20.rész

7.7K 246 0
                                    

Audrey Benett

Az egész hétvégét Harryvel töltöttem sétáltunk, beszélgettünk, moziztunk. Összességében nagy on jó hétvégém volt. De ma vár rám egy fotózás. Reggel miután meggyőztem Harryt, hogy nem kell elkísérnie a munkába, hazavitt ahol átöltöztem és elindultam a fotózás helyszínére, ami egy belvárosi park volt. Valami anorexiás lányokat kellet fotózni az újság címlapjára. Az a lány, akinek a legjobb lett a fotósorozata kerül a címlapra. Leparkoltam az utcába majd besétáltam a parkba ahol Ben már előkészített mindent. A sminkesek a lányokat festették a stylistok ruhákat válogattak a fodrászok mindenféle frizurát varázsoltak a lányoknak. Ben a gépét állítgatta, amikor oda értem.

- Szia Ben! - köszöntöttem majd fél kézzel megöleltem mivel a másik vállamon a táskám lógott.

- Szia, hercegnő. - mosolyodott el halványan szegénynek a szeme alatt egy hatalmas lila folt volt a szája fel volt repedve az orra be volt kötve. Sokkal rosszabbul nézett, ki mint Harry, de neki több sérülése is volt. Harry úgy néz ki mostanra mintha mi sem történt volna, ezt annak köszönheti, hogy minden este leápoltam az arcát és már halvány nyoma sincs a történteknek. De egy kicsit bűntudatom is volt.

- Figyelj Ben ne haragudj a történtek miatt. -mondtam mikor kipakoltam és elrendeztem mindent.

- Semmi gáz Li. - legyintett.

- Li?! - kérdeztem vigyorogva.

- Ja, most találtam ki szerintem király.

- De honnan tudod a második nevem? - kérdeztem.

- Ja, apám mondta. - vont vállat. - Ha nem tetszik nem hívlak így. - nézett a szemembe

- Ja, jó nekem tetszik. - legyintettem.

- Oké. Mindjárt jövök valamit még meg kell néznem. - mondta majd elment leellenőrizni, hogy minden működik-e.

A telefonom rezgett ezért kivettem a zsebemből és megnéztem az üzenetet.

Szia, szépségem milyen a munka, hol vagy? xx

Nem rég kezdtünk neki nem vészes, a St. James parkban, a városban. Majd találkozunk. xx

Inkább előbb, mint utóbb. ;) xx -Basszus remélem, nem fog meglátogatni nem mintha nem örülnék neki csak Ben miatt aggódom.

- Audrey! Gyere kezdünk! - kiáltott Ben az lányok mellet.. Elraktam a telefonom majd megindultam feléjük és elkezdtük a fotózást. Bennel felváltva fényképeztük a lányokat, akik összesen 9-en voltak. Nagyon tehetségesek voltak. Volt, amikor elakadtak, de olyankor segítettünk nekik így remekül sikerült az egész. Nem tudom, hogy bírnak közülük választani egyet is, mind nagyon tehetséges és nem is az a beképzelt fajta. Mondjuk, velem egy idősek meg tudom őket érteni.

Miután mindennel végeztünk a lányok megköszönték a munkánkat és elmentek átöltözni. Bennel mindent összepakoltunk, amikor még csak páran voltak kész. Ezek aztán tudják húzni az időt. Ben még én mivel összepakoltunk elkezdtünk kisétálni a parkból. Ben egyre jobban nyomult, ami zavart nem tudom hirtelen mi baja lett. Sokat kérdezgetett Harryről és a kapcsolatunkról, és amikor válaszoltam mindig horkantott vagy máshogy mutatta ki nemtetszését. Már majdnem a park kijárata előtt voltunk, amikor maga elé rántott és megcsókolt. De én nem viszonoztam, elhúzódtam és erőből pofon vágtam az ütés ott visszhangzott körülöttünk. Megfordultam, hogy elfussak, de földbe gyökerezett a lábam Harry ott állt mögöttem. Szemében izzott a harag kezeit ökölbe szorította úgy meredt a mögöttem álló Benre, akinek a szemei elkerekedtek, amikor az arcát fogta ahol megütöttem. Mikor észrevette Harryt nyelt egyet és a szemeiben félelem tükröződött. Harry már remegett az idegtől tudtam, hogy ennek nem lesz jó vége és most nincs itt senki, ha baj lenne csak én. Harry elindult Ben felé mire Harry elé álltam és kezembe vettem az arcát kényszerítettem, hogy lenézzen rám.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now