63.rész

5.2K 184 3
                                    

A kórházban ültem egy ideges Stephel, aki szüntelenül a lábát járatta, míg a sorára vártunk. Egy kis időre eltudtam szabadulni Darcy mellől, hogy Steph-et elkísérjem az ultrahangra. Harry már reggel elment így megkértem Eleanort és Perriet, hogy vigyázzanak kislányomra, míg mi itt végzünk.

- Miért vagy ilyen ideges? - kérdeztem.

- A múltkorit kihagytam mi van, ha most valamit észrevesznek, amit előbb is észrevehettek volna és már késő lesz? - kérdezte felém fordulva.

- Steph semmi baj nincsen. - simítottam a kezemet az övére, ami a hasán nyugodott.

- Stephanie Roberts!? - hallottuk meg a nevét.

Néhányan felkapták a fejüket és elég izgatottak is lettek a látványunktól. Steph csúnyán nézett az asszisztensre, aki csak így kikiabálta a nevét majd bement mellette a szobába. Én is követtem volna, ha a lány - mert, hogy idősebb nálam nem volt- nem állja utamat az ajtóba.

- Ön családtag? - kérdezte, Steph pedig rögtön visszafordult.

- Igen családtag vagyok lennél szíves beengedni? - kérdeztem gúnyosan. A fiatal asszisztens végigmért majd elállt az ajtóból így én is beljebb léptem a szobába.

- Egy rajongóhoz van szerencsénk? - kérdeztem suttogva Stephtől.

- Nagyon úgy tűnik. De nem a „támogassuk a barátnőket kasztból". - mormolta.

A Doktor nő belépett a helyiségbe ezzel megszakítva a társalgásunkat. Miután bemutatkozott nekem is Stephtől kérdezett pár dolgot az elmúlt hónappal kapcsolatban majd egy magasított ágyra fektette barátnőmet, akinek ezután bekente a hasát az ultrahang géllel. A képernyő sötét volt majd megjelent rajta egy kép.

Egy ideid semmit nem szólt, csak Steph hasán járatta a szerkezetet.

- A 2 szívhang tökéletes. - mondta Steph pedig levegő után kapott. - Szeretnék megtudni az ikrek nemét? - kérdezte az orvos, míg a képernyőt figyelte.

- 2 szívhang? - döbbent le Steph. -Ikrek? - Steph megszorította a kezemet.

- Már az előző hónapba is látszott. - ráncolta a homlokát az orvos.

- Az kimaradt. -vallotta be szégyenkezve Steph.

- Nos, akkor örömmel kijelenthetem, hogy ikreket vár Gratulálok. - az idősebb nő úgy tűnt tényleg őszintén gratulál nekünk illetve csak Stephnek. Ikrek, te jó Ég! Steph semmit nem tudott hozzáfűzni, teljesen ledöbbenve bámult az orvosra.

Steph ezután teljesen elnémult az ultrahang felvételt kinyomtatták majd miután felírta neki a vitaminokat, távoztunk a kórházból. Csak akkor jutott szóhoz, amikor bekanyarodtunk a házunk elé.

- Ikrek?! - kiáltott fel. -Egy gyerek is elég! Nemhogy kettő!

- Steph nyugodj meg jó? - próbáltam nyugtatni, míg leparkoltam a bejárat előtt. Kisegítettem a kocsiból majd bementünk a házba. A nappali megint csak egy csatatérré alakult, mint általában ha Harryre vagy bárki másra bízom Darcyt. Eleanor és Perrie a kanapén ültek Perrie kezében Darcy aludt.

- Hogy ment? - kérdezte Eleanor a magazinból felnézve.

- Ikrek. - nyögte ki Steph majd be is vetette magát a konyhába.

- Micsoda?! - kérdezte egyszerre Eleanor és Perrie persze suttogva. Lehuppantam Eleanor mellé.

- Ikrei lesznek. - mondtam. Amint kimondtam Steph megjelent a konyhából egy zacskó puszedlivel majd leült mellém.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now