4.rész

10.2K 374 8
                                    

-T-te leszel a társam?- kérdeztem elképedve. Félre ne értsétek Ben nagyon helyes volt és ezért is ijedtem meg annyira. Ebből semmi jó nem fog kisülni.
- Igen- mondta vigyorogva majd az órájára pillantott. - De most mennem kell majd holnap találkozunk. - mondta egy kacsintás kíséretében, arcon puszilt majd elment.
Mi van ezzel az arcpuszival hogy mindenki beveti?
Elindultam a kocsimhoz közben bekapcsoltam a telefonomat 12 nem fogadott hívás mind Harrytől. Nem foglalkoztam vele, csak zsebre vágtam a telefonom beszálltam a kocsiba és elhajtottam.

Épp egy piros lámpánál álltam amikor a gyomrom nagyot kordult, eszembe jutott, hogy ma még nem ettem semmit, kíváncsi vagyok anya csinált-e valami vacsorát otthonra vagy nem. Tárcsáztam anyát majd kihangosítottam a kocsiba a harmadik csörgésre felvette.

- Szia kincsem mi újság?

- Szia, anyu van otthon valami vacsora?- kérdeztem míg újra elindultam.

- Jajj! Tudtam, hogy valamit elfelejtettem. Figyelj drágám beugranál valahova és vennél vacsorát itthonra? Teljesen elvagyok havazva.

- Oké, akkor beugrom a Nando's-ba puszi anya!

- Köszönöm Audrey. -hálálkodott.

Leparkoltam a Nando's előtt. Mikor beléptem megcsapta az orromat a sült csirke kellemes illata amitől a hasam egy nagyot kordult. Beálltam a sorba ám szemeim megakadtak valamin vagy inkább valakin. Rögtön felismertem az ír akcentusáról és a szőke égnek állított hajáról hogy ez nem lehet más mint Niall, aki önmagát nem meghazudtolva két vödör csirke szárnyat kért elvitelre.

-Niall? - szólítottam meg mire hátrafordult és egy mosoly kíséretében átölelt.

- Hey Audrey mi újság?- majdnem elnevettem magam akcentusa miatt.
- Semmi különös vacsora beszerző hadműveleten vagyok. - Mondtam miközben várt a rendelésére. Mikor megérkezett, megvárt engem is míg rendeltem és amíg megkaptam a rendelésem. Miután kifizettem elindultunk kifelé, Niall szenvedett a kezében a két nagy vödör kajával amin én jót kuncogtam.
- Niall ezt mind te fogod megenni? - kérdeztem még mindig nevetgélve. Érdekes, Niall mellet olyan felszabadultnak érzem magam mellette eltudom engedni magam.

- Csábító feltevés de nem. A srácoknak viszem plusz Harrynek ma este lány vendége lesz aki bír enni rendesen ezért is vettem kettőt ők megesznek öten egyet még én egyedül egyet. - mondta vigyorogva, amin én is elmosolyodtam és le is döbbentem hogyan bír ennyit enni...de várjunk csak.. azt mondta , hogy Harrynek vendége van és...hogy lány.

Biztos félreértettem valamit.

Niall észrevette, hogy lefagyott az arcomról a mosoly ahogy felfogtam a szavait.

- Audrey minden oké?

- Öm...persze, de most mennem kell Niall jó volt beszélni a többieket üdvözlöm. - mondtam egy hamis mosoly kíséretében. Niall nem mondott rá semmit csak arrébb állt amikor beindítottam a kocsit és csikorgó kerekekkel elszáguldottam mellette. Minél hamarabb otthon akartam lenni egyedül a szobámba bezárkózva a gondolataimmal.

Harry Styles

Egész nap a szobámba kuksoltam és Audreyt próbáltam elérni, hogy tisztázzam vele a dolgokat. Hallottam, ahogy Gemma megérkezett de nem mentem le egyre csak Audrey szavain gondolkoztam amikor azt mondta időt kér. Őszintén mindig is hozzávoltam szokva ahhoz, hogy a lányok kétségeket kizárva lépjenek velem kapcsolatba. Egy kicsit rosszul esett, hogy elhitte amiket rólam mondtak, hogy csak ki akarom használni amikor ez egyáltalán nem igaz! Annyira édes amikor elpirul és lehajtja a fejét zavarában amikor nem tudja mit mondjon a kuncogása angyali hang a fülemnek és ahogy rám néz azokkal a tengerkék szemeivel olyan ártatlanul akkor úgy érzem, hogy elolvadok. Sohasem tudnám megbántani még ha akarnám se. Szerelem volt első látásra. Haha most pont úgy beszélek mint valami nyálas romantikus filmben...ezt tenné a szerelem? Te hülye még csak 2 napja ismered.
Szuper már magamba is beszélek.
Gondolataimat egy halk kopogás zavarta meg elmormogtam egy bújj be-t majd Niall dugta be a fejét.
- Hazz meghoztam a kaját Gemma már itt van nem jössz le?- kérdezte halkan. Tudta, hogy mi bánt mindent elmondok neki bízom benne.
- Köszi Nialler, 5 perc és lent vagyok. - mondtam halkan egy hamis mosollyal az arcomon. Miután Niall kiment átcsoszogtam a fürdőszobába, hogy kicsit összeszedjem magam. Gyorsan lezuhanyoztam, felöltöztem és lementem a konyhába ahol már mindenki lelkesen falatozott. Rögtön kiszúrtam Gemma lilás haját. Kamaszkora óta a mániája, hogy a hajszínét variálja. Leugrott a bárszékről és egy sugárzó mosoly kíséretében a nyakamba ugrott és egy cuppanós puszit nyomott az arcomra.
- Szia öcsiii!! - vinnyogta elhúzva az i betűt miközben a nyakamat szorongatta pluszba még kapaszkodott is bele amiért majdnem megfulladtam.
- G-gemma elengednél mi-mindjárt megfulladok. - mondtam elfojtott hangon. Elengedett és elém lépett két kezével megfogta a két felkaromat és kartávolságba tolva méregetett. Nem volt olyan nagy a magasság különbség közöttünk de ezért még így is felkellet néznie rám.

- Jól vagy öcsi? Mi a baj, borzalmasan nézel ki.

- Női bajai vannak - szólalt meg Niall teli szájjal, mire egy gyilkos pillantással illettem.

- Köszi Niall így mondok el neked legközelebb bármit is.

- Nem is mondtam neked Harry kivel találkoztam. -húzogatta a szemöldökét, majd folytatta. - Audrey volt a Nando'sba. - erre a mondatára rögtön tágra nyílt a szemem és azt vártam , hogy folytassa,de csak tovább csámcsogott.

- Niall! Mit mondott vagy te mit mondtál?- szóltam rá hangosabban

- Csak megkérdezte hova ez a sok kaja. - mutatott a két vödör csirkére ami már félig volt. -én meg megmagyaráztam neki a dolgot, hogy neked lesz egy lány vendéged utalva erre Gemmára- hadonászott egy csirke szárnnyal a kezébe gemma felé.

- Ezután nem mondott semmit?! - kérdeztem kíváncsian.

- Nem, de elég furán viselkedett utána azt mondta mennie kell aztán úgy elhajtott mintha valami autóversenyen lett volna még a kerekek is csikorogtak meg minden elég fura volt... - Először nem értettem mért viselkedett így aztán eszembe jutott valami.
- Niall szerinted egy ilyen megfogalmazás után mit hisz?!- ordítottam rá idegesen mire mindenki megszeppent és síri csönd állt be a konyhába.
- Basszus, ne haragudj Harry erre nem is gondoltam. - A két kezembe temettem az arcom miközben ledobtam magam egy székre.

- Szerinted, mért viselkedett úgy ahogy? Nem tűnt fel, hogy valamit kifelejtettél a mondandódból? - morogtam még mindig kezembe temetve az arcom.

- Ez most az a fotós csaj?- kérdezte Zayn.

- Aki a képeket készítette Vogue riportunkhoz? - kérdezte Liam.
- Igen.

- És én erről miért is nem tudok öcskös? - Kérdezte Gemma felhúzott szemöldökkel ahogy ledobta magát a mellettem lévő székre.

- Most már nem mindegy?- kérdeztem gúnyosan. - Már elbuktam az egészet, azt hiszi most, hogy valami hímringyó vagyok. - mondtam lehatott fejjel majd kilöktem magam alól a széket ami ezt követően feldőlt de nem foglalkoztam vele. Felrohantam a szobámba becsaptam magam után az ajtót majd levetődtem az ágyamra.

Niall Horan.

Hupsz..
Szörnyű bűntudatom volt amiért bekavartam Harrynek még hogyha nem is volt szándékos...Nem tudtam, hogy lett volna valami közöttük. Valahogy helyre kell hoznom ezt a dolgot beszélnem kell Audreyval. - Gondolkodtam magamba míg a többiek Harry kirohanásáról beszéltek, teljesen megértem, hogy így kiborult, én is kiakadtam volna.

- Sosem láttam még ilyennek, általában nem szokott ennyit szenvedni egy lány miatt. - Mondta Lou.

- Fiúk! Nem látjátok, hogy tetszik neki? Ez teljesen nyilvánvaló. - mondta Gemma amiért mindenki el gondolkozott a szavain.

- Akkor...segíteni fogunk nekik! - szólaltam fel hangosabban, mire mindenki értetlenül nézett rám.

- Igaza van biztos helyre tudjuk hozni amit Niall elcseszett. -mondta Louis.

- Köszi Lou. - mondtam gúnyosan mikor eszembe jutott egy ötlet. - Louis , szólj Eleanornak és beszélj meg egy találkozót neki és Audreynak, hogy kicsit megismerjék egymást és akkor Audrey többet lenne itt és Harry se lenne depressziós.

- De először Niall elkell neki magyaráznod, hogy Gemma nem Harry csaja. - mondta Liam mielott folytattam volna.

- Ez csak természetes. Gemma neked meg vissza kéne fognod Harryt, hogy ne csináljon semmi hülyeséget míg mi szervezkedünk. Gondolok itt arra, hogy elmegy bulizni és mindenféle nőket felszed amit aztán megbán. Zayn te is szólhatnál Perrie-nek ők majd megpuhítják. - mondtam Zaynek egy sunyi mosoly kíséretében.

- Ebben biztos vagyok. - mondta Zayn szintén vigyorogva.

- Mindenki felfogta a feladatát? - kérdezte Louis mire mindenki bólintott.

- Tartalmas időtöltés elé nézünk gyerekek. - mondta Gemma egy sunyi mosollyal az arcán. - Még valami Harrynek és Audreynak egy szót se!
Az biztos, hogy tartalmas napunk lesz és reméljük, hogy jól fog elsülni ez az egész.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now