28.rész

7.2K 229 0
                                    

Audrey szemszöge

Visszamentem a szobámba reggeli után hogy felöltözzek, és kicsit rendbe szedjem magam. Bent otthagytam a fiúkkal és Stephel remélem Steph vigyáz rá. Nem mertem ránézni Harryre, de tudtam, hogy engem néz a tekintete lyukat fúrhatott volna belém. Nem foglalkoztam vele addig semmit sem csinálhat, amíg a többiek körülöttem vannak. Megkell próbálnom nem egyedül maradni vele és akkor nem történhet baj. Vonakodva, de beléptem a közös szobánkba. Még mindig nem hiszem el, hogy ágyba vitt egy pultos lányt! Már azon is gondolkoztam, hogy átviszem a holmimat Ben szobájába, de az nem lenne jó, mert Ben ma este megy vissza Londonba. A bőröndömből kivettem a ruháimat és a kistáskámat a fogkefémmel és egyéb dolgokkal majd bevonultam a fürdőszobába, de előtte bezártam az ajtót, hogy biztosra menjek. Miután gyorsan lezuhanyoztam, megmostam a fogam, kisminkeltem magam majd felvettem a ruháimat. Mikor késznek nyilvánítottam magam kimentem a fürdőszobából. Harry az ágyon ült és a telefonját nyomkodta, amikor beértem. Nem foglalkoztam a jelenlétével. Vissza pakoltam a bőröndömbe a kistáskámat majd a szennyes ruháimat beraktam egy szatyorba. Ben ingét a kezembe kaptam, hogy útközben lefele majd visszatudjam neki adni.

- Jól telt az estéd? - kérdezte Harry mikor már a kilincsért nyúltam, hogy kilépjek az ajtón. Hagyd itt Audrey nem szabad egyedül maradnod vele. Ezt mondogattam magamba, hogy túl tudjak lépni, de nem igazán jött össze.

- Igen jól. Na és a tiéd? Remélem, a kis barátnődnek van barátja, már csak azért is, hogy elmondhasd magadról, hogy tönkretettél még egy tökéletes kapcsolatot. - morogtam.

- A barátjával veszekszel. - mondta mire bennem a vér is megfagyott. A lyuk a mellkasomban még nagyobb lett és féltem, hogy fel fog emészteni.

- Ezzel csak magadat minősíted. De tudod mit? Gratulálok Harry, hogy össze szedtél egy pultos ribancot. - mondtam gúnyosan miközben tapsoltam, majd elhagytam a szobát. Végig trappoltam a hotel folyosóján egyenesen Ben szobájáig. Nem kopogtam, csak bementem a szobába. Ben az ágyában mormolt nyilván még vissza feküdt aludni. Egy kicsit bűntudatom volt, hogy Stephel megyek vásárolni és nem Bennel töltöm a napot, de nem egésznap leszek Stephel. Beraktam Ben bőröndjébe az inget, de ahhoz lekellet hajolnom. Éreztem, hogy Ben mögém áll. Két kezét a derekamra tette.

- Direkt kínzol? - kérdezte. Fel egyenesedtem megfordultam és rávigyorogtam.

- Én soha. - mondtam értetlen kiskutya képet vágva, de a mosoly ott volt az arcomon.

- Lehet, hogy én vagyok néha jó időben jó helyen. - gondolkozott el a falat kémlelve mire felkuncogtam.

- Perverz vagy. -tátogtam neki.

- De ezért szeretsz nem? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.

- Hmm. Nem is tudom, a hajad jobban bejön. - Bele túrtam hátul a hajába mire az arc kifejezése megváltozott egy ravasz félmosoly volt az ajkán ismertem ezt a mosolyt. Magához húzott majd vadul megcsókolt, amivel fel élesztette a libidómat.

- Ben nem csináld Steph rám vár. - kuncogtam.  Még egy utolsó puszit adtam a szájára majd gyorsan elváltam tőle tudtam. Tudtam, hogy semmi baj nincs, mert ő is mosolygott és biztosította, hogy ezt még befejezzük miután visszaértem.

Stephel az előcsarnokba találkoztunk, a hotel előtt volt egy kisseb csoport rajongó, de nem foglalkoztunk velük ott mentünk ki. Persze engem rögtön felismertek. Aranyos lányok voltak nem azok az utálkozók, akik legszívesebben megölnének, amiért megcsaltam Harryt, ami egyébként nem is igaz bár az én szavam egy sztár szava ellen egyenlő azzal mintha nem mondanék semmit. Mikor elmentünk mellettük a fényképezkedés után hallottam pár lányt.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now