Sziasztok! Máris egy résszel érkeztem láthatjátok, ha ti aktívak vagytok akkor én is jobb kedvvel írom meg nektek a következő részt!:D
- Nekem is mennem kell? Akkor ki fog vigyázni Darcyra? - vontam kérdőre Harryt.
Már vagy 3 hónapja úton voltunk jelenleg Los Angeles-Ben. Részben azért mert Harry a szünetet itt akarta kiélvezni az utolsó koncert után, részben pedig azért mert jelenésük van egy díjátadón.
- Audrey tudod, hogy Lou szívesen vigyáz, rá Lux pedig imádja. - közelebb jött hozzám és két kezébe fogta arcomat, hogy megpróbálja lecsillapítani, anyai ösztöneimet. - Amúgy csak egy estéről van szó. - mormolta a számra.
- Nekem miért kell mennem? - kérdeztem kiszakadva az öleléséből. - Nem én vagyok a világsztár. - puffogtam.
- Te csak a világsztár felesége leszel kevesebb, mint fél év múlva. -fonta keresztbe karjait majd az ajtófélfának dőlt.
- Nem értem a logikájukat. - ráztam a fejem. - De azért szólhattál volna előbb. -néztem rá.
- Én is csak most tudtam meg, ahogy a többi lány is. - mondta, míg felé közeledtem majd a karjai közé bújtam.
- Képzelem Steph hogy fog örülni. -morogtam.
Harry felnevetett.
- Ne nevess. - csaptam a mellkasára. -Szerinted minden sarkon kapsz 6 hónapos terheseknek nagyestélyit? -morogtam.
- Nehéz lehet. - kuncogott.
Totálisan nem vett komolyan.
Horkantottam.
- Bunkó. - toltam el magamtól majd elindultam a fürdőbe.
- Gyere csak vissza kismalac. - húzott vissza magához.
- Hagyjál. - mordultam fel.
- Miért vagy ilyen morcos? - kérdezte nevetve persze ő pontosan tudta az okát. Ugyanis a terhességem után most először akadtak női gondjaim. El is felejtettem milyen érzés. De az a boldog tudatlanság olyan jó volt.
- Tökön foglak rúgni, ha nem eresztesz el. - mondtam a szemébe.
- Azt egyikünk sem szeretné. - kuncogott a fülembe majd a szemembe nézett. - Ha kiherélsz neked nem lesz egy kicsi belőlem és nekem meg fog fájni. -biggyesztette le a száját. Elnevettem magam.
- Az okos szád. - mormoltam szájára, míg tarkóján birizgáltam a haját. Harry elvigyorodott.
- Caroline mindjárt itt lesz, hogy ruhákat hozzon. - mondta majd egy szemérmes csók után el elvált.
- Még csak 3 nap múlva lesz. - ráncoltam a homlokom, míg utána néztem, ahogy egy szál bokszerben beilleg a fürdőbe.
- Ha nem jó a méret, akkor méretre kell szabnia. - fordult vissza majd kezét nyújtotta. Felé indultam majd megfogtam a kezét. Bementünk a fürdőbe, Harry szerint azért: hogy ne legyünk külön.
Jók voltak ezek a lopott együttlétek mikor elkezdődött a turné, sőt még azután is. Lou rengeteget segített Darcy elhelyezésével persze én nem mindig adtam ki a kezem közül. Idegen környezetben jobb volt ha magam mellett tudom vagy Harry mellett. Az első hónap embert próbáló időszak volt de a második hónap elejére belejöttünk a dolgokba.
Leginkább Darcy nyilvános szereplésétől tartottunk azt hittük, hogy eltitkolhatjuk kislányunk kilétét. Készültek róla képek viszont az újságok nem hozhatták le azokat, mert a menedzsment aláírt egy szerződést miszerint emberi jogokat sértenének, ha megjelennének a képek a napilapokban így ott nem jelentek meg viszont az interneten igen. Eleinte nagy volt a felfordulás Darcy körül pedig mindössze csak 5 hónapos volt, de már mindenki megszokta jelenlétét a turnén.