Harry Styles
3 hónap... 3 hónapja annak, hogy mindent elrontottam. Azóta a sajtó nem száll, le rólam a srácoktól nem győzöm hallani, hogy elszúrtam. Igen tényleg kicseszettül elszúrtam mindent. Nem kellet volna az nap este felhívnom Kendallt , hogy jöjjön át, amikor tudtam, hogy mi lesz a vége. Megcsaltam azt a lányt, akit életemben először szívből szerettem és mind kiderült ő is viszont.
Köpni, nyelni nem tudtam amikor Audrey megjelent aznap este és bevallotta nekem a szerelmét. Egyrészről nagyon örültem neki, de aztán megjelent Kendall. Az az arckifejezés ami Audrey gyönyörű arcán volt, örökre belevésődött az emlékezetembe. Az után az este után 1 hónapig alkohol gondokkal küzdtem minden este részeg voltam, hogy a fájdalom elviselhetőbb legyen. Aztán összekaptam magam, de megint összetörtem, amikor megjelentek a képek Audreyról és a barátjáról. Nekem kellet nyilatkoznom erről az egészről és szörnyű volt magyarázkodni miközben tudtam, hogy ez mind az én hibám. A turnét miattam elhalasztották. 3 hónapja nem mozdulok, ki a közös házból nem szeretnék egyedül lenni és a fiúk is mindenben segítenek nekem. Talán ki kéne mozdulnom egy kicsit... Ki kéne, de mozogni sem bírok. Gondolataimat egy kopogás zavarta meg. Kidugtam a fejemet a takaró alól, hogy lássam, ki jön. Titkon vágyakoztam, hogy egyszer csak Audrey jelenjen meg, de nem ő volt helyette Niall lépett be az ajtón futó cuccban.
- Hazz talpra kimozdulunk, el megyünk egy kicsit futni a parkba, amit úgy imádsz. - vigyorgott rám a szemöldökét húzogatva. Arról a parkról Audrey jutott az eszembe, amikor először találkoztunk.
- Ne...- mondtam volna de Niall közbevágott.
- Nem fogadok, el nem-et válaszként talpra gyerünk egy kettő! - mondta majd lerángatta rólam a takarót és belökött a fürdőszobába majd hangosan becsapta mögöttem az ajtót.
-10 perced van. - mondta az ajtó túl oldaláról majd halottam amint kimegy a szobából.
Audrey Benett
Hazafelé támadt egy remek ötletem. Elmegyek, a szüleimhez látogatóba majd onnan elmegyek futni a kedvenc parkomba .Így is tettem a futó ruháimat betettem a táskámba, átöltöztem, majd bepattantam a kocsiba a kutyával és meg sem álltam a szüleim házáig. Mikor odaértem beparkoltam az udvarra majd beléptem a házba. Senki sem volt itthon bánatomra, de mire visszaérek, talán hazajönnek. Felmentem a régi szobámba, amit ugyanúgy hagytak, átöltöztem a futó ruhámba mivel nem volt hűvös a pulóvert nem vettem fel. Derékig érő hajamat, felfogtam lófarokba.Rátettem az én gyönyörűségemre a hámot majd elindultam a kedvenc parkomba.
Mikor odaértem megálltam egy kicsit hogy igyak, de addig a kutya eltűnt mellőlem. Riadtan néztem jobbra, balra, de a kutyámat nem láttam sehol. Elnéztem mindenhova a parkban, amikor megláttam valakivel, aki háttal volt nekem. Rögtön felismertem a szőke tincseiről Niallt. Nekifutásból ráugrottam a hátára mire ő elterült a füvön. A kutya az arcát nyalogatta.
- Hát Nialler nem vagy formában. - cukkoltam, míg leszálltam róla és a kezemet nyújtottam felé, hogy felsegítsem. Rám nézett azzal a „most meghalsz" tekintettel, de utána rám vigyorgott és megfogta a kezemet.
- Neked is, szia. - ölelt meg.
- Szia, egyedül vagy? - vigyorogtam rá, mint a vadalma nagyon régen találkoztam Niallel persze ők tartották a kapcsolatot Stephel de én vele és a többi fiúval se.
- Hát, ami azt illeti...- kezdett bele, de valaki megszólalt.
-Audrey? - hallottam meg magam mögött a rekedtes hangot hátra fordultam és megláttam Harryt egy tölcsér fagyival a kezébe, amit szorongatott. A szívem sebesen kezdett verni 3 hónap után itt állt előttem. A tekintete szinte a szívemig hatolt. Lefagytam teljesen. Nem tudtam, hogy viselkedjek a közelébe, az exem közelébe, akit még mindig szerettem. Nagyon rosszul nézett ki a göndör fürtjeit hátrafogta egy kendővel az arca összeesett volt és mintha le is fogyott volna egy kicsit. Legszívesebben oda mentem volna és megöleltem volna. Annyira hiányzott az érintése a csókja. Nem tudom mit is akartam csinálni vagy neki ugrani és felpofozni vagy megölelni. A dühöm győzött. Felvettem a földről a kutya pórázát elköszöntem Nialltől majd lassan elindultam Harry felé. Szemeimet összeszűkítettem mire nyelt egyet a tekintete immár riadt volt. Elé álltam.