70.rész

6.3K 182 8
                                    

Sziasztok mint láthatjátok megváltoztattam a számozást így nekem is könnyebb számon tartani a részeket remélem nem zavar be nagyon. :D Az 5 hozzászólásos "törvény" érvényben:D:D

- Szépségem nem kell, annyira sietni van bőven időnk. - Harry átfonta kezeivel derekamat, amikor harmadszorra töröltem le a sminkemet.

- 3 óra az nem sok idő. Neked könnyű csak felkapod, a ruháidat beletúrsz a hajadba és máris tökéletesen szívdöglesztő vagy. - mormoltam.

- Hát.. köszönöm. -Harry tényleg teljesen ledöbbent vallomásom hallatán. - De akkor sem kell sietned Lou csinálja meg a sminked és a hajad is. Ne foglalkozz semmivel csak légy gyönyörű, mint mindig. - nyomott egy puszit az arcomra.

- Nem akarom Lou-t terhelni ezzel így is ő vigyáz majd a lányokra. - mondtam megfordulva az ölelésében.

- Szépségem ez nem fáradtság a többi lány sminkjét is ő csinálja. - simított végig arcomon.

- Jó. - sóhajtottam majd a sminkszereimet visszapakoltam. Harry kézen fogott majd kihúzott a fürdőből egyenesen a nappaliba ahol Darcy volt. Csak összebújtunk a kanapén addig míg Lou meg nem érkezett egy bőröndnyi sminkszert húzva maga után az egyik kezében, a másikban Lux volt.

- Sziasztok. - köszönt. Lux már rohant is Darcy felé. - Óvatosan Lux. - szólt rá az anyukája.

- Nekem már nem is köszönsz? - vonta kérdőre Harry.

- Harry bácsi hagyjál. - intette le.

- Lejárt lemez. - köhécseltem.

Harry felém kapta fejét majd szemeit összeszűkítette, míg én a nyelvemet nyújtottam rá.

- Lou ne sok sminket használj, kérlek, maradjon meg nekem ez a gyönyörűség természetesen. - gyömöszölte az arcomat.

- Meglátom, mit tehetek, de most engedd el az arcát, hogy maradjon is valamivel dolgozni. - rángatta le rólam.

- Inkább figyelj a lányokra. - intettem a csöppségek felé.

- Igenis. - kacsintott majd lehevert a kanapéra a lányok mögé, hogy párhuzamba figyeljen rájuk és a tv-re.

- A pattanásaidat majd lefedem, ha végeztem Audrey-val. - kuncogott Lou.

Kirobbant belőlem a nevetés.

- Hé! - szólt ránk Harry a kanapéról.

- A kamaszok pattanásosak. - mondta Lou nevetve, ahogy a hajamat fogta hátra, hogy ne lógjon a szemembe.

- Nem vagyok kamasz. - mondta Harry duzzogva.

- Jól van, kisfiam nézd tovább a mesét a tv-ben. - vigyorgott rá Lou.

Harry morgolódva, bár de elfordult a tv felé.

Miután Lou kész a sminkemmel és a hajammal is, kezelésbe veszi, Harryt én pedig ott a nappali közepén bújok bele a fekete csodába. Így ahogy vagyok, mezítláb eltrappolok a hálóba, hogy a ruhához való ékszereket felaggassam magamra és a cipőmbe is belebújjak majd a kézitáskámba pakolva a cuccaim kilépjek a szobából.

Harry tekintete rögtön felém irányul, ahogy kilépek ő pont a szmokingját igazgatta. Természetesen szívdöglesztően festett az egyszerű ruháiban amik drágábbak voltak mint aminek kinéztek.

- Gyönyörű vagy. - mondja végigkémelve a testem vonalát, amit a ruha kiemel.

Elpirultam.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now