86.rész

4.8K 211 15
                                    

1,5 hétig bírtam.

Tegnap búcsúztam Anne-től és Gemmától mivel úgy terveztem, hogy nagyon korán indulok. Minél hamarabb ott akartam lenni Harrynél. Darcy nem szereti a 4 órai kelést így hamar összepakoltam majd beültettem kis hercegnőmet az ülésébe, hogy ne ébresszem fel az egész házat.

Bepakoltam a kocsiba majd beültem és elindítottam Harry zenéjét majd kihajtottam az útra.  Darcy 10 perc múlva elcsendesült és el is aludt. Kifújtam a bent tartott levegőmet majd körültekintően vezettem a havas autópályán. Pár napja leesett az első hó. Darcyt is kivittem a hóba játszani, de úgy tűnik, ebben a dologban rám ütött ő sem kedveli igazán a fehér hideg hópelyheket.

Ha minden jól megy, még azelőtt odaérek, hogy Harry és a fiúk felkelnének. Pár napja, Harry közölte, hogy 10 óra előtt egyikőjük sem elérhető, mert jó, ha délben kikászálódnak az ágyból. Harryvel Skypoltunk is, míg távol voltunk egymástól Darcy rögtön felismerte apukáját a képernyőn, de nem értette, mért nem kapaszkodhat belé.

De ezt a problémát megoldom amint megérkeztem Londonba.

A telefonomat a kezembe vettem majd megcsörgettem Steph-et. A fülesemet hívtam segítségül, hogy vezetni is tudjak közben. Steph hamar felvette a telefont.

- Remélem, nagyon jó okod van arra, hogy ilyenkor felhívj. - nyöszörögte a telefonba.

- Tudom, hogy úgyis ébren voltál az ikrek miatt. - nevettem fel.

- Conor-t most fektettem vissza. - ásított a telefonba. - Este megyek, vissza már én érzem kellemetlenül magam, hogy Niall anyukájára hagyatkozom.

- Pontosan ezt akartam tőled kérdezni. - nevettem fel. - Én már úton vagyok. Azért hívtalak ha Niall elkezd bombázni a kérdéseivel mit, mondjak neki.

- Mond neki, hogy ma estére ott vagyok és, hogy jöjjön ki értem a reptérre. - mondta.

- Rendben megmondom neki. Menj vissza aludni. Szép álmokat Stephanie! - köszöntem el.

***

Leparkoltam a ház előtt, hogy a bőröndömet és a cuccokat bevigyem a házba illetve, hogy felkapjam Harry kulcsát az asztalról ahova tettem.

Mindezt egy perc alatt vittem véghez a bőröndöket, ahogy van ledobtam a házon belülre elvettem a kulcsokat majd rohantam vissza a kocsihoz.

Darcy lassacskán magához tért majd teljesen éber lett. Közel 2 órát aludt, ráadásul mindjárt láthatja az apukáját. Londonban erősen havazott ezért gyorsan átmentem a közös házhoz különben amilyen szerencsével rendelkezem, durvábbra fordul, a vihar én pedig itthon maradok.

Miután a nagy vaskapu kinyílt a fiúk háza előtt, végig hajtottam az úton majd leparkoltam a kocsit. Hátra mentem Darcyhoz majd kivettem az üléséből. Ő nem volt annyira felöltöztetve tekintettel a hosszú autóútra így gyorsan mentem be a házba.

Halkan becsuktam magam mögött az ajtót majd elfordítottam a zárat és a kulcsot a zsebembe süllyesztettem.

- Menjünk apához. - suttogtam göndör babámnak mikor levettem a kabátomat majd a fogasra akasztottam Darcy dolgait pedig csak otthagytam a földön egy táskába.

Felosontam a lépcsőn és magamban hálát adtam az extra vastag bolyhos zoknimnak, hogy lehetővé teszi az osonást.

Darcy gőgicsélt és feljebb emelte a hangját mikor Harry ajtajához értem. - Shh életem ne ébreszd még fel apát. - csitítgattam. Mintha megértett volna úgy maradt csendben.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now