9.rész

8.4K 304 5
                                    

Audrey Benett

Alig tudtam odafigyelni Benre ahogy magyarázott a fényekkel kapcsolatban a stúdióban. Folyton a ma este vacsorán járt az eszem. Mit fogok felvenni? Elpirultam, mert eszembe jutott amit Harry mondott: valami szexi ruhát vegyél fel , szavai visszhangoztak a fejemben ezzel teljesen elterelve a figyelmemet Benről. Nem mintha tudtam volna miről magyaráz. Ránéztem a telefonomra, ami szerint 3:54 volt.

- Oké látom, hogy nem nagyon tudsz figyelni, lesz ma valami? - kérdezte Ben vigyorogva.

- Ma este randim lesz.. - hajtottam le a fejemet majd meghallottam Ben füttyentését.

- Mért nem szóltál? Akkor nem untattalak volna eddig. - mosolygott majd felállt elköszöntünk és már sprinteltem is az ajtó felé. Gyorsan átvágtattam az előtéren kirohantam az ajtón, majd megláttam Harry ismerős kocsiját és őt is, ahogy pont kiszállt. Vigyorogva mentem oda hozzá.

- Szia, szépségem milyen volt a munka? - dőlt neki a kocsijának majd a két kezét a derekamra tette közelebb húzott magához majd arcon csókolt.

- Szia, hosszú volt. - néztem a szemébe miközben átkaroltam a nyakát majd megcsókoltam. Csókunk kisebb volt, de annál romantikusabb nem siettünk sehova. Mikor szétváltunk még vigyorogva nyomtam egy puszit az arcára majd beszálltam utána beszálltam a kocsiba. Harry gázt adott majd indultunk is. Az utat végig énekeltük ha azt lehet éneklésnek nevezni, hogy teli torokból üvöltettük a zenét miközben én a helyemen pattogtam. Harry leparkolt a ház előtt én pedig egy gyors csók után kipattantam és berohantam a házba. Első utam a konyhába vezetett. Gyorsan csináltam magamnak egy szendvicset nem akartam annyira befalni, hogy tudjak enni vacsoránál. Mikor végeztem gyorsan elmosogattam majd felmentem a szobámba egy kicsit tanulni. Hála Istennek holnap lapos óráim lesznek semmi elmélet csak sport. Hónaponta 2x van ilyen napom, amikor csak a sporté a főszerep ilyenkor úszhatsz, edzőterembe mehetsz, lovagolhatsz. Én mindig lovagolni járok, imádok lovagolni már kiskorom óta rendesen járattak a szüleim. Az iskola lovardájában van az én gyönyörűségem Raffaello. Ő egy gyönyörű fríz. Személy szerint nem az enyém de mivel az iskolából csak engem fogad el a hátán,nem is kell sokat bajlódni a konkurenciával. Mikor odakerült csupán csak egy 1éves csikó volt, akit elválasztottak az anyjától és ezért szinte az egész világra dühös volt. Csak engem engedett a közelébe én ápoltam én törtem be és én foglalkoztam vele.

Gyorsan bepakoltam a sporttáskámba a lovas ruháimat majd elmentem lezuhanyozni. A víz alatt fejben kigondoltam, hogy mit fogok felvenni. Ha Harry szexit akar, akkor megkapja gondoltam magamban egy ördögi vigyorral az arcomon. Megmostam a hajam majd magamról is lemostam a szappant. Kiszálltam a zuhanyzóból megtörölköztem és törölközőbe bugyolálva átmentem a gardróbba. Kikészítettem az ágyra a ruháimat, ami ma este viselni fogok, de még nem vettem fel. Kicsit elgondolkoztam. Nem fogja ettől azt hinni, hogy könnyen kapható vagyok? Elvetettem magamban a gondolatot mert csak magamat idegesítettem vele.

Gyerünk kislány szedd össze magad bátorság..

Felkaptam magamra egy fekete csipke fehérnemű szettet, ami ment a ruhámhoz. Nem mintha látná majd mit viselek a ruha alatt. Rávettem egy bő pólót majd odamentem a sminkes asztalomhoz bekapcsoltam a hajgöndörítőt, amíg felmelegedett addig megcsináltam a sminkem. Nem vittem túlzásba egy kis fehéret vittem fel a szemhéjamra majd ki emeletem a szempillámat egy kis spirállal így máris hosszabnak tűnt. A számra egy babarózsaszín árnyalatú rúzst raktam. Miután kész lettem a sminkkel a hajamba a göndörítővel hosszú loknikat csináltam. Megnéztem a telefonom, ami 7: 45 -öt mutatott gyorsan befejeztem a hajam felkaptam a ruhámat a kiegészítőkkel, a harisnyával a cipőmet és a táskámat majd rohantam az ajtó felé, mert a kapkodásom közepette megszólalt a csengő. Lassan lépkedtem a magas sarkú cipőmben le a lépcsőn nehogy hasra essek. Kitártam az ajtót majd egy hatalmas csokor fehér rózsával találtam szembe magam ami mögött Harry félig látszódó vigyorgó arca bújt.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now