59.rész

6.4K 193 8
                                    

- Szóval csak a család és a barátok mi? - kérdeztem végignézve a minimum 30 emberen, akik mint a kertben voltak és az asztaloknál ültek, amik szépen meg voltak terítve. Körülöttük pincérek siettek pezsgős tálcákkal.  Úgy éreztem magam, mint egy fogadáson, és ha nem a saját eljegyzési partinkon lettem volna, talán haza is megyek.

- Ők mind a közeli barátok és családtagok. - karolta át a derekam. - Nem tehetek róla, hogy ilyen nagy a család. - magyarázkodott.

- Harry. - néztem fel rá. - Semmi baj. - mosolyodtam el majd nyomtam egy csókot a szájára.

Harry nem tévedett mindenki itt volt igaz az én családom kevés rokonnal rendelkezett, de szüleimnek sikerült a rég nem látott nagyszüleimet is elrángatni, ami nagy szó. Imádtam nagyiékat mindkét szülőm részéről, de az utóbbi 2 évben elhanyagoltam őket, ami meg is magyarázza a csontropogtató ölelésüket, amikor megláttak. Van bennük erő azt meg kell hagyni. Magdalena nagymamám, aki apu anyukája majd ki csattant, amikor megmutattam Darcyt neki. Elena nagymamám is babusgatta aztán Harry mentette ki csepplányomat a nagyszüleim karma közül. Anthony nagypapám, aki édesapám apukája nagyon nagy arcok Magdalena nagyival. Ha a közelükbe vagy biztos nem lesz részed kínos csendben. Fred nagypapám, aki édesanyám apukája kicsit hallgatagabb és visszahúzódóbb, de szerintem Elena nagyival kiegészítik egymást. Harryt is megszeretgették az öreglányok neki már egyik nagyszülője sem él pedig állította, hogy az anyai nagymamája imádott volna.

Itt voltak továbbá a barátok is. Dylan és Cara együtt érkeztek és nem úgy tűnt, mint hogyha nagyon szét akarnának válni egymás karjából. Itt voltak a fiúk a barátnőikkel illetve mennyasszonyaikkal. Steph hasa már kezdett kerekedni és ha Niall nem fogja vissza talán még fel is falja a svédasztalt az igazi vacsora előtt. Fura volt Niallt így látni...  Liam egyedül érkezett, de nem, sokáig mert Gemma társaságába került, aki nem is bánta, hogy az énekes barátunk ott legyeskedik körülötte. Nem tudom, hogy ez Harrynek feltűnt-e már de nem is fogok szólni. Előbb inkább kifaggatom Liamet vagy Gemmát majd valamikor. Darcy, hol anyukám kezében volt, hol Anne kezében, de megfordult már Gemmánál is Des-nél is meg apukámnál is. Már elég késő, van, szóval fent alszik a szobájába. Harry és én felváltva nézünk rá félóránként.

- Nem kéne valamit bejelentened? - kérdeztem felé fordulva.

- Dehogynem. - vigyorodott el majd egy csók után elvált tőlem és a kis emelvényre lépett mire mindenki felé nézett és kíváncsian várta a továbbiakat. - Köszönöm nektek, hogy eljöttetek. Biztos kíváncsiak vagytok, mire ez a felhajtás biztos azt gondoljátok, hogy a bolond gyerek már megint unatkozik és a többi. - vigyorodott el. - Szeretném veletek megosztani, hogy az a gyönyörűség, aki ott áll. - mutatott rám. - És aki a gyönyörű kislányom anyja. Aki életet adott neki, a feleségem lesz jövő ilyenkor. - vigyorodott el majd rám kacsintott.

A bonyodalom, ami ezután történt mintha egy pillantás alatt zajlott volna le. A sok gratuláció a halhatatlan taps és ujjongás jelentéktelenné váltak abban a pillanatban, amikor Harry lejött elém átkarolt majd megcsókolt. Végigsimított meztelen karomon, míg a rokonság örvendezett.

- Most már hivatalosan is az enyém leszel. - vigyorgott azzal a megtéveszthetetlen magabiztos pofátlan mosolyával, amivel levett a lábamról.

- Alig várom Styles. - suttogtam ajkaiba majd újra megcsókoltam.

Anyu sírt miután Harry elengedett édesapám gratulált nekünk és mintha egy kósza könnycseppet láttam volna az arcán. Anyu csak sírt a vállamon és valami olyasmit beszélt, hogy nem érti, hogyan nőttem fel ilyen hamar.

Ed tartott felénk egy hatalmas vigyorral az arcán.

- Gratulálok haver. - ölelte meg Harryt majd engem is. - Sok boldogságot kívánok.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now