- Miről beszélsz? - vigyorogtam rá idegesen. A lift ajtaja becsukódott én pedig ott maradtam Harry magabiztos vigyorával szemben.
Harry csak rám kacsintott majd átkarolta a nyakamat és csókot nyomott a halántékomra.
- Harry nem vagyok terhes. - dörmögtem a mellkasába.
- Shh. Kicsim persze hogy nem vagy az. - úgy csitítgatott, mint valami hülyegyereket. Megmernék esküdni, hogy gügyögött.
- Neked az agyadra ment a meleg levegő. - puffogtam majd kibogoztam magam az öleléséből és megigazítottam a hajam a lift tükrében. A váróban nem tudhattuk mire számítsunk. A távozásunknak titokban kéne zajlania, de bármi megtörténhet.
- Talán. - kapta el a derekamat majd magához húzott. - Vagy csak tőled őrülök meg. - suttogta ajkaimra.
Nem tudtam visszatartani kirobbant belőlem a nevetés. Egyenesen Harry arcába nevettem. -Ne haragudj. - kuncogtam.
- Kinevetsz. - húzta össze szemeit.
- Ne. - próbáltam visszafogni a mosolyom. - Nem nevetlek ki. - ajkamba harapva néztem fel rá.
- Ezt még megjárod. - mondta majd nyílt a lift ajtaja ő pedig kezünket összekulcsolva lépett ki belőle.
Miután leadtuk a poggyászainkat a sorban álltunk, hogy az első osztályon utazókat felengedjék a gépre. Felpipiskedtem Harry arcához majd adtam rá egy puszit.
- Ne haragudj rám. - biggyesztettem le az ajkam majd a kezei közé fúrtam magam Darcy mellé így egy nagy Harry ölelésben találtam magam. Én terpeszben álltam, ahogy ő magához szorított, hogy megtudjam tartani az egyensúlyom. Harry állát a fejem búbján nyugtatta és magában hümmögött.
- Nem haragszom. - dörmögte.
Felnéztem rá ő pedig le rám.
- Szeretlek. - csücsörítettem az ajkam, mint egy óvodás.
- Én is szeretlek, még ha egy 4 éves szintjén is viselkedsz. - vigyorodott el majd végre adott egy puszit a számra. - Hihetetlen, hogy velem vagy ezek után is. - sóhajtott.
- Csak lejjebb adtam szintet. - megeresztettem egy édes mosolyt.Összeszűkítette a szemét.
- Ezért még nagyon ki fogsz..- kezdte.
- Jó napot! Elkérhetném a jegyüket? - szakította félbe az utaskísérő hangja. Már végig is álltuk a sort?Kuncogtam, míg Harry átadta a jegyeket a stewardessnek.
- Az 5-ös A B ülés lesz az önöké a két ülés közötti gyerekülésben helyezhetik el a picit. Kellemes repülést kívánok. - a szőke fiatal lány végiglegeltette a szemét a vőlegényemen aztán elpirult és egy 1000 megawattos mosolyt villantott. Nem elég feltűnő, hogy gyerekkel vagyunk?!
Harry visszavette a jegyeket majd egy olyan mosolyt varázsolt a lány felé, amit általában szokott, amitől minden lány kortól függetlenül elolvad.
Mikor visszafordult felém és meglátta a dühös arckifejezésem inkább összekulcsolt a kezünket majd kuncogva továbbhaladt.
***
Miután elfoglaltuk a helyünket és a gép felszállt már szabadon mászkálhattunk. Darcy kellemesen elvolt a mellettünk lévő kis ülésében a felszállás ideje alatt, de utána Harry ölébe került, hogy ne hisztizzen az út alatt... olyan sokszor..
- Hozhatok valamit? - az idegesítő szőke bukkant fel mellettünk és mérte végig újra Harry kényelmes öltözékét. - Önök nagyon szép testvérpár igazán. Ilyen támogatást. - áradozott.