68.rész

5.8K 177 11
                                    

Fejemmel Harry mellkasán ébredtem. Jobb lábam átvetve a csípőjén, míg az ő kezei derekam köré fonódtak. Az enyémek Harry nyakát ölelték. Fejemet felemeltem, hogy alvó arcára nézzek. Államat mellkasán nyugtattam majd bőrére nyomtam egy csókot. Mocorgott, de nem kelt fel. Elmosolyodtam majd végigsimítottam mellkasán ajkamba harapva.
- Hmm Audrey. - mormolta. Elvigyorodtam majd csókot nyomtam ajkára. - Korán van még neked. - húzott közelebb magához majd hajamba fúrta arcát.
- Pakolnunk kell. - simítottam ki egy hosszúra növesztett tincset a homlokából. Hirtelen fordított helyzetünkön így már felettem támaszkodott gyönyörű smaragd szemeit rám emelte és szívdöglesztő mosolya is arcán játszott. Lehajolt, hogy szájával érintse arcomat, míg beszél.
-Szeretni akarlak. - mormolta. Talán még be is adtam volna a derekam, ha a baba figyelőből nem szűrődik ki Darcy hangja.
Felnevettem.
- Ez nem a te napod nagyfiú. - nyomtam egy csókot az arcára majd lemászott rólam és kisbabánk szobája felé indult. Nagyon gondolkoztam azon, hogy Darcy ágyát átpakoljam a szobánkba. Az első 2 hónapban, amikor még nagyon pici volt itt lakott nálunk és nyugodtabb is voltam, hogy itt volt a közvetlen közelembe. Bár ez az elkövetkezendő fél évben nem lesz fontos. Fogalmam sem volt, hogy fogom megoldani Darcy elhelyezését, hogy ne legyen macerás. A turné első fele a Brit szigeteken kezdődött, amiből még hátravan pár helyszín. Ez még nem is annyira nagy táv. Majd ha Amerika lesz, az úti cél aggódhatok. Lassan elkezdtem rendbe tenni a szobát és a bőröndöket, amik tele voltak a falhoz állítani, hogy elférjünk. Harry és én fejenként 1 bőröndöt és egy táskát vihettünk az útra hogy férjünk. Darcynak egy nagy táskába pakoltunk így mi nem vittünk kézipoggyászt. Felöltöztem majd megnéztem Harryt.
- Te biztos, hogy 21 éves vagy? - Harry Darcyval nézett baba mesét a szobájába. A felállás a következő volt Harry a szőnyegen ült az ölében pici babánkat tartva.
- Most miért? Ez teljesen jó- Mutatott a tv felé. - Mi miért nem nézünk ilyet? - fordult felém vigyorogva. Fapofával csóváltam a fejem majd visszafordultam Darcy ruhái felé.
- Ennek a váratlan mozinak persze nem az a célja, hogy ne segíts pakolni. -mondtam.
- Ugyan bébi miket gondolsz rólam? -hallottam, hogy feltápászkodik, a földről majd felém lépdel közben Darcyhoz bohóckodik. - Ha nem akarnék neked segíteni nem pakoltam volna be Darcy táskáját. - bökött állával a szoba sarka felé ahol bizony ott álltak a táskák telis tele babaruhával. Darcy izgatottan lengette Harry kendőjét a kezében, amivel majdnem kiverte a göndör szemét. - Csak óvatosan ezzel a kendővel szépségem. - nyomott egy puszit az arcára.
- Szeretem ezt a kendőt. - mondtam neki mosolyogva.
- Tudom, hogy szereted ezért is adtam neked. - kacsintott.
- Aznap adtad nekem, amikor megtudtam, hogy őt hordozom a szívem alatt. -simítottam végig Darcy arcán. Harry teljesen ledöbbent.
- Emlékszem arra a napra. - gondolkozott el. - Akkor voltak a hangulatingadozásaid. - világosodott meg. Bólintottam. -Belegondolni, hogy ő már akkor is veled volt. - rázta a fejét mosolyogva.
- Pontosan és ezért is adtam neki a kendőt. - nyomtam egy csókot Harry szájára.
- Ha letelik, a 8 hónap mindennap kendőket fogok neked adományozni. -mormolta a számra.
- Hát persze. - nevettem fel. Harry mosolyogva nézett rám, míg a kezében Darcyt tartotta.
- Szeretlek. - mondta. Megcsókoltam majd Darcy feje búbjára adtam egy puszit. - Megnézed, hogy miket pakoltam be? -intett fejével Darcy táskája felé. Lefogadom, hogy az egyik utazó táskában csak pelenka volt.
- Bízom benned - kacsintottam rá. De remélem, tudod, hogy ez milyen macerás lesz. - ingattam a fejem. - Ide- Oda rángatni őt nem tartom jó ötletnek Harry. -a fejemet ingattam, míg a kimaradt lány ruhákat hajtogattam. - Fejlődő szervezet nem való ez neki. - Harry homlokráncolva nézte kislányát, aki a kendőjével játszott.
- Nem akarok kimaradni 3 hónapot az életéből. - rázta a fejét. Harry telefonja ezt az időt találta alkalmasnak, hogy elkezdjen csörögni. Nem foglalkozott vele inkább közelebb lépett és két kezébe fogta arcomat.
- És nem is fogsz. Megígértem, hogy elmegyünk és végig támogatni fogunk. -nyomtam egy puszit ajkára mire ő elmosolyodott.
- Nézd mit vettem. - csillant fel a szeme majd átadta Darcyt aztán eltűnt előlem és a szekrényhez ment kotorászni az aljába.
- Harry elég cucca van már. -nyüszítettem.
- Ez most más szépségem. - hangja tompa volt, ahogy könyökig eltűnt a szekrényben. - Megvan! - kiáltott fel izgatottan mire ugrottam egyet ijedtemben. Harry felé fordultam, hogy lássam, ahogy egy bébi hordozót tart a kezében azt a fajtát, amit a testedre lehet csatolni. - Na, jó igazából nem vettem Lou adta nekünk mivel Lux már egy kicsit kinőtte. - vallotta be.
- Imádom. - böktem ki. - Egy ilyet akartam venni még mielőtt elindulunk. -vigyorodtam el.

- Tudtam. - vigyorgott büszkén. - De csak én fogom használni. - szabta ki.

- Köszi, cipeltem én eleget. - nevettem fel. - Mikor indulunk? - kérdeztem, míg Harry felvette magára a bébi hordozót és a szíjakat állítgatta.

- 6 kor indulunk a többiekkel. Ide jönnek értünk. - Darcyért nyúlt.

- Várj. - szóltam és mögé léptem, hogy becsatoljam. - Na, most. - mondtam majd oda adtam neki Darcyt, akit beleültette az ölébe így közel a mellkasához tudta tartani.

- Tetszik babám? - nézett le rá majd egy puszit nyomott a feje búbjára. - Nekem tetszik. - vigyorgott. - Így fogunk aludni. - bólogatott bőszen.

- Hát hogyne. - intettem le.

***

Másnap reggel Harry beültette Darcyt útra készen a koncert következő helyszínére. Tisztában voltam vele hogy pár órán belül kitudódik, hogy mi is Harryvel tartunk a turnén. A menedzsment külön autót biztosított nekünk Stephnek és Niallnek. Harryvel megbeszéltük, hogy Steph és én hazautazunk, amikor ő már 8. hónapba lép. Niall eleinte ellenezte, hogy Stephanie is velünk utazzon de Niall menyasszonya hallani sem akart róla, hogy itthon maradjon egyedül így Niall kénytelen volt beletörődni a döntésébe. A turné véget ér mielőtt az ikrek megszületnének így Niall is ott tud lenni a szülésnél és tudja segíteni Steph-et. Egy ikerszülés nem csak veszélyesebb, mint egy átlag szülés, de jóval nehezebb is.

- Indulhatunk? - kérdezte hátrafordulva Harry miután Niall is besegítette Steph-et mellém a hátsó ülésre. Köztünk foglalt helyet Darcy, hogy Harry akadálymentesen rá tudjon nézni.

Bólintottunk majd megvártuk míg Niall is elhelyezkedik mellette egy nagy csomó kajával az ölében ha Steph megéhezne, ami biztos, hogy be fog következni.

- Manó szólj, ha megéheztél vagy rosszul lennél jó? - Niall fordult hátra Stephanie-hoz. Vörös hajú barátnőm csak a szemét forgatta.

- Szólni fogok Niall ne aggódj. -nyugtatta.

- Oké. - lágyult el Niall arca majd visszafordult,hogy Harryvel beszélgessék végig a 2 órás utat.

Sziasztok! Neharagudjatok a késés miatt de 3 hetes gyakorlatot végzek így nagyon nincs időm az írásra. Ez sem egy teljes rész de nem akartalak tovább váratni benneteket. Viszont lenne egy kérésem mégpedig, hogy minumum 5 hozzászólás érkezzen a rész után. Én is lelkesebben írok ha látom a vélemyényeteket..ennyi lenne köszönöm !!o(^▽^)o

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now