94.rész

5K 208 8
                                    

                  

- Harry őszintén kezdek aggódni emiatt az esküvő miatt. - mondtam, míg Harry borotválkozását figyeltem a tükörben.

Harry rám nevetett a tükörből.

- Valóban és mégis miért szépségem?- kérdezte, míg elém somfordált és most már sima arcát hozzám dörgölte.

- Azt mondtad nem kell kiválasztanunk a virágokat. - tartottam fel a hüvelykujjam. Harry bólintott. - Nem kell kiválasztanunk a templomot. - még egy ujj. - Nem kell tortát, se ételmenüt összeállítani. - újabb új. - Nem kell dekorációt tervezni. - és még egy. - Nem kell meghívókat kiküldeni. Meg még sorolhatnám.

- Szépségem nem kell miatta aggódnod. - simított végig arcomon. - A meghívókat már 3 napja kiküldtem mindenkinek, amíg te a ruhapróbán voltál. - vigyorodott el.

- Ki választotta ki, hogy milyen legyen? - kérdeztem összehúzott szemmel.

Harry horkantott. - Természetesen Darcy.

- Áh, értem. - bólogattam.

- Akár hiszed akár nem szépségem pontosan tudom milyen esküvőt szeretnél milyen dekorációval milyen virágokkal milyen tortával és menüvel. - simított egy tincset a fülem mögé.

- És ezt mind te intézed. - mutattam rá.

Harry rám kacsintott majd megcsókolt. - Nem kel aggódnod mindent a kezemben tartok.

- Eltudom képzelni. - mormoltam ajkára.

- Bízz bennem. - susogta.

Bólintottam. - Bízom benned. - bújtam hozzá.

- Megnézzük mit művel a vendégeinkkel a kis ördögfiókánk? - nevetett fel.

- Először javaslom, vegyél magadra valamit. - kuncogtam majd kihúztam a fürdőből.

- Ni csak ki beszél. - húzta végig meztele combomon a kezét.

Rácsaptam a kezére.

- Nem szabad. - vigyorodtam el.

Harry összehúzta a szemét, de közben szája szegletében mosoly bujkált.

- Majd meglátjuk. - dörmögte.

Miután mindketten felöltöztünk kéz a kézben mentünk le a hatalmas nappaliba, hogy megnézzük azt a káoszt, amit Darcy okozott mindössze 30 perc alatt.

Mikor leértünk Harryvel nem lepődtünk meg semmin.

Darcy a szőnyegen ült és játszott, míg Gemma haja összevissza állt Liam ruhája gyűrött volt, de azért igyekezett rendet tartani. Ami Gemmát illeti ő a kanapén feküdt kinyúlva.

- Hahó, nővérkém. - köszönt neki Harry majd lehuppant mellé.

- Apa! - csillant fel Darcy szeme majd játékait elfeledve bukdácsolt Harry felé, aki lehajolt érte és a mellkasára fektette.

- Nem kímélted őket. - nevetett kislányára Harry.

Darcy a fejét rázta mire felnevettem.

- Hé! Ti összebeszéltetek ellenünk. - esett le Gemmának, míg felült majd vádlón mutogatott hol rám, hol Harryre.

- Ugyan miket gondolsz rólunk. - ráztam a fejem vigyorogva majd lehuppantam a kedvenc kanapémra. Tökéletesen kényelmes volt mindegy mekkora volt a hasam. A hátamat mindig megkímélte.

- Szörnyetegek. - mormolta Liam miután teljesen összerámolta a nappalit.

Lehuppant Gemma másik oldalára, aki rögtön neki is dőlt. Elmosolyodtam látványukon majd Darcyra kaptam tekintetem, aki most engem szúrt ki.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now