na, gyerünk Audrey a barátnőm vagy. - megállt a levegőbe a kezem, hogy elvégezzem az utolsó simításokat a pólómon erre a mondatára akaratlanul is elmosolyodtam. Kikulcsoltam az ajtót majd kinéztem. Harry az ajtókeretnek dőlve állt az ajtóban végigmért a szemével.
- Szép, szép, csak sok a ruha. - kacsintott rám mire én szem forgatva elvigyorodtam és kihúztam a szobámból.
***
Mikor odaértünk a közös ház elé kintre hallottuk a zenét. Kicsit izgultam most mindenkivel találkozhatok a zenekarral és Zayn barátnőjével Perrievel is. Immár hovatalos barátnő formámban.
Mikor beértünk rendesen meglepődtem azt hittem, hogy több ember lesz és mindenhol műanyag poharak lesznek és részeg emberek. Lehet, hogy túl sok Amerikai filmet nézek? Lehetséges, nos részeg egyetemisták sehol sem voltak. Ehelyett mindenki a kanapé előtt ült törökülésben. Látszik, hogy még sosem voltam bulin. Mindannyian ránk kapták a tekintetüket felismertem a társaság felét köztük: Eleanort, Louist, Niallt,Liamet, és Zaynt.
- Sziasztok! - köszöntünk egyszerre miközben odamentünk a kanapéhoz. Észrevettem Zayn mellet egy szőke hajú lányt, aki most felállt elém állt és bemutatkozott.
- Szia Perrie Edwards vagyok, Zayn barátnője. - nem is tudtam, hogy Perrie, Perrie a Little mixből.
- Szia Audrey Benett, Harry barátnője. - mondtam büszkén vigyorogva tetszett ez a mondat. Úgy tűnik Harrynek is tetszett, mert miután ezt kimondtam közelebb húzott magához és halántékon puszilt. Perrie elvigyorodott a többiek a földről nézték az eseményeket és ők is elvigyorodtak. Kezdtem zavarba jönni, hogy csak mi vagyunk a téma, ami Harrynek is feltűnt.
- A többiek? - gondolt itt a zenekarra szerintem.
- Már elmentek holnap húzós napjuk lesz. - válaszolt Zayn a fotelnek dőlve.
- Üvegezünk, lenne kedvetek? - kérdezte Perrie csillogó szemekkel.
- Milyen eredeti. - mondta gúnyosan Harry.