- Mi történt a hátaddal? - Liam közelebbről megvizsgálta a bőröm bár a választ szerintem ő is tudta. - Karmolás nyomok? - kuncogott.
Egy szemtelen vigyorral fordultam hátra és kacsintottam a közelben lévő szépségemre, aki rögtön elpirult flörtölésem miatt. Felnevettem, ami után hirtelen elkapta tekintetét majd lefeküdt a napozóágyra Steph mellé úgy, mint legutóbb.
Oda mentem mellé ő pedig egy magazin mögé bújtatta csinos arcát, amit immáron rövid haj keretezett.
Nem hittem, hogy így fog tetszeni, de hát mindig sikerül lenyűgöznie.
- Miért pirultál így el? - letérdeltem mellé, míg vigyorom továbbra is arcomat díszítette.
- Neked nem kéne vigyáznod a lányodra? - szólalt meg ki nem bújva a magazinjából.
- Imádom, hogy ilyen szégyenlős vagy. - kezeimet a combjára simítottam mire ő a kezemre csapott felnéztem rá, ő egyik szemöldökét felhúzta. - Na meg hogy ilyen harcias is. - kuncogtam kezemet pedig feljebb simítottam combján.
- Harry! - pirulva kapta el a kezemet ledobva az olvasnivalóját a kezéből.
- Jól van, Jól van. - nevettem majd fél térdre ereszkedtem és egy csókot nyomtam a szájára majd kuncogva piruló arcára.
- Utállak. - morogta.
- Imádsz. - vigyorogtam rá, amit ő sem bírt sokáig ő is elmosolyodott fél percen belül.
- Menj, a vízbe mielőtt meggondolom magam. - mellkasomnál fogva tolt el szemét forgatva. Felálltam majd rákacsintottam és elsasszéztam a víz felé. Tisztában voltam vele, hogy engem néz. Vigyorogva lépkedtem be a hűvös óceáni vízbe majd csatlakoztam Liamhez aki Darcyra vigyázott Louis arrébb Niallt tanította szörfözni.
Liam nagyon szeretetett Darcyval foglalkozni kislányom pedig odáig volt érte meg vissza.
- Azt figyeld. - mutattam halkan az settenkedő Niall felé aki Cara és Dylan felé tartott a tengerben, míg barátaink hát szépen szólva nyálat cseréltek. Niall, Dylan mögé úszott majd egy hirtelen mozdulattal lehúzta a fürdőgatyáját a helyéről. Dylan hatalmasat nyikkant elválva barátnője szájától majd oldalra borult a tengerbe alsó fertályát takarva.
Az nem kifejezés, hogy szét röhögtük magunkat, míg végignéztük, ahogy Dylan vöröslő fejjel feljön a víz alól és csúnyán néz a mellette röhögő görcsben fuldokló Niallre. Mi több nem csak mi nevettünk hanem Cara is kuncogott magában egy kicsit.
- Megöllek Horan! - Dylan teljes sebességgel gázolt a vízben Niall után. Illetve csak próbált.
Niall méterekre tőle nevetett barátja bénázásán.
- Niall te paraszt! - kiáltott Steph a partról. Szerintem azt tervezték, hogy csatlakoznak hozzánk szépségemmel, mert most ő is ott állt a tenger elején abban a fürdőruhában, amitől megőrülök és rögtön egy helyet keresek, ahol magamévá tehetem. Ezzel a frizurával pedig.. Finoman szólva jobb, hogy a hűvös tengerben vagyunk.
Niall már rohant is vigyorogva Steph felé, aki viszonozta vigyorát egy enyhe fejrázással. Felkapta a barátnőjét-fogalmam sincs hogyan akkora hassal- és lassan belépkedett vele a hűvös óceánba.
Mivel Liam továbbra is Darcyn tartotta a szemét megindultam szépségem felé egy levakarhatatlan vigyorral az arcomon. Audrey csak állt és rugdosta a homokot, a haját a füle mögé tűrte majd felemelte tekintetét mintha csak megérezte volna, hogy közeledem.
Elmosolyodott majd önként és dalolva sétált be felém a karjait kitárva mikor pedig elém ért felkaptam ő pedig szorosan kapaszkodott belém.