98.rész

5K 179 18
                                    

                  

- Remélem nem vagy nagyon fáradt. - vigyorodott el Harry amint leértünk a hatalmas előtérbe.

- Miért kérdezed? - húztam össze a szemem.

- Mert rendeztem egy ház avató partit estére. Hamarosan itt lesznek az emberek, akik előkészítik a helyet. - rántotta meg a vállat csak úgy lazán. - Szeretnél itt készülődni? - kérdezte, de ebben a pillanatban csengettek. - Vagyis csak itt tudsz elkészülni. - vigyorodott el majd csókot adott az arcomra és a hatalmas ajtóhoz ment, hogy kinyissa a biztonsági emberek előtt, akik a bőröndjeinket cipelték.

- Te ezt már mind eltervezted, ha jól sejtem. - mutogattam a bőröndökre.

- Talán. - sunnyogott ide hozzám.

- Akkor, ha jól értelmezem nem is volt választási lehetőségem. - ütögettem ujjammal a számat.

- Nem igazán. - ragadta meg a derekamat majd magához húzott és rám vigyorgott.

- Eszméletlen vagy. - ráztam a fejem vigyorogva majd egy csókot adtam a szájára.

- Ne is mondd szépségem. - sóhajtott mintha a világ terhe a vállán lenne.

- Akkor, ha már a dolgaim is itt vannak, elmegyek készülni, ahogy tanácsoltad. - vigyorodtam el.

- Még bőven ráérünk gyönyörűm. - csókolt meg.

- Fuj. - hallottunk egy vékony hangot.

Mindketten felnevettünk majd lepillantottunk Darcyra aki a kedvenc plüssét szorongatta, ami leért a márványpadlóra. Szegény teknős már elég megkínzott állapotban volt. Harry lehajolt majd felvette kislányát az ölébe és őt is szét puszilgatta.

Darcy csak kuncogott, míg apukája szeretet kinyilvánítását tűrte.

- Apa elég. - tolta el az arcát.

- Megtagadod az apai szeretetemet. - húzta össze a szemét Harry, míg fogást váltott Darcyn és hirtelen hátra döntötte míg Darcy fejjel lefelé nem lógott. Persze ettől kicsit sem ijedt meg inkább nevetésre késztette. - Vond vissza. - vigyorodott el Harry is, míg kacagó kislányát nézte.

- Ez jó. - nevetett Darcy.

Harry is elnevette magát majd újra magához ölelte kislányát immár normál pozícióba.

- Te kis boszorka. - mormolta mosolyogva Harry majd újra az arcához hajolt és puszikat szórt rá.

- Darcy képzeld, kik jönnek hozzánk este. - bújtam én is oda hozzájuk.

- Kik? - csillant fel a szeme.

- Hát itt lesz Gemma, - kezdtem.

- Liam. - mondta Harry Darcy arcán pedig ebben a pillanatban egy hatalmas vigyor terült szét. - Niall, Cara, Dylan, Steph, Louis. - folytatta Harry. - És még rengeteg új ember. - vigyorodott el ő is.

- Bizony. - bólongattam. - Ezért nagyon szépnek kell lennünk. - suttogtam a fülébe.

- Így van. - bólogatott Harry is.

Kis közjátékunk azért zajlott, mert Darcy szörnyen utált fürdeni. Fogalmunk sincs miért utálta meg ezt a szokást. Eleinte még imádta, de ez elmúlt. Reméltük, hogy ez csak egy átmeneti időszak, míg ebben a korban van, mert őszintén szólva az elég szívás lenne, ha tinédzser koráig utálná a fürdést.

- Elmegyünk fürdeni? - kérdezte Harry tőle.

- Anya. - motyogta Darcy Harry vállának dőlve.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now