Már egy órája kint ülök a szülőszoba előtt. Kezdek aggódni a barátnőmért és a kicsikért.
Nem beszélve Niallről aki még mindig nem ért ide.
A lábammal doboltam az arcomat dörzsöltem és újra meg újra az órára pillantottam.
Végszóra sietős lépteket hallottam közeledni majd felugrottam a székemből ahogy Niall a látóterembe került.
Zilált, az arca kipirult és a haja szanaszét állt.
- Hogy van? Megszülettek? Stephanie hol van? - kérdezte.
- Egy órája bevitték szerintem még vajúdik. Az orvos minden 10. Percben kijött, hogy a legközelebbi hozzátartozó, vagyis te az ikrek apja itt vagy-e már.
- Hát akkor ne várakoztassuk tovább. -Niall az ajtó elé állt majd némán kérdezte, hogy ez az?
Bólintottam.
Niall nagy levegőt vett majd belépett a szobába. Az ablakból láttam, csak de amint beért a kezébe nyomták a kék steril ruhát.
Niall Horan
Aggódtam, amikor megláttam Audreyt kint ülni. Elkapott a páni félelem, hogy történt valami az én manóimmal. Fogalmam sincs mi az a vajúdás, de amint beléptem a szobába és beöltöztem rögtön megláttam miről is van szó. Csak reménykedni tudtam, hogy nem ájulok el. Stephanie mellé rohantam, aki két kezével az ágy két oldalát markolta.
- Hé, hé, manó itt vagyok. - megfogtam a kezét, amire rögtön rámarkolt. A két lába behajlítva volt az ágy végében.
- Maga az apuka? - kérdezte a férfi, aki előbukkant az ágy végénél.
- Igen én vagyok. - bólintottam megszeppenve. Nem akarom tudni miért volt a takaró rejtekében.
- Késtél. - vicsorogta Steph. Az arca csupa víz volt a haja egy csapzott kontyba fogva és az erőlködés tiszta jelei játszottak szép arcán, ahogy fújtatott
- Hála Istennek. Tudja a hölgy csak magára várt. - oktatott ki az orvos majd nem foglalkozott tovább velem újra lebukott. - Jól van Stephanie kezdhet nyomni.
- Szeretlek. Megcsináljuk. - susogtam a fülébe. - Mehet manó?
Bólintott majd nagy levegőt vett miközben hangot adott erőlködésének és egy hatalmasat kiáltott. Szerintem a bal fülemre megsüketültem, de nem nagyon érdekelt.
- Nagyon jó. Még 3-at nyomjon és az első kint is van. - mondta az orvos.
- Gyerünk Stephanie. - biztattam, míg visszaszorítottam a kezét.
- Te csak ne parancsolgass nekem! - vicsorította. Nyomott majd lihegtünk egy sort. - Niall soha többet nem érhetsz hozzám. - nézett a szemembe kétségbeesetten.
- Majd megbeszéljük. - nyugtattam.
- Egy utolsót az elsőnek Stephanie. - mondta az orvos. Együtt vettem levegőt majd szorítottam össze a fogam Steph-el.
És utána meghallottam.
A világ legszebb hangját, ami semmilyen hangszerével nem vetélkedett.
- Gyönyörű kisfiú gratulálok. - az orvos kezéből szinte azonnal elvitték a kisemberemet. - Még nincs vége Mrs. Horan szedje össze minden erejét egy utolsó körre.
- Manó. - hallottam meg gyenge hangját. - Aludni akarok. - kulcsolta össze kezünket.
- Még kettőt nyomj, oké utána aludhatsz szerelmem jó? - susogtam a fülébe.