Harry a fülembe horkolt. Erre keltem fel. Szép kis ébresztés mondhatom. De hát mindig ez van, amikor előző este bulizik, és kicsit ittasan jön haza.
- Harry. - bökdöstem a fejét, de nem kellet fel inkább egy nagyot horkantott majd jobban rám fordult illetve inkább a fájós karomra mire feljajdultam. Harry szemei rögtön kipattantak és a lehető legmesszebb mászott tőlem.
- Ne haragudj, Jézusom bocsánat! - mondta, rögtön míg fel alá rohangált a szobában. - Kel valami? Fájdalomcsillapító vagy valami?
- Harry nyugodj le. Már nem fáj. - mondtam nyugodtam mire ő is sóhajtott egyet.
- Biztos? - nézett rám kétségbeesetten.
- Igen biztos nyugi. - mosolyogtam rá. Harry visszafeküdt mellém majd miután hozzábújtam óvatosan átölelt és a hajamba puszilt.
- Hogy hogy ennyire ráérsz? - kérdeztem mosolyogva.
- Ma van egy pihenőnap. - kacsintott rám.
- Ez azt jelenti, hogy az egész napot velem töltöd? - jobban odabújtam hozzá mire felnevetett.
- Ez pontosan azt jelenti. - vigyorgott le rám. Adtam egy csókot a szájára. - Mit szeretnél ma csinálni? - kérdezte.
- Nem szeretnék sehova se menni, amíg úgy nézek ki, mint akit agyonvertek. - hajtottam le a fejem, mert tényleg úgy néztem ki, mint egy vesztes, aki nem tudja, mikor kell befognia a száját.
- Így is gyönyörű vagy és a sebeid már nem is látszódnak annyira. - nyúlt az állam alá Harry majd felemelte a fejemet, hogy a szemébe nézzek. - Mindenhogy gyönyörű vagy. - suttogta mire elpirultam és halványan elmosolyodtam majd Harry adott egy apró puszit a számra.
- Ha te mondod. - mosolyogtam rá.
- Hidd el nekem bébi. Amúgy sem muszáj mennünk bárhova is. Tölthetjük a napot a medencénél. Még itt leszünk egy hétig. Ráérünk. - von vállat.
- Tetszik ez az ötlet. - nyomtam egy puszit a szájára majd nehézkesen felálltam az ágyról, hogy a szekrényhez lépjek ahova este kipakoltam a ruháimat. Kivettem a fürdőruhámat és a többi cuccot a szekrényből majd egy kacsintást után Harry felé bementem a fürdőbe.
Harrynek igaza volt. Ahogy belenéztem a tükörbe teljesen meglepődtem, amikor megláttam a már halvány lila foltot az arcomon és már a sebhelyek sem voltak vörösek. A karomat nem mertem megvizsgálni mivel még nagyon fájt gondolom nem sokat gyógyulhatott. De hát jó hogy nem gyógyul, amikor be van kötve és nem tud szellőzni. Lassan tekertem le a kötést az egyik majd a másik kezemről is. A karmolás nyomok behegesedtek és nem voltak olyan csúnyák, de még így is olyan mintha vagdosnám magam, ami sosem fog előfordulni.
Nem zuhanyoztam le mivel medencéhez megyünk és nagy valószínűséggel én is a medencébe kötök ki. Felvettem a bikinimet afelé egy lenge nyári ruhát majd a többi kiegészítőt és kimentem a szobába. Harry még mindig az ágyon feküdt, úgy ahogy hagytam.
- Harry nem szeretnél elkészülni? - kérdeztem, míg a táskámat leraktam, mert nem hiszem, hogy sok szükség lesz rá. Harry szemtelenül végig nézett rajtam majd elvigyorodott.
- Inkább néznélek egész nap. - felállt az ágyról majd felém jött, míg nem már előttem állt és átkarolta a derekamat.- Szerencsés vagyok, hogy ilyen barátnőm van. Gyönyörű vagy. - suttogta.
- Oh, hagyjuk, már úgy nézek ki mintha most léptem volna ki egy hipó reklámból. - néztem végig magamon bár sok mindent nem láttam, mert a ruha eltakarta, de tudtam, hogy borzalmasan fehér vagyok, amin változtatni kell.