Valamiért felkeltem.Nem tudtam az okát azt hittem megint rám tör a rosszullét, mint az elmúlt napok során. De ez most határozottan nem emiatt volt.
Ébredésemnek sok köze volt egy karnak a derekamon, ami közelebb húzott egy meztelen felsőtesthez. Kinyitottam a szemem, hogy meggyőződjek, tényleg nem álmodom. Többször is pislognom kellett mire elhittem, amit látok.
2 mély gödröcskét.
Egy pár ragyogó erdőszínű szempárt.
Harry.
Kuncogott rajtam, ahogy továbbra is csak pislogtam, majd miután magamhoz tértem nyomban rátehénkedtem.
- Szia, szépségem. - dörmögte. Arcom, kuncogásától rezgett a mellkasán.
Nem feleltem inkább nyakába fúrtam az arcomat majd lábainkat összefűztem és mély levegőt vettem. Istenem, de imádom az illatát. A haja még kicsit nedves volt a zuhanytól, de a tusfürdőjén kívül is éreztem Harry jellegzetes vonását.
Harry még jobban kuncogott majd a hátamat kezdte el cirógatni. Kellemesen megborzongtam kényeztetése miatt. Imádtam mikor ezt csinálta.
Karomat átfűztem a nyakán majd csókot nyomtam a nyakára.
- Hiányoztam? - kérdezte, míg ajkával arcomat érintette, és ha ez lehetséges még közelebb húzott magához.
Bólintottam.
- Látom nem vagy beszédes kedvedben. - kuncogott fel.
Újabb bólintás.
Harry csak nevetett, míg én tényleg úgy rátekeredtem, mint egy inda.
Kezeit lejjebb vezette derekamra majd onnan előre a hasamra.
- Hogy vagyunk? -kérdezte, de kérdését inkább a hasamnak címezte.
- Növögetünk. - vigyorodtam el.
Harry finoman a hátamra fordított majd megtámasztotta magát az egyik kezén, míg másikkal felemelte államat és egy csókot adott.
Egy igazi lábremegős csókot.
Elvigyorodott, amikor a tarkójánál beletúrtam a hajába, hogy közelebb préseljem magamhoz, de ő csak elhúzódott tőlem. - Nyugalom szépségem. Még nem is köszöntem a fiamnak. - korholt játékosan majd feljebb gyűrte a pólómat.
- Harry nem biztos, hogy fiú lesz. - kuncogtam, ahogy leheltével végigcsiklandozta a hasam bőrét. Még alig látszott valami.
- Hát persze hogy az lesz! - vigyorgott rám a hasam felett.
- Lehet, hogy ketten lesznek. - húztam fel az egyik szemöldököm.
- Még jobb. - puszilta meg a hasam. - Lesznek még egy tucatnyian. - mormolta a bőrömre majd fejét a hasamon pihentette tovább, míg én a hajával játszottam.
- Igen Harry hogyne. - forgattam meg a szemem.
- Mikor kell visszamenned az orvoshoz? - kúszott fel hozzám majd már újra rajta henteregtem.
- Jövő héten. Téged csak holnapra vártalak. Hátszelet kapott a gép? - kuncogtam fel.
- Vagy csak egy nappal hamarabb elindultam, hogy minél előbb lássalak szépségem. - sóhajtott, míg magához húzott. - Hosszú volt ez a másfél hónap.
- De már itt vagy. - szemem a szája és a tekintete között cikázott.
- Igen szépségem már itt vagyok. - vigyorodott el majd megcsókolt. - Van mit bepótolnom nem igaz? - kérdezte, amikor újra magamra akartam húzni.